Før Stoke- Manchester City

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke- Manchester City

Innlegg Lilledino » 12 Sep 2013, 18:03

En spennende kamp. er foran oss. Poeng her, og vi er å regne med fremover..

Så langt har "Nye Stoke" overbevist publikum, presse og andre, med spillende fotball.
I tillegg har vi handlet litt og , etter min mening, forsterket laget.
Ikke bare i form av nye spillere, men også med konkurranse om plassene, som medfører at alle må PRESTERE for å komme på starting.

Dårlig personlig prestasjon gjør at vi ikke står med 7 poeng nå. Jeg er ekstrem spent på lagoppstilling, formasjon og spillestil lørdag.
Jeg er ganske sikker på at MH vil "gunne" på og gå for 3 poeng på Fortress Brit !

Lykke til på lørdag Potters !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke- Manchester City

Innlegg gmel » 12 Sep 2013, 18:10

Jeg er veldig spent foran kampen. Går dette bra er det rett før jeg må gi etter og bestille abonnement .
Har sett på streaming til nå, litt dårligere kvalitet enn hva jeg får fra csport TL som igjen er 20 år tilbake i forhold til TV.
Så på lørdag blir det Stoke kl 16 og Viking kl 18. Men jeg frykter at det maks blir to poeng tilsammen.
Håper ikke City kjører over oss de første 15, da er mye gjort.
Grugleder meg......
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 13 Sep 2013, 13:17

Mark Hughes has already picked up more points in three league games as Stoke boss (six) than he did during his 12 matches as QPR manager last season (four).
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 13 Sep 2013, 13:35

Alle hjemmekampene mot City de siste årene har vel endt 1-1. Ikke noe dårlig tips for morgendagen heller, selv om vi satser på 3 poeng, noe Cardiff viste er fullt mulig selv om City er et meget godt lag.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 13 Sep 2013, 14:45

geddi skrev:Alle hjemmekampene mot City de siste årene har vel endt 1-1. Ikke noe dårlig tips for morgendagen heller, selv om vi satser på 3 poeng, noe Cardiff viste er fullt mulig selv om City er et meget godt lag.

Klart vi går for 3 nye poeng !

Jeg er superoptimist ,.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 13 Sep 2013, 14:45

geddi skrev:Alle hjemmekampene mot City de siste årene har vel endt 1-1. Ikke noe dårlig tips for morgendagen heller, selv om vi satser på 3 poeng, noe Cardiff viste er fullt mulig selv om City er et meget godt lag.

Klart vi går for 3 nye poeng !

Jeg er superoptimist ,.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 13 Sep 2013, 17:30

Jeg håper vi går for tre poeng, og ikke trygger ledelsen hvis vi skulle få den.
Spennende blir det uansett, nye folk og greier!!!!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 13 Sep 2013, 20:39

Lenge siden jeg har sett fram til en kamp mot Man.C med en såpass optimistisk følelse som denne gang. Dels skyldes det at det er tidlig i sesongen og Man.C-maskinen kanskje ennå ikke er helt velsmurt, noe feilskjæret mot Cardiff er en indikasjon på.

Like viktig er det at vi ser ut til å ha fått en "ny giv" under Hughes, med ny spillestil og nye spennende spillere fremover på banen i Assaidi, Arnautovic og Ireland. Nå har vi selvsagt ingen garanti for at disse slår til, men det gir oss uansett flere strenger å spille på, og det kan umulig være noen ulempe. ;)

Ikke ofte at jeg ville være misfornøyd med ett poeng mot Man.C - og det vil jeg nok strengt tatt ikke være i morgen heller - men denne gangen har jeg en følelse av at tre poeng absolutt kan være innen rekkevidde...... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 13 Sep 2013, 22:41

Jeg har også god tro på morgendagen. Jeg blir nødt å prioritere FKH- Viking på nye Haugesund stadion og selvfølgelig påkrevd pubrunde noen timer i forkant :D Men vær ikke i tvil, det viktigste for meg i morgen er at Stoke vinner!
bjørn123
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest