POTTERS NEWS

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Torstein Norevik » 08 Jan 2015, 12:09

Strålende utgave, som vanlig, og masse flotte bilder fra SCOBA-besøket :D Tusen takk til Morten og hans gode hjelpere, fantastisk bra jobba :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: POTTERS NEWS

Innlegg fredrikke » 11 Jan 2015, 23:22

Fikk nettopp kikke på Potters News og jeg må si meg fantastisk imponert.
Magasinet blir jo bare bedre og bedre!
fredrikke
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 93
Registrert: 17 Aug 2014, 13:17
Bosted: Bergen

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Sven-Erik » 24 Mar 2015, 19:01

Og der var det i postkassa igjen, som alltid spekket med lesestoff. Takk til alle som bidrar til at det blir en påske med lesestoff av meget høy kvalitet :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 31 Mar 2015, 19:24

Nok ei glimrande utgåve av pn! Men det vart ikkje påskelektyre da den alt er lest :D
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 09 Jul 2015, 22:17

Ser vi på PN som sjølvsagt nå? Det er ikkje nokon kommentar til det siste nummeret, nok eit nummer eg tykte var SVÆRT leseverdig med mykje artig og interessant stoff. Men det ligg mykje frivillig arbeid bak ei slik utgåve så eg håpar det i lang tid framover vil vera motivasjon hjå sentrale personar (Morten; forøvrig ein av fleire eg hadde glede av å treffe på fellesturen til West Ham-kampen i fjor haust). Så takk til alle som med små eller store bidrag, gjer PN svært bra.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 10 Jul 2015, 13:27

Kjell Ola skrev:Ser vi på PN som sjølvsagt nå? Det er ikkje nokon kommentar til det siste nummeret, nok eit nummer eg tykte var SVÆRT leseverdig med mykje artig og interessant stoff. Men det ligg mykje frivillig arbeid bak ei slik utgåve så eg håpar det i lang tid framover vil vera motivasjon hjå sentrale personar (Morten; forøvrig ein av fleire eg hadde glede av å treffe på fellesturen til West Ham-kampen i fjor haust). Så takk til alle som med små eller store bidrag, gjer PN svært bra.

Takker for ros Kjell Ola! :)
Vi fortsetter med Potters News framover også så lenge medlemmene ønsker at et slikt blad gis ut. Det tar jo tid, men det er artig også og det blir man jo motivert av.
Håper alt står bra til med deg og din kone og jeg er helt enig: å treffe folk på fellesturer gir en skikkelig glede og er rett og slett veldig hyggelig.

Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle som på forskjellig vis bidrar i Potters News og med stort og smått i supporterklubben. Det er helt uvurderlig. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 02 Okt 2015, 11:06

Eg må nok ein gong si meg KJEMPETILFREDS med nok ei utgåve av PN, mange svært gode artiklar. Dessverre(?) er ikkje av bidragsytarane heller denne gongen, men dei som er det, store som små, fortener ein STOR takk.

Nå gler eg meg til fellesturen og kampen Stoke - Watford. Da håpar eg å treffe mange likesinna på Tollgate, på kampen og kanskje i andre samanhengar.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2015, 13:27

Kjell Ola skrev:Eg må nok ein gong si meg KJEMPETILFREDS med nok ei utgåve av PN, mange svært gode artiklar. Dessverre(?) er ikkje av bidragsytarane heller denne gongen, men dei som er det, store som små, fortener ein STOR takk.

Nå gler eg meg til fellesturen og kampen Stoke - Watford. Da håpar eg å treffe mange likesinna på Tollgate, på kampen og kanskje i andre samanhengar.

Takk igjen, Kjell Ola :)
Jeg har seriøse planer om å delta på fellestur og vel så det, så vi snakkes sikkert der. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 15 Des 2015, 13:37

Da har eg motteke nok eit glimrande PN og eg må bøye meg i hatten :D (fritt etter H. Weng) for alle bidragsytarar, mykje - og godt - stoff. Kvar tek døkk kreativiteten og skrivegløda/gleda frå? Utruleg bra er det i alle fall.

Og med siste nummer av Josimar, ma med ein fin artikkel om Pulis, innomhus,og ein årgang av Pondus i tillegg, blir dette ei fin førejulstid. Og jammen skal døkk sjå eg kan strekkje lesinga inn i romjula!!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Richard Prestegård » 15 Des 2015, 17:54

Slenger meg på her. Alle bidragsyterne gjør en fantastisk jobb med gode, velskrevne og interessante artikler. Må likevel fremme PN-redaktør Morten for en sabla god jobb som sjef for Norges beste medlemsblad. Det gir en helt egen dimensjon å sette seg ned med PN i hånda :mrgreen: :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron