POTTERS NEWS

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Bjarne » 03 Okt 2016, 21:52

Må hive meg på all rosen til de som lager Potters News. Særlig til Morten! Det kan ikke være få timer du har lagt ned i dette arbeidet. Gode artikler,nesten som å lese Klassekampen når det gjelder det politiske ståstedet :D
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2016, 09:33

Takk folkens, hyggelig med tilbakemeldinger.
Som dere sikkert har lest i det siste nummeret av PN, så gir jeg meg som redaktør etter denne sesongen. Hvis noen har lyst til å overta stafettpinnen, evt. sitte i en redaksjon, eller bidra på andre måter så ikke nøl med å ta kontakt med meg på: morten@stoke.no .

Å holde på med Potters News er først og fremst veldig skøy og en glimrende anledning til å bli enda mer opplyst og glad i verdens kuleste fotballklubb. Så kom igjen folkens, jeg vet det er mange skriveføre og ihuga supportere der ute. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg gunny » 04 Okt 2016, 19:34

Veldig bra Morten, du gjer ein strålande jobb!!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Torstein Norevik » 04 Okt 2016, 21:17

Gratulerer med en ny strålende utgave av Potters News ! Takk til alle bidragsytere, men især til redaktør Morten som gjør en kanonjobb med vårt utrolig flotte medlemsblad ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: POTTERS NEWS

Innlegg mfkpotter » 04 Okt 2016, 21:23

Jeg må bare si at Morten har gjort en så god jobb, at det nesten ikke er mulig å overgå dette. Potters News har alltid holdt et skyhøyt nivå, men dette siste nummeret topper det hele med en nydelig kvalitet på format og magasinkvalitet. Jeg har ikke glemt bladene fra tidlig 80 tallet Gunnar :lol: (Gratulerer forøvrig med 50 års dagen).

Jeg tenker på tanken at Morten burde være redaktør for Potters News i en 100 % stilling betalt av medlemmene. Jeg betaler gladelig noen hundrelapper i året for at dette bladet skal bestå. Jeg tror det skal bli vanskelig å opprettholde bladet i årene fremover, basert på dugnadsarbeid.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 04 Okt 2016, 22:20

Så kom ei ny utgåve av PN, ei utgåve eg vil si kanskje er DEN beste utgåva. Det er rett og slett mykje glimrande og variert stoff.

Men det er med litt sjokk og vantro, men med stor grad av forståing, eg les side 40. For ja, det er forståeleg at Morten og Richard ynskjer avløysing. Og vi skal vera særdeles takksame for arbeidet dei har lagt ned gjennom mange år. Men det er store sko å fylle for den/dei som ynskjer å overta. Etter mi meining, og det er IKKJE for på Nokon måte å undervurdere dei andre i styret og andre som har gjort ein stor innsats, men gjennom PN og Stoke.no er desse to av dei største bidragsytarane til at eg verkelg har følt at eg har vore på eit Lag i SCSBN!

Eg håpar verkelg nokon har lyst til å overta og føre vidare det arbeidet desse to har gjort for SCSBN!

Som mfkpotter skriv, også eg betalar gjerne nokre hundrelappar i året for at bladet skal bestå. Og for meg er Stoke.no der eg i det daglege hentar mest info om vårt kjære Stoke.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Richard Prestegård » 05 Okt 2016, 09:05

Slenger meg på her. Fikk begynt å lese bladet i går, og igjen er det kvalitetslesning fra side til side med artige historier, gode reportasjer og masse annet spennende omkring SCFC. Bra jobba Morten (og dere andre som har bidratt med artikler) :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 29 Okt 2016, 23:46

En ny utgave av Potters News er under planlegging og du inviteres til å bidra til medlemsbladet for SCSBN med artikler, meninger og/eller fotografier. Har du en historie du verker etter bør komme på trykk i Potters News så send inn. Ingen historie er for lang eller kort og temaene som kan skrives om er mange. Både Stoke City og engelsk fotball inneholder en nesten utømmelig kilde med gode historier så det er bare å kvesse tastaturet og sette i gang. Kanskje du også har en fortelling på lur om hvordan du selv ble Stokesupporter en gang i tiden eller et fotografi av deg selv eller andre i vedens fineste røde og hvite striper? Send det inn og vi setter det på trykk for evig og alltid i et kommende nummer av Potters News. Fristen for innsendelse til neste utgave som utkommer i desember/januar er 15. November og mailadressen du benytter er: morten@stoke.no . Vi ser fram i mot å høre fra nettopp deg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 15 Des 2016, 13:36

Ny utgave sendes ut i dag fra trykkeriet. Stay put og Merry Xmas! :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Knut Ole » 21 Des 2016, 10:00

For en timing! I år igjen dumper julehefte over alle julehefter ned i postkassa rett før julaften. Morten svikter aldri!
Og Potters news # 2 (2016) er knallbra innholdsmessig, mix av gammelt og nytt til glede for alle. Og den nye layouten er så proff!
God juleferie MT
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron