POTTERS NEWS

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 20 Apr 2017, 19:18

Takker og bukker, folkens! :)
Har så smått begynt å snekre på mitt siste Potters News og hvis noen vil bidra med skrivestoff, bilder og lignende til utgaven som utkommer i juni/juli, så flott hvis dere sender inn senest 15. Mai

Topp uke videre. :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Torstein Norevik » 21 Apr 2017, 00:32

Takker og bukker jeg også Morten, men da til deg og dine medarbeidere, for et nytt strålende nummer av Potters News :D

Synd at du nå trekker deg litt tilbake, selv om jeg har full forståelse for det, og jeg synest det er fullt fortjent etter lang tids uselvisk innsats for supporterklubben.

Vi har ikke alltid vært enige i det rent fotballfaglige, og har ikke de samme preferansene når det gjelder fotball, noe som har avspeilet seg i engasjerte debatter på forumet. Men at du har gjort - og fortsatt gjør - en strålende innsats for supporterklubben, eksemplifisert med å dra det meste av lasset med utgivelsen av Norges beste supporterblad, det skal du ha all verdens ros og takk for ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 21 Apr 2017, 14:21

Torstein Norevik skrev:Takker og bukker jeg også Morten, men da til deg og dine medarbeidere, for et nytt strålende nummer av Potters News :D

Synd at du nå trekker deg litt tilbake, selv om jeg har full forståelse for det, og jeg synest det er fullt fortjent etter lang tids uselvisk innsats for supporterklubben.

Vi har ikke alltid vært enige i det rent fotballfaglige, og har ikke de samme preferansene når det gjelder fotball, noe som har avspeilet seg i engasjerte debatter på forumet. Men at du har gjort - og fortsatt gjør - en strålende innsats for supporterklubben, eksemplifisert med å dra det meste av lasset med utgivelsen av Norges beste supporterblad, det skal du ha all verdens ros og takk for ! :D

Takk for det, Torstein.
Å være uenige er selvfølgelig helt greit. Ikke alltid like lett i Norge, hvor jeg vel opplever at flere ser ut til å ta uenighet( eller kanskje heller at noen innehar mer kunnskap enn det man gjør selv? ) som en slags personlig fornærmelse, i sterk kontrast til f.eks. England og en god del andre europeiske land( jeg har familie i fire av dem og venner i enda flere, så jeg kjenner til noen forskjellige kulturer og væremåter på den fronten ).
For meg har det alltid vært mer spennende å søke mot folk man ikke nødvendigvis er enige med i ett og alt, i stedet for å velge det komfortable ved enten å bare jatte med, eller enda værre, ikke ytre seg i det hele tatt. Jeg er av den mening at det er mer givende og lærerikt, så for meg har disse debattene med deg og noen andre vært helt gull. Kanskje aller mest fordi nivået på debattene har vært bra og ikke som disse facebook/kommentarfelt-"debattene" som er polariserende og for det meste handler om å slippe ut så mye gørr som mulig over et par setninger med begrenset ordforråd. :)

Debatt er bra, men det krever selvfølgelig at man er villig til å delta og by på seg selv. Alternativet er at ingen engasjerer seg og alle forholder seg apatiske, og det er ikke et bra alternativ uansett tema.

Etter mitt syn. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Torstein Norevik » 21 Apr 2017, 15:46

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Takker og bukker jeg også Morten, men da til deg og dine medarbeidere, for et nytt strålende nummer av Potters News :D

Synd at du nå trekker deg litt tilbake, selv om jeg har full forståelse for det, og jeg synest det er fullt fortjent etter lang tids uselvisk innsats for supporterklubben.

Vi har ikke alltid vært enige i det rent fotballfaglige, og har ikke de samme preferansene når det gjelder fotball, noe som har avspeilet seg i engasjerte debatter på forumet. Men at du har gjort - og fortsatt gjør - en strålende innsats for supporterklubben, eksemplifisert med å dra det meste av lasset med utgivelsen av Norges beste supporterblad, det skal du ha all verdens ros og takk for ! :D

Takk for det, Torstein.
Å være uenige er selvfølgelig helt greit. Ikke alltid like lett i Norge, hvor jeg vel opplever at flere ser ut til å ta uenighet( eller kanskje heller at noen innehar mer kunnskap enn det man gjør selv? ) som en slags personlig fornærmelse, i sterk kontrast til f.eks. England og en god del andre europeiske land( jeg har familie i fire av dem og venner i enda flere, så jeg kjenner til noen forskjellige kulturer og væremåter på den fronten ).
For meg har det alltid vært mer spennende å søke mot folk man ikke nødvendigvis er enige med i ett og alt, i stedet for å velge det komfortable ved enten å bare jatte med, eller enda værre, ikke ytre seg i det hele tatt. Jeg er av den mening at det er mer givende og lærerikt, så for meg har disse debattene med deg og noen andre vært helt gull. Kanskje aller mest fordi nivået på debattene har vært bra og ikke som disse facebook/kommentarfelt-"debattene" som er polariserende og for det meste handler om å slippe ut så mye gørr som mulig over et par setninger med begrenset ordforråd. :)

Debatt er bra, men det krever selvfølgelig at man er villig til å delta og by på seg selv. Alternativet er at ingen engasjerer seg og alle forholder seg apatiske, og det er ikke et bra alternativ uansett tema.

Etter mitt syn. ;)


Kloke ord, Morten 8-) Ha en super helg, så håper vi på tre poeng mot "The Swans" i morgen :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2017, 16:53

Sesongens siste Potters News er under planlegging og nok en gang har du som medlem sjansen til å bidra med artikler eller bilder. Har du en gammel historie eller bilder av deg selv som ung pode i Stokedrakt gjemt unna på et nedstøvet loft? Send det gjerne inn til oss! Vi tar også i mot din mening om alt fra manager Hughes og Berahino sin måltørke til damelagets resultater og hva som er favorittpuben i Stoke-on-Trent. Ordet er fritt! Send derfor inn ditt bidrag til morten@stoke.no senest 15. Mai. Denne gangen så foretar vi også en trekning blant alle som har bidratt til Potters News i løpet av sesongen og vedkommende vil få tilsendt en feiende flott premie i posten, så det er bare å sette seg ned foran tastaturet. Be Loyal - Be Proud - Be Stoke!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 13 Jun 2017, 10:59

Da er det siste nummeret av Potters News sesongen 16/17 ferdig i trykken og sendes i disse dager ut til medlemmene av SCSBN.
Hvis du ikke mottar bladet i post i løpet av 14 dager så melder du fra om dette på mailadressen medlem@stoke.no .

Dette var også mitt siste nummer som redaktør av Potters News og jeg bakker nå ut både "here, there & everywhere".

Takk for meg, lykke til og ha det fint videre.

Hilsen
Morten Tveter
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg mfkpotter » 13 Jun 2017, 16:23

Morten T. skrev:Da er det siste nummeret av Potters News sesongen 16/17 ferdig i trykken og sendes i disse dager ut til medlemmene av SCSBN.
Hvis du ikke mottar bladet i post i løpet av 14 dager så melder du fra om dette på mailadressen medlem@stoke.no .

Dette var også mitt siste nummer som redaktør av Potters News og jeg bakker nå ut både "here, there & everywhere".

Takk for meg, lykke til og ha det fint videre.

Hilsen
Morten Tveter


Jeg sier bare, sinnsykt bra jobbet Morten. Potters News har i flere år holdt et skyhøyt nivå, og vært like gøy å lese hver eneste gang. Så fra meg Morten, tusen takk for alle de flotte bladene du har levert.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Knut Ole » 22 Jun 2017, 17:33

Nok et fantastisk Potters News! Takk til Morten - både for å sikre sommerlektyren i år igjen og for utrettelig
redaktør/skribent/alt-mulig innsats gjennom mange mange år.
Thanx!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: POTTERS NEWS

Innlegg JonC » 22 Jun 2017, 21:59

Jeg melder meg på i superlativene som er velfortjent. Det virker som om redaktøren har en utømmelig brønn av godsaker om vårt superlag. 8-)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Torstein Norevik » 22 Jun 2017, 22:30

Melder meg på og takker for et nytt strålende Potters News. Vil samtidig få takke Morten for en fantastisk innsats som redaktør i mange år. Når du nå trekker deg tilbake som redaktør og fra styret, så er det imidlertid fullt fortjent, etter uselvisk å ha lagt ned utallige dugnadstimer til beste for oss medlemmer i mange, mange år. :D

Vil samtidig også benytte anledingen til å takke Knut Ole og Richard, som også går ut av styret, for fantastisk innsats i mange år. Dere har alle tre en meget vesentlig del av æren for at supporterklubben har utviklet seg til å bli Norges beste, til stor glede for oss medlemmer ! :D

Tusen takk alle tre ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron