TV-penger

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

TV-penger

Innlegg Torstein Norevik » 21 Mai 2013, 13:13

I følge denne oversikten mottok Stoke ca. 44,5m pund for TV-rettigheter i sesongen som nettopp er avsluttet. En vanvittig sum, som viser viktigheten - økonomisk sett - av å være i PL..... :ugeek:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: TV-penger

Innlegg Morten T. » 21 Mai 2013, 13:34

Torstein Norevik skrev:I følge denne oversikten mottok Stoke ca. 44,5m pund for TV-rettigheter i sesongen som nettopp er avsluttet. En vanvittig sum, som viser viktigheten - økonomisk sett - av å være i PL..... :ugeek:

Galskap! Pur galskap!

Etisk og moralsk så har fotballlen som industri beveget seg langt utenfor det som kan karakteriseres som en "gråsone" de siste årene og verre skal det tydeligvis bli. Jeg er villig til å sette penger på at det kommer et slags krakk i fotballen i løpet av det neste tiåret, og det krakket kan like gjerne komme av at fotballens styrende organer( FIFA, UEFA, FA, NFF osv. ) skjønner hvor dette bærer og innfører sårt tiltrengte reguleringer.

Et Europa i massiv økonomisk krise( ja, bortsett fra vi som lever isolert her på berget, da ) kan neppe fortsette å tilføre så mye spenn til en underholdningsindustri når det er langt viktigere oppgaver som må løses på et skakkjørt kontinent.

Tror jeg... :?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: TV-penger

Innlegg Torstein Norevik » 21 Mai 2013, 13:45

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:I følge denne oversikten mottok Stoke ca. 44,5m pund for TV-rettigheter i sesongen som nettopp er avsluttet. En vanvittig sum, som viser viktigheten - økonomisk sett - av å være i PL..... :ugeek:

Galskap! Pur galskap!

Etisk og moralsk så har fotballlen som industri beveget seg langt utenfor det som kan karakteriseres som en "gråsone" de siste årene og verre skal det tydeligvis bli. Jeg er villig til å sette penger på at det kommer et slags krakk i fotballen i løpet av det neste tiåret, og det krakket kan like gjerne komme av at fotballens styrende organer( FIFA, UEFA, FA, NFF osv. ) skjønner hvor dette bærer og innfører sårt tiltrengte reguleringer.

Et Europa i massiv økonomisk krise( ja, bortsett fra vi som lever isolert her på berget, da ) kan neppe fortsette å tilføre så mye spenn til en underholdningsindustri når det er langt viktigere oppgaver som må løses på et skakkjørt kontinent.

Tror jeg... :?

At dette er pur galskap er det ikke mulig å være uenig med deg i, Morten.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest