POTTERS NEWS

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 21 Mar 2018, 16:33

Grunna oppussing og årsoppgjer tok det litt tid før eg fekk lese dei to siste numra av PN. Men det var verkeleg mykje Godt, Interessant og variert lesestoff. I det førre nummeret var tabellar litt vanskelege å lesa pga litt utydeleg «trykk». Nå var også det kjempegreitt.

Så stor takk til alle involverte!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 09 Okt 2018, 21:35

Nok ei fenomenal utgåve av PN, imo :D , som eg har kosa meg med ei stund nå.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Svein Nilsen » 11 Okt 2018, 13:31

Helt enig, Potters News er og blir et strålende eksempel på et supert medlemsblad. Keep up the good work Kjell B.!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 20 Mar 2019, 20:55

Nå har eg lese gjennom nok ei glimrande utgåve av PN. Bladet her nå betre kvalitet enn fotballen vårt kjære Stoke spelar. Måtte laget koma opp på same nivå som supporterbladet.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 09 Jul 2019, 11:28

Vi er på topp når det gjeld nett og denne Facebook. Men supporterbladet, Potter News, må i det minste vera på pallen det også. For nå har vi fått nok ei glitrande utgåve av bladet der det både blir sett framover og bakover, det blir analysert og underhalde - rett og slett ein fryd å lesa.

Takk til alle som har bidrege :D !
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 08 Mar 2020, 19:27

Eg vil enda ein gong takke alle involverte for nok ei flott utgåve av PN, skikkeleg artig og godt lesestoff.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg -Tottal- » 09 Mar 2020, 09:07

Meget bra arbeid i Potters News - som vanlig :D
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 21 Jan 2021, 22:50

Eg tenkte "gøyme" PN nr 2 20/21 til jul, og det klarte eg. Nå tek eg det fram att mellom årsoppgjers-slaga på arbeid, og storkosar meg. Topp lesestoff nok ein gong.

I tillegg vil skryte av førehandsomtale av kampane på stoke.no. Førehandsomtalene er både underhaldande, har artige fakta (det heiter kanskje fun-facts nå?) i tillegg til å ha mykje godt fotballfagleg innhald - ein fryd å lesa. Det same gjeld kampreferata, svært bra skrive, balanserte og informative.

I det heile teke er det mykje bra på stoke.no. og det utsagnet kjem frå ein stolt medlem av SCSBN!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 14 Sep 2021, 13:19

Berre for å ha sagt det, verkeleg, og fortent skryt til alle bidragsytarane - eg fekk nok eit kolossalt PN :D i postkassa her om dagen.

Takk til alle involverte og bidragsytarar.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 25 Sep 2022, 09:58

Eg anar ikkje kor mange som les det som blir skrivi her, men eg vil nå likevel skryte av nok eit Potters news, verkeleg! Nok ei topp utgåve.

Men eg vil også nytte høvet til å skryte av stoke.no. Oppdateringa der kjem raskt, artiklane er interessante og språket er variert og artig.

Eg ser at det i PN blir etterlyst etter fleire bidragsytarar, i «alle» kanalar. Det forstår eg godt, for det er mykje dei same namna som går att som skribentar. Desse skribentane skal ha mykje skryt, men eg ser jo at det blir mykje på få. Eg er på ingen måte nokon stor bidragsytar, har vel gjennom tidene to artiklar i PN. Men kanskje … Uansett; eg håpar fleire kan vera med slik dei som har bidrege mykje til nå, kan få litt avlastning.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron