Slutt for Adidas

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Slutt for Adidas

Innlegg Morten T. » 18 Mar 2014, 13:04

Stoke bytte draktleverandør etter sesongen:
http://www.stokecityfc.com/news/article ... 28179.aspx

Adidas er vel ok, men spesielt den første sesongen sleit de vel litt i forhold til å levere et design som var ønsket av supporterne.
Jeg tipper Nike blir neste leverandør, men det er egentlig hipp som happ bare de ikke bøller for mye med draktfarger, stripetetthet osv.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Slutt for Adidas

Innlegg TrondG » 18 Mar 2014, 14:24

Jeg har personlig alltid likt Adidas, men siden det nå går mot slutten med dem som leverandører, ønsker jeg at Umbro tar over. Håper uansett vi får en drakt som er mest mulig "retro". :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 18 Mar 2014, 22:08

Setter trygda på Puma...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 19 Mar 2014, 00:34

Trist, Adidas er kongen av drakter! Men, spennende å se hva som nå kommer og hvordan draktene blir!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Mar 2014, 12:19

Her er det nye merket som Stoke skal bruke:
http://sports.warrior.com/

Må si dette er ukjent territorium for meg, men ser at dem leverer til Liverpool i tillegg til ishockey og intet mindre enn den relativt snodige sporten lacrosse.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 19 Mar 2014, 13:53

Med tanke på utseendet på Liverpools andre- og tredjedrakt må jeg si jeg er skeptisk. Men så må jeg vel også føye til at jeg ikke liker noen av årets Stoke-drakter, heller. En drakt skal ha rund hals - ikke noe v-halsgreier eller snipp. Hjemmedrakta vår fra jubileumssesongen var nydelig. Der har du meg.
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Mar 2014, 14:39

radiola skrev:Med tanke på utseendet på Liverpools andre- og tredjedrakt må jeg si jeg er skeptisk. Men så må jeg vel også føye til at jeg ikke liker noen av årets Stoke-drakter, heller. En drakt skal ha rund hals - ikke noe v-halsgreier eller snipp. Hjemmedrakta vår fra jubileumssesongen var nydelig. Der har du meg.

Jeg er jo håpløst gammaldags, men jeg digger faktisk de draktene som hadde snøring i halsen og som man stort sett bare finner på antikvariske sort/hvitt-bilder... 8-)

Jeg trodde aldri at slengbukser eller 80-tallsklær skulle komme på moten igjen, men det gjorde de mot alle odds. Så håpet lever i forhold til å få tilbake drakter med snøring i halsen også. :P
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Mar 2014, 15:07

Er dette en klesprodusent som har hengt seg på trenden med å lage såkalte "slim fit"-klær? Liverpool-draktene ser i hvertfall ut til å ha et sånt snitt hvor det snevres inn i sidene av plagget.
Hvis så er tilfelle så tror jeg at jeg nøyer meg med et skjerf neste gang det skal shoppes...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 19 Mar 2014, 16:18

Fy flate, dette var fjortiss greier ....

Hodeskaller og dill...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 20 Mar 2014, 00:16

Slik jeg forstår det liker Warrior å lage hjemmedraktene klassiske og enkle (hvilket jeg er svært positiv til) og være litt mer kreative når det til bortedrakter. Liverpools trøyer er jo et skinnende eksempel på dette.

Adidas lager også kule drakter, men de legger jo ikke mye sjel inn i arbeidet sitt. Eksempelvis er våre drakter svært like Sunderland sine, og spesielt treningstøyet til klubbene er nesten helt identiske. Derfor er det spennende å få inn en ny leverandør som forhåpentligvis vil gi oss noe med litt mer særpreg.

Men men, i-lands problemer, og så videre..
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest