https://www.youtube.com/watch?v=RAHtUxNLoPY#t=51
Morten T. skrev:Off-Topic: Registrerer forøvrig at du har bytta ut avataren av R.Reagan med en eller annen fyr jeg ikke kjenner til. Poenget er at det er bra at du har fjerna Reagan, Trond G.
TrondG skrev:Morten T. skrev:Off-Topic: Registrerer forøvrig at du har bytta ut avataren av R.Reagan med en eller annen fyr jeg ikke kjenner til. Poenget er at det er bra at du har fjerna Reagan, Trond G.
Jeg har byttet en Messias ut for en annen: Rikard Norling, selvsagt! Viktig å støtte opp om den karismatiske svensken i disse tøffe tider i Bergen. Reagan ligger i midlertid på lur dersom Norling skulle ta sin hatt og gå i fremtiden..
TrondG skrev:Morten T. skrev:Off-Topic: Registrerer forøvrig at du har bytta ut avataren av R.Reagan med en eller annen fyr jeg ikke kjenner til. Poenget er at det er bra at du har fjerna Reagan, Trond G.
Jeg har byttet en Messias ut for en annen: Rikard Norling, selvsagt! Viktig å støtte opp om den karismatiske svensken i disse tøffe tider i Bergen. Reagan ligger i midlertid på lur dersom Norling skulle ta sin hatt og gå i fremtiden..
TrondG skrev:Fotball er helt klart en veldig spesiell greie for bergensere flest ja. Uansett får vi satse på at Brann bryter den helsvarte statistikken fra de siste 25 kamper på Vestlandet (0-9-16) i kveld, selv om Norling ligger på operasjonsbenken i Stockholm.
Tre poeng i dag og tre poeng i morgen så blir jo dette en riktig fin påske.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest