Halveis - Hvem har vært positiv/negativ?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Halveis - Hvem har vært positiv/negativ?

Innlegg Morten T. » 10 Jan 2011, 00:58

Hittils synes jeg Huth har vært vår beste spiller.
Plusser går også til Shawcross, Begovic, Etherington, Whitehead, Pennant og Wilkinson.
Minus til Eidur og Whelan. Ørlite minus til Delap, Sidibe, Pugh, Faye og Collins.
Resten har gjort det greit.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Halveis - Hvem har vært positiv/negativ?

Innlegg O2Stokie » 10 Jan 2011, 22:00

Morten T. skrev:Hittils synes jeg Huth har vært vår beste spiller.
Plusser går også til Shawcross, Begovic, Etherington, Whitehead, Pennant og Wilkinson.
Minus til Eidur og Whelan. Ørlite minus til Delap, Sidibe, Pugh, Faye og Collins.
Resten har gjort det greit.

Enig med at Huth har vært vår beste.
Ikke enig med pluss til Etherington, han har vært fra average til direkte dårlig i for mange kamper, ikke like god som i fjor, har gjort det greit. Kenwyne bør med på pluss, han er vår toppskårer.
Delap fortjener vel ikke et lite minus, han har vært ganske solid i de fleste kamper, kun i de siste at han har begynt i vise at han er temposvak.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Halveis - Hvem har vært positiv/negativ?

Innlegg Morten T. » 11 Jan 2011, 00:03

Da er vi litt uenige. Etherington har vist litt svakere form i det siste, men begynte sesongen veldig bra og er en veldig flink servitør. Jones har vært helt average og er uhyre avhengig av tilretteleggere som Etherington og Pennant hvis han skal fungere. F.eks. var målet til Jones mot Everton nesten helt ferdigscoret - fordi Etherington slo et fantastisk innlegg. Jones begynte sesongen helt greit, men pila har pekt nedover i det siste. Jeg vet at han har hatt personlige problemer å stri med i det siste og at litt av årsaken kan ligge der, men for oss som har fulgt med engelsk fotball en stund, så vet vi jo at Jones er av og på( mest av ), er HELT avhengig av dyktige folk rundt seg for å skalle inn en og annen ball, og at han er svak til å skyte og litt under middels teknisk. Ja, han har kapasiteten inne, men han har liksom aldri greid å få det ut og for en kjøpssum av 80 millioner riksdaler så forventer jeg så mye, mye mer...

Delap er definitivt bedre sentralt enn som ving, men aldri i verden om den hyggelige karen hadde spilt uten ekstremferdigheten han har på innkast. Han er for dårlig på det meste som dreier seg om offensivt spill, men er okei defensivt.

Tykkjer eg... :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Halveis - Hvem har vært positiv/negativ?

Innlegg JonC » 11 Jan 2011, 09:47

Eg heller nok i samme retning som Morten. Etherington har vært UTROLIG viktig for laget i høst. Alene har han skapt, ja egentlig det meste av farligheter, derfor blir Pennant bare en god nr. 2. - selv om han også er på + listen. Når det gjelder Delap , så har han i tillegg til kastene, også en utrolig bra motor - men jeg synes ikke han bruker den godt nok. Når det gjelder tekniske skills er han som en på laget mitt fra 80-tallet: Teknikk som en skiftenøkkel. :lol: Collins får hos meg 2 minustegn, han har vært nærmest en katastrofe. Walters trodde jeg var bedre, kanskje han trenger enda mer tid på dette nivået.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Halveis - Hvem har vært positiv/negativ?

Innlegg -Tottal- » 11 Jan 2011, 13:07

I forhold til forventninger og krav:

Begovic - positiv + (med unntak av Fulham kamp)
Wilko - middels (Opp og ned for gutten, men ser helt klart potensiale)
Shawcross - positiv
Huth - positiv + (så lenge han ikke er på backplass)
Collins - negativ (den viktigste plassen at Stoke får forsterket IMO)
Etherington - postitiv (scorer og har fortsatt herlig pasningsfot)
Pennant - positiv ++
Delap - middels
Whitehead - middels
Whelan - negativ (sliter med å komme inn i kamper, virket bedre i forrige sesong)
Wilson - middels (En god kamp er ikke bra nok. Har mye å bevise)
Jones - positiv (gjør stort sett jobben sin, men kan virke litt begrenset i ferdigheter)
Fuller - middels (Veldig On eller Off)
Walters - middels (har MYE å bevise)
Tuncay - positiv (har absolutt fortjent mer spilletid)
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 193 gjester