SKJEBNEKAMP!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

SKJEBNEKAMP!

Innlegg Svein Nilsen » 23 Nov 2013, 15:52

Dagens kamp mot Sunderland må faktisk kalles en skjebnekamp. Vi MÅ vinne! 3 poeng i dag og vi klatrer mot midten og kan få litt ro i laget til å prestere fremover. Tap eller ett poeng viser at vi faktisk ER et bunnlag og kampen vil stå i nedrykkssumpa. Iallefall inntil videre! En seier på 5 hjemmekamper og 8 seriekamper på rad uten seier er stusselig statistikk. Dette er eksamen til Mark Hughes! TØR han å ta ut et lag som angiper, TØR han å vrake Walters, TØR han å bruke 2 kantspillere som ER kantspillere. Faen, dette blir spennende - håper det også blir moro! Gooooaaaarrrnnnn STOKE 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: SKJEBNEKAMP!

Innlegg TrondG » 23 Nov 2013, 16:43

Dagens batalje har jo blitt lansert som en "6-poengers" av mange, men jeg har av en eller annen grunn roen. Jeg mener vi har prestert bedre enn det poengene tilsier (bortsett fra Norwich hjemme og til dels i kampen mot Southampton).

Likevel vil 3 poeng bety utrolig mye i dag. Som Svein sier, laget vil få litt ro og vi vil plassere oss noe mer komfortabelt opp mot midten av tabellen. Dette blir spennende! COYMP!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Re: SKJEBNEKAMP!

Innlegg Lilledino » 24 Nov 2013, 18:10

Ja, da ble det seier..

Godt er det, og nå skal vi se fremover og håpe at laget og spillestil har satt seg.
Det er faktisk 9 lag som til nå har scoret færre mål enn Stoke, og det må sies å være positivt (selv om vår keeper har bidratt med 1 )

Situasjonen er bra synes jeg, og vi har desverre hatt noen stang ut kamper, og arbeidsulykker (Utd, City og pool kampene )

Fulham hater jeg inderlig, og tapet der irriterer meg like mye som alle andre poengtap mot Fulham.

Vi Stokies får se fremover og glede oss over fremgangen, og jeg er sikekr på at MH vil ta oss viddere på en god måte.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest