Morten T. skrev:Kanskje typer som Jerome heller bør begynne å hudflette seg selv...?
Nå er han veid og funnet for lett av to managere. Attpåtil av to managere som i følge flere blir framstilt som diametralt forskjellige i sitt syn på fotball, spillere, taktikk...ja, det aller meste.

Jerome's utblåsning må nok også ses på bakgrunn av at han i en periode i fjorårssesongen hadde en rekke bra innhopp, uten at han følte at han fikk "belønning" for det i form av plass i startelleveren. Mens andre - som han konkurrerte med (Walters, Crouch) - presterte svakt i kamp etter kamp, men likevel nærmest var garantert startplass. Klippekort-filosofien til Pulis var jo også en av de tingene han ble kritisert hardest for.
Når det er sagt, så er jeg enig i at Jerome ikke er god nok om vi skal oppfylle ambisjonene om å bli et lag som kan etablere seg på øverste halvdel i PL. Han har veldig bra fart, men mangler en del på teknikken og han er ikke kald nok i avgjørende øyeblikk, slik at han brenner for mange sjanser.
Derfor var jeg blant de som ønsket Jerome ut dette vinduet (sammen med Crouch), og håpet at vi fikk en et par bra erstattere. Slik gikk det jo ikke, selv om jeg for så vidt fikk oppfylt ønsket når det gjelder Jerome. Spørsmålet er likevel om han ikke burde ha funnet seg en klubb i Championship, og om ikke det nivået er mer riktig for han. Jeg er nok veldig tvilende til at han noen gang vil komme til å sette PL "on fire".....