Pulis anklaget for juks

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Pulis anklaget for juks

Innlegg -Tottal- » 17 Apr 2014, 15:21

Ikke Stoke relatert, men en interessant sak likevel:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/sport/ ... etter-juks
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Pulis anklaget for juks

Innlegg Morten T. » 17 Apr 2014, 18:12

Denne "saken" har vel versert en stund.
Sett utenfra virker dette rimelig desperat av Cardiff og jeg har problemer med å forstå at en tilsynelatende hedersmann som Solskjær kan ha en finger med i spillet her. Av det jeg har lest virker grunnlaget syltynt, men det kan jo være mer i denne saken enn det som har kommet ut...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Pulis anklaget for juks

Innlegg bejori » 28 Nov 2016, 20:34

Hedersmannen Pulis har virkelig rotet det til for seg nå. :oops:
http://www.tv2.no/sport/8762759/
bejori
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 293
Registrert: 09 Aug 2010, 23:27

Re: Pulis anklaget for juks

Innlegg Morten T. » 28 Nov 2016, 22:23

bejori skrev:Hedersmannen Pulis har virkelig rotet det til for seg nå. :oops:
http://www.tv2.no/sport/8762759/

Ikke bra. Virker mer klønete enn tilsiktet, han kunne jo bare ha ventet 14 dager og tatt pengene.
Forøvrig virker dette smålig av Palace, som hypotetisk sett, ville ha vært mange millioner pund fattigere i dag hvis ikke Pulis hadde reddet dem på mirakuløst vis, MEN en kontrakt er en kontrakt så det ser jo ut til at Palace har sitt på det tørre - juridisk sett.
Pulis har forøvrig vært i trøbbel før i forhold til penger( i Gillingham ), så helt bakoversveis fikk jeg ikke av denne nyheten.

Litt av noen summer i denne saken forresten, og det forteller meg nok en gang at fotballen er i ferd med å spore fullstendig av og frikobles fra det samfunnslaget sporten har sin opprinnelse fra...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Pulis anklaget for juks

Innlegg Lilledino » 29 Nov 2016, 10:39

Er jo ikke noe hyggelig å lese om en mann som fortsatt fremstår for meg som ærlig og real.

Enig med Morten at jeg setter dette på klønete og ikke bevisst lurendreieri. Det tror jeg ikke om TP.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Pulis anklaget for juks

Innlegg Torstein Norevik » 29 Nov 2016, 12:16

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er blant Pulis' største fans når det kommer til fotballfilosofi. Jeg har imidlertid alltid oppfattet den caps-kledde som en sympatisk mann, med høy personlig integritet og moral.

Derfor både håper og tror jeg at Pulis' her bare har vært klønete, snarere enn at han har prøvd å "jukse". Det ville vel også være nokså åpenbart at han ikke ville få beholde disse pengene, da det visstnok forelå en uttrykkelig klausul om at bonusen betinget at Pulis skulle fortsette i klubben i alle fall frem til den 31. august 2014.

Så kan man selvsagt spørre seg hvorfor det ble nødvendig for Crystal Palace å ta saken til retten, og hvorfor Pulis ikke - helt eller delvis - ga fra seg bonusen frivillig. Det mest sannsynlige svaret på det er vel kanskje at avtalen ikke var helt klar, og at det derfor var ulike oppfatninger av innholdet av denne...
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Pulis anklaget for juks

Innlegg mfkpotter » 18 Nov 2017, 16:05

Tony Pulis har vel ikke akkurat satt fyr på WBA, og med to-2- seire på de siste 20 PL kampene, så tror jeg at han ferdig i klubben i løpet av meget kort tid. Fansen har vært misfornøyd lenge, og det ble ikke akkurat bedre av at den godeste Tony ble observert på stranden på Barbados i landslagspausen.

Jeg tror han nå ryker og blir aktuell som ny trener for Wales.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Pulis anklaget for juks

Innlegg Torstein Norevik » 19 Nov 2017, 09:55

mfkpotter skrev:Tony Pulis har vel ikke akkurat satt fyr på WBA, og med to-2- seire på de siste 20 PL kampene, så tror jeg at han ferdig i klubben i løpet av meget kort tid. Fansen har vært misfornøyd lenge, og det ble ikke akkurat bedre av at den godeste Tony ble observert på stranden på Barbados i landslagspausen.

Jeg tror han nå ryker og blir aktuell som ny trener for Wales.

Det tror jeg er en spådom som fort kan gå rett i boks. Det gjorde det vel heller ikke bedre for Pulis at klubbens kinesiske eier hadde flydd helt fra Kina for å se kampen mot Chelsea, for så å se laget sitt bli fullstendig avkledd og ydmyket på hjemmebane. Pulis uttalte vel også selv, i etterkant av kampen, at han ville forstå det om han fikk sparken ettersom det i fotball er resultatene man lever av. Så la han vel også til at han hadde litt problemer med å se hvem som kunne erstatte han. Så det er fortsatt ikke noe i veien med troen på egen fortreffelighet hos den capskledde. ;)

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 61436.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron