Fuller vs. Pulis?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fuller vs. Pulis?

Innlegg Morten T. » 18 Jan 2011, 02:22

Fuller og Pulis skal visstnok ha hatt en krangel og jamaicaneren skal ha blitt beordret til å trene med de yngste i klubben:
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/St ... 75661.html

Tja....? Fleip eller fakta? :?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Alfie » 21 Jan 2011, 15:16

Det ser ut som du har rett. Fuller til Sunderland er jo en liten tragedie.
Æreskjær kar denne Pulis. Litt rom for diskusjoner eller kryssende meninger og oppfatninger.
Alfie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 89
Registrert: 16 Aug 2010, 09:08

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 15:48

Alfie skrev:Det ser ut som du har rett. Fuller til Sunderland er jo en liten tragedie.
Æreskjær kar denne Pulis. Litt rom for diskusjoner eller kryssende meninger og oppfatninger.

Tror nok Pulis er litt som Brian Clough på den biten, ja. Cloughie sa jo:
"We talk about it for twenty minutes and then we decide I was right."


Jeg har sagt det før: Pulis virker nesten schizofren. Han har noen verdier som er fantastiske, mens han i neste minutt virker som en real busemann. Jeg blir aldri klok på han.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Bjarne » 21 Jan 2011, 16:14

Nå må dere kutte ut med alt dette tullet! Fuller blir og trener med laget! kan tenke på mange som passer bedre til karakteristikken som schisofren enn Pulis :mrgreen:
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 16:17

Bjarne skrev:Nå må dere kutte ut med alt dette tullet! Fuller blir og trener med laget! kan tenke på mange som passer bedre til karakteristikken som schisofren enn Pulis :mrgreen:

Okei. La oss legge ned forumet...... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2011, 16:38

Med schizofren så menes det selvfølgelig ikke at Pulis lider av en alvorlig mental lidelse.
Det ordet ble, og blir, brukt fordi han fremstår hard som flint den ene dagen og myk som bomull den neste.

Capicè? ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Morten T. » 09 Mar 2011, 14:00

De siste tynne ryktene nå er at Fuller og Jones skal ha blitt uvenner sånn ca. rundt tida når spekulasjonene rundt Fullers evt. overgang til Sunderland skøyt fart( i januar ). Kan det være en medvirkende årsak til at Fuller sliter litt og Jones sliter astronomisk mye om dagen, mon tro?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg jørgen » 09 Mar 2011, 16:36

Morten T. skrev:De siste tynne ryktene nå er at Fuller og Jones skal ha blitt uvenner sånn ca. rundt tida når spekulasjonene rundt Fullers evt. overgang til Sunderland skøyt fart( i januar ). Kan det være en medvirkende årsak til at Fuller sliter litt og Jones sliter astronomisk mye om dagen, mon tro?


Hvis dette er tilfellet må denne krangelen være et eneste gigantisk isfjell! Jeg kan virkelig ikke se at en spillers prestasjonsnivå kan synke til 0 ved at han har en krangel med en lagkamerat, så det må vel gå dypere enn som så. Kanskje Jones frarådet Fuller til å dra dit, mens Fuller svarte med å angripe med å si at Jones var for dårlig for å spille der. Hvem vet?
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Morten T. » 09 Mar 2011, 17:36

jørgen skrev:
Morten T. skrev:De siste tynne ryktene nå er at Fuller og Jones skal ha blitt uvenner sånn ca. rundt tida når spekulasjonene rundt Fullers evt. overgang til Sunderland skøyt fart( i januar ). Kan det være en medvirkende årsak til at Fuller sliter litt og Jones sliter astronomisk mye om dagen, mon tro?


Hvis dette er tilfellet må denne krangelen være et eneste gigantisk isfjell! Jeg kan virkelig ikke se at en spillers prestasjonsnivå kan synke til 0 ved at han har en krangel med en lagkamerat, så det må vel gå dypere enn som så. Kanskje Jones frarådet Fuller til å dra dit, mens Fuller svarte med å angripe med å si at Jones var for dårlig for å spille der. Hvem vet?

Tja, hva gjelder Jones så synes jeg at prestasjonene hans er omtrent som jeg forventa da han ble henta inn. Fuller har slitt litt denne sesongen, men her tror jeg at 20 minutter her og 10 minutter der som innbytter, er en vesentlig årsak. Han bør uansett benyttes fra start såfremt Stoke City F.C. velger å starte med to spisser. Pulis må også slutte med å bruke han som kant( har skjedd to ganger ).

Rykter er rykter og man må ta det for hva det er, men det har jo vært litt trøbbel i garderober o.l. de siste sesongene, så jeg ville ikke ha blitt sjokkert hvis det er et spor av sannhet i dette.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Fuller vs. Pulis?

Innlegg Stoke - HamKam » 30 Mar 2011, 20:57

Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 91 gjester

cron