Kaptein mot Fulham ?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Kaptein mot Fulham ?

Innlegg Torstein Norevik » 01 Mai 2014, 20:30

Med Shawcross ute, må Hughes velge ny kaptein i kampen mot Fulham. Hvem er egentlig visekaptein i år, og hvem kommer til å lede troppene mot Hangeland & co ? Skal vi gjette på Crouch ? ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Kaptein mot Fulham ?

Innlegg Richard Prestegård » 02 Mai 2014, 10:09

Visekaptein er Robert Huth, men han er også ute med skade, så jeg tipper det blir en i de bakre rekkene. Kanskje Wilson eller Begovic? Whelan?
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 02 Mai 2014, 11:34

En fordel med at Shawcross ikke spiller; Jeg skal møte han en time før kampen for å gi han den flotte premien som Årets Spiller stemt frem av medlemmer i SCSBN :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Mai 2014, 11:59

Svein Nilsen skrev:En fordel med at Shawcross ikke spiller; Jeg skal møte han en time før kampen for å gi han den flotte premien som Årets Spiller stemt frem av medlemmer i SCSBN :D

Du får nok også oppleve tre poeng og at Fulham rykker ned, Svein. God Tur! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Mai 2014, 12:02

HVIS han spiller så tipper jeg at Walters blir kaptein, hvis ikke så tror jeg Begovic får armbindet.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 02 Mai 2014, 12:34

http://whydelilahdotorg.wordpress.com/2 ... -recovery/

Kampen til helgen blir også Matthew Etheringtons siste på Britannia dersom han kommer inn og får spilletid. Mannen fortjener en skikkelig avskjed, i motsetning til hva spillere som Fuller og Faye fikk. Top lad!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 03 Mai 2014, 09:12

Morten T. skrev:
Svein Nilsen skrev:En fordel med at Shawcross ikke spiller; Jeg skal møte han en time før kampen for å gi han den flotte premien som Årets Spiller stemt frem av medlemmer i SCSBN :D

Du får nok også oppleve tre poeng og at Fulham rykker ned, Svein. God Tur! :)

Fulham er et svakt lag (tabellen lyver ikke...) som vi normalt skal snappe tre poeng mot. Situasjonen tilsier full gass /innsats fra dem. Og da er spørsmålet om vi,STOKE er i modus for å mobilisere. De to siste førsteomgangene har vært labert trøkk og da "lykkes" vi kun med balltrilling og posession uten sting og kraft på deres halvdel.
Send gjerne Fulham ned. Det bør vi være i stand til fra vårt fort, men da må glød og innsats opp, også fra sentrale spillere. Kanskje kapteinsbind til NZonzie kan heve hans innsats?
Supporterne fortjener en feiende flott avslutning, og ikke et dull hjemmetap igjen.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest