Inn/ut jan.-10

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 23 Jan 2011, 23:17

Pulis regner med en travel siste uke av transfervinduet. Både hva gjelder kjøp og salg.:
http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 11,00.html

Alltid gøy med transfervinduet og alle spekulasjoner på tampen. Blir et slags substitutt for oss som ikke ville ha tatt i Se&Hør med en fjernstyrt ildtang, men likevel har behovet for litt sladder i ny og ne... :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg JonC » 24 Jan 2011, 18:42

Noen på denne listen har ikke vært nevnt før. Marek Jankulovski på AC Milan er en av de.
http://www.caughtoffside.com/2011/01/24 ... -analysed/
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 24 Jan 2011, 20:28

JonC skrev:Noen på denne listen har ikke vært nevnt før. Marek Jankulovski på AC Milan er en av de.
http://www.caughtoffside.com/2011/01/24 ... -analysed/

Den lista er vel forslag på hva Stoke BØR få inn, eller...?

Jankulovski, ja. Han begynner vel å bli gammel nå? Husker han fra perioden når tsjekkerne hadde det fantastiske landslaget sitt for noen år tilbake( Nedved, Rosicky, Cech, Koller osv. ). Men det er klart, er han med på AC Milan så bør han være god, men jeg tviler på at han kommer.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 26 Jan 2011, 21:58

Snart bare 100 timer igjen av vinduet.
Midtbanespiller(e) inn NUH!
Hvis ikke Pulis ser behovet for et slikt innkjøp, så må dette skiltet spikres på døra hans:

Bilde
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Svein Nilsen » 26 Jan 2011, 22:44

Pulis regner med en travel siste uke........det virker ikke som de første dagene av den uka har vært veldig travel! Håper ikke alt koker ned på at vi henter en "fem på tolv" spiller fra et dårlig Championsship lag....igjen! TP, av med skylappene og begynn å jobb!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 27 Jan 2011, 23:56

Egentlig er det vel bare fredag og fram til mandag kl.12.00 som er reele handledager nå? Lørdag og søndag er neppe "open for buisness".
Så nå må fingern snart ut og se å få grabba til seg kloningene til Xavi og Iniesta SNAREST! :mrgreen:

Jeg har sagt det før ved de andre "vinduene" at Pulis sin interesse for ballflinke midtbanespillere ikke ser ut til å være til stede. Det virker ikke å være prioritert. Jeg synes også kjøpet av f.eks. Jones, den usvikelige trua på Sidibe og gjenbruken av Delap( så det kan skapes sjanser på dødball ) styrker en slik teori. Jeg blir ikke overraska om det ikke kommer inn en spiller som liker gjenstanden kalt fotball, og jeg blir heller ikke overraska hvis det f.eks. kommer inn en midtstopper istedenfor.

Jeg tror rett og slett at Pulis sin filosofi ikke innebærer satsing på folk som vil holde litt på ballen. Rett og slett fordi han går for direkte spill mot forsvar i ubalanse og dødballer/langpasning mot etablert forsvar( blåkopi av Norge og Drillo ). Jeg tror målet hans er å utvikle den filosofien, og som vi alle husker fra glansperioden til Norge: Det var spillere der som ble titulert noe såpass paradoksalt som "Verdens beste UTEN ball"( Ø.Leonhardsen ). Derfor tror jeg at Pulis ser verdien i f.eks. Delap o.l. kaldblodstravere, når han plukker ut lag. Han vil ha folk som jobber steinhardt og løper mye. Ballkontroll, kreativitet og pasningsegenskaper kommer lenger ned på prioriteringslista.

Trur eg... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg O2Stokie » 28 Jan 2011, 22:00

Tilbake fra ferie og uten flere inn enn Carew. Forstår av Pulis at han ønsker spillere i områder hvor vi trenger dem, da velger jeg å lese midtstopper og en back. Midtstopper fordi Faye er ute i kulden og Higgy gammel/treig/skadeutsatt, så TP ønsker nok en back-up for Huth og Ryan. V back ER et svakt punkt.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 28 Jan 2011, 23:14

O2Stokie skrev:Tilbake fra ferie og uten flere inn enn Carew. Forstår av Pulis at han ønsker spillere i områder hvor vi trenger dem, da velger jeg å lese midtstopper og en back. Midtstopper fordi Faye er ute i kulden og Higgy gammel/treig/skadeutsatt, så TP ønsker nok en back-up for Huth og Ryan. V back ER et svakt punkt.

Så du ønsker ingen midtbanespillere som kan lage link mellom forsvar og angrep?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg bjørn123 » 28 Jan 2011, 23:28

Collins er en veldig dårlig v. back men ingen svak midtstopper - derfor kjøp en solid midtbanespiller og en back.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2011, 11:39

Da er det vel egentlig bare en halv arbeidsdag igjen av "vinduet" og jeg ser for meg tre mulige scenarioer:

1. Det er gjort en helvetes masse jobb og forberedelser i kulissene og Stoke får inn 2-3 kvalitetsspillere på mandag.
2. Panikkjøp når førstprioriteringene faller fra på mandag.
3. Bevisst politikk på at ingen skal inn.

Et annet aspekt er: Hvorfor er det ingen som forlater klubben? Er det virkelig noen vits i å holde lenger på spillere som Pugh, Tonge, Sidibe, Soares m.fl. f.eks.? Det er jo penger rett i sluket.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 171 gjester