Stoke - Cardiff

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Stoke - Cardiff

Innlegg TrondG » 03 Des 2013, 21:12

I morgen kveld braker det løs klokken 20.45 på The Brit! Siden dette er en midtukekamp som ikke spilles på en lørdag, vises kampen da på Sumo?

Ellers har MH vært ute i media og fortalt at han forventer å se en reaksjon på helgens nederlag borte på Goodison. Arnautovic på treningsfeltet i dag, men det er tvilsomt om han er klar til i morgen. Walters(!) er også usikker til kampen, etter å ha spilt smått utrolige 103 kamper fra start i PL. Jeg sitter i midlertid med en magefølelse som sier at vi får se han i startoppstillingen til slutt.. Huth er kanskje spilleklar til jul.

Vi er inne i begynnelsen av en svært krevende periode frem mot jul, og tre poeng vil her kunne hjelpe oss godt på vei til å hamstre litt poeng inn mot julefeiringen. Cardiff er en tøff motstander, men vi skal være gode nok til å sende de hjem med 0 poeng i sekken!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Re: Stoke - Cardiff

Innlegg Josef » 03 Des 2013, 21:29

Denne kampen skal nok vises på Sumo imorgen ja.
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 03 Des 2013, 22:40

Så Stoke - Cardiff i 2006. Ingen hyggelig opplevelse! Temperatur rundt frysepunktet, 13000på tribunen. Stokesupporterne ønsket gjestene fra Wales velkommen med rungende Engeland- Engeland- Engeland. Etter en håpløs kamp og 1-3 stod waliserne igjen og sang Delilah :oops:

Håper vi unngår en reprise, men noen snakker om at vi tar en Charlton. De skulle også begynne å spille fin fotball og sparket manageren...
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 04 Des 2013, 06:31

Skal vi ha noe å gjøre i PL, må vi vinne slike kamper. Spesiellt når vi til tider blir rundspillt på bortebane, og litt for ofte sitter igjen med en smultring i poengfangst.

At vi opprettholder vår evne fra tidligere sesonger til å vinne kamper på hjemmebane, er også helt avgjørende om vi skal klare oss. Britannia skal være vår bastion.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 04 Des 2013, 16:25

Fikk en mail fra TV2 Sumo i går og har nå kjøpt en måned med Sumo Gull til kr.99 . Så snart jeg hadde betalt gikk jeg inn på "min side" og annulerte den automatiske fornyingen. Så nå har jeg 3 Stoke kamper for kr 99 i veldig god kvalitet i motsetning til tilfeldige streams som dessverre er litt for ofte av dårlig kvalitet. Slik ser derfor de neste 4 ukene ut;

Ons 4/12 Stoke-Cardiff - SUMO
Lørd 7/12 Stoke-Chelsea - stream
Lør 14/12 Hull-Stoke - TV2 Premier
Lør 21/12 Stoke-Aston V - stream
Tor 26/12 Newcastle-Stoke - SUMO
Søn 29/12 Tottenham-Stoke - TV2 Premier
Ons 1/1 Stoke-Everton - SUMO

Oh, happy days ;) . Bring on the sheepshaggers from Wales....
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest