POTTERS NEWS

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Lilledino » 27 Des 2013, 18:01

Hva med å digitalisere numrene en stund etter utgivelse. lage et arkiv på hjemmesidene ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 27 Des 2013, 19:06

Lilledino skrev:Hva med å digitalisere numrene en stund etter utgivelse. lage et arkiv på hjemmesidene ?

Jeg er i mot det, men så er jo jeg fryktelig gammeldags også da.

Dette krever egentlig en lengre redegjørelse, men jeg har ikke tid til den nå.
Her følger kortversjonen: Internett er gratis og for alle. Skal det være interessant å være medlem i hvilken som helst forening/klubb/organisasjon så tror jeg man må tilby noe til medlemmene som de som velger å stå utenfor ikke får. Potters News trenger ikke nødvendigvis å være i en slik "totalpakke", men noe som skiller medlemskap fra ikke-medlemskap bør det være, og da helst så mye som mulig.

Etter mitt syn.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Lilledino » 27 Des 2013, 19:58

Ja, bare et ydmykt innspill...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Torstein Norevik » 03 Jan 2014, 00:40

Takker for et nytt strålende nummer av Potters News ! :D Redaktør Morten og hans medhjelpere gjør en fantastisk jobb med medlemsbladet !

En stor takk til dere alle !

Godt Nytt År til redaksjonen og alle andre medlemmer av supporterklubben også ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: POTTERS NEWS

Innlegg TrondG » 25 Mar 2014, 01:02

Det nyeste nummeret datt ned i postkassen min i dag, og nok en gang ønsker jeg å rose alle mann som legger ned en innsats for å utgi bladet! Knallbra som vanlig!

Jeg ser at Morten nevner boken "Naughty" av Mark Chester, og den ligger for øyeblikket på nattbordet mitt. Jeg er ca. halvveis inni boken, og kan hjertelig anbefale den til alle som ønsker å "forstå" seg litt bedre på ukulturen rundt hooligan-miljøet i Stoke-on-Trent som fant sted på 80- og 90-tallet. Chester skriver svært bra, og selv om mye av boken handler om vold i tilknytning til kamper, lærer man også en god del om byen S-o-T; både geografisk og om hvor annerledes det var der for 20-30 år siden, men også om miljøet rundt Stoke City. I tillegg er det artig å lese om pubene som de pent kledde guttene på 80-tallet hyppig vanket rundt, som garantert mange av dere også har besøkt både tidligere og i løpet av 2014. :)

http://www.platekompaniet.no/Bok.aspx/B ... 1903854266 Her selges boken for den nette sum av 79 kroner, for de som skulle være interessert.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 25 Mar 2014, 09:32

TrondG skrev:Det nyeste nummeret datt ned i postkassen min i dag, og nok en gang ønsker jeg å rose alle mann som legger ned en innsats for å utgi bladet! Knallbra som vanlig!

Jeg ser at Morten nevner boken "Naughty" av Mark Chester, og den ligger for øyeblikket på nattbordet mitt. Jeg er ca. halvveis inni boken, og kan hjertelig anbefale den til alle som ønsker å "forstå" seg litt bedre på ukulturen rundt hooligan-miljøet i Stoke-on-Trent som fant sted på 80- og 90-tallet. Chester skriver svært bra, og selv om mye av boken handler om vold i tilknytning til kamper, lærer man også en god del om byen S-o-T; både geografisk og om hvor annerledes det var der for 20-30 år siden, men også om miljøet rundt Stoke City. I tillegg er det artig å lese om pubene som de pent kledde guttene på 80-tallet hyppig vanket rundt, som garantert mange av dere også har besøkt både tidligere og i løpet av 2014. :)

http://www.platekompaniet.no/Bok.aspx/B ... 1903854266 Her selges boken for den nette sum av 79 kroner, for de som skulle være interessert.

Takker Trond G.
En flott link du la ut der også. Anbefales å kjøpe. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Torstein Norevik » 25 Mar 2014, 10:45

TrondG skrev:Det nyeste nummeret datt ned i postkassen min i dag, og nok en gang ønsker jeg å rose alle mann som legger ned en innsats for å utgi bladet! Knallbra som vanlig!

Helt enig ! Stor takk til alle som bidrar med et så kjempeflott blad ! :D Og en ekstra blomst til Morten, som gjør en formidabel innsats både som redaktør og som meget dyktig skribent av veldig mange av artiklene ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Bjarne » 25 Mar 2014, 12:51

Flott Potters News! Godt jobbet gutter!

Når det gjelder Chesters bøker så er det jo forsåvidt greit lesestoff, men den literære kvaliteten er lav. Jeg synes også han forherliger alt det gale han var med på. Blir litt skrytebok og han fremstår i hvertfall ikke som noen angrende synder!
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Richard Prestegård » 03 Jul 2014, 10:37

Og så var sommerens beste lesestoff endelig i hus, og jeg gleder meg til å lese de 44 sidene i bladet! Nok en gang en enestående og fantastisk jobb av Morten T., som har satt sammen nok et kjempeblad. Takk også til alle bidragsyterne! Bra jobba :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 04 Jul 2014, 13:21

Richard Prestegård skrev:Og så var sommerens beste lesestoff endelig i hus, og jeg gleder meg til å lese de 44 sidene i bladet! Nok en gang en enestående og fantastisk jobb av Morten T., som har satt sammen nok et kjempeblad. Takk også til alle bidragsyterne! Bra jobba :D

Denne sendes i retur til deg, Richard som gjør en fenomenal jobb både på nettsider og i Potters News og en haug med andre ting også i tillegg til krevende studier. Og det gjør du i tillegg hele året rundt. Jeg er rett og slett skikkelig imponert! ;)

Jeg minner forøvrig om at neste deadline for å sende inn materiale til Potters News er 15. August og det sender du til morten@stoke.no . Keep it up, folks og god sommer! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron