POTTERS NEWS

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 15 Des 2015, 19:15

Morten er det ikkje mogleg å få fullrost, det er eg HEILT samd med deg i,
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 16 Des 2015, 20:06

Takker Kjell Ola og Richard! Blir nesten litt rørt jeg, men jeg hadde ikke hatt nubbetjangs til å mekke blekke uten både faste og enkeltstående bidragsytere. Takk til alle sammen og en riktig god jul.
Er på ferie for tiden, men etter nyttår er det på tide å knalle i vei med å lage en ny utgave av Potters News. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Lilledino » 16 Des 2015, 23:21

Morten T. skrev:Takker Kjell Ola og Richard! Blir nesten litt rørt jeg, men jeg hadde ikke hatt nubbetjangs til å mekke blekke uten både faste og enkeltstående bidragsytere. Takk til alle sammen og en riktig god jul.
Er på ferie for tiden, men etter nyttår er det på tide å knalle i vei med å lage en ny utgave av Potters News. ;)

Bra Morten, dette skaper kultur og ånd ! Fortsett med det !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg -Tottal- » 19 Des 2015, 12:16

Brilliant! Lekker lektyre :D
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 04 Mai 2016, 18:10

Eg må si vi i SCSBN er kjempeheldige. Sjølv tykkjer eg ikkje det er altfor lenge sidan vi fekk nok ei heilt glimrande utgåve av Potters news i posten, og sanneleg, nå blir det annonsert eit nummer til av bladet.

Det er berre å ta av seg hatten og bøye seg i støvet. Og eg gler meg alt til neste utgåve!!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Kjell Ola » 10 Jul 2016, 20:56

Nok ei kjempegod utgåve av PN! Ein generell takk frå meg til alle som har bidrege, og nok ein gong ein spesiell takk til Morten - skikkeleg artig å få slikt i posten!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Morten T. » 28 Sep 2016, 11:41

Da er sesongens første Potters News ferdig laget og på vei ut til medlemmene av Stoke City Supporters Branch Norway. Sesongstarten har vært svak for våre helter i røde og hvite striper, så vi håper at en ny utgave av Potters News kan være med på å få tankene over på noe positivt. Medlemsbladet består denne gangen av 52 sider fylt med litt av hvert om Stoke City og vi håper du vil like denne utgivelsen. Skulle du som medlem ikke motta bladet i løpet av 14 dager så sender du en mail til medlem@stoke.no om dette. Har du lyst til å være med til å bidra med artikler, bilder og gode historier i Potters News? Vel, da sender du en mail om dette til redaktør Morten Tveter på mailadressen: morten@stoke.no
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Knut Ole » 01 Okt 2016, 20:23

Nok et strålende Potters News! Innholdsmessig like bra som alltid og vel så det. Med nytt elegant format er det bare å bøye seg i hatten....
Tusen takk Morten !
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Lilledino » 01 Okt 2016, 21:03

Super tykk blekke !! Skal spare den til høstferien....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: POTTERS NEWS

Innlegg Svein Nilsen » 03 Okt 2016, 20:21

I dag kom blekka. Har så langt bare skumlest igjennom. Men, som alltid, en utgave fylt til randen av glimrende Stoke stoff. Morten, grattis igjen, du er helt i toppen av Premier League når det kommer til medlemsblad! Keep up the good work!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron