Inn/ut jan.-10

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Inn/ut jan.-10

Innlegg O2Stokie » 01 Jan 2011, 23:53

Håper på en høyre back, en sentral midtbanespiller og en spiss.
Pennant er signert, Halleluja!
Ser ut som om vi er i ferd med å signere David Wheater, midtstopper fra 'Boro. Andrew Davies går vel andre veien, og dette gir antageligvis Faye mulighet til å gå til Celtic.
Blir Tuncay? Håper det, men hvis han inngår i en byttehandel med N'Zogbia, så takk.
Stephen Ireland fra Villa? Ingen dum tanke det, og da ryker nok Whelan ut (og takk for innsatsen men han er ikke god nok lengre).
Tonge? Soares? Gudjohnsen? Kan fort forsvinne alle tre.
Har jeg glemt noen nå?
Kan det være mulig vi snapper opp noen av de som blir sluppet "fri" fra ManC?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg bejori » 02 Jan 2011, 15:17

Så intervju med Pulis på Sky etter kampen mot Everton. Han ville ha inn to nye spillere, men ville ikke si hvor på banen behovet var størst.
bejori
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 293
Registrert: 09 Aug 2010, 23:27

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Bjarne » 02 Jan 2011, 22:46

Wayne Bridge hadde vært et løft på venstreback! Eller går spekulasjonene høyt om Shawcross. Håper virkelig at han blir.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Knut Ole » 02 Jan 2011, 23:07

Bjarne skrev:Wayne Bridge hadde vært et løft på venstreback!

Mener man.c punget ut ca £ 12 mill. Bridge!! Riktig ok er de ikke så gode til å holde orden på pund og sånn der oppe (så kanskje vi kan krype en del under), men det spørs vel om Coates er vel ikke i nærheten av å splashe et slikt beløp på en back. Lønna hans - Astronomisk nivå?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 04 Jan 2011, 18:15

Snart må det vel ryddes bort en del av disse gutta som er konstant på lån også?
Sonko
Dickinson
Arismendi( som jeg leste om er 5. valg på midten i Barnsley nå )
Pugh og Tonge bør, eller burde, vel strengt tatt henge i en tynn tråd? De har jo i praksis null tillit.
Sidibe burde jo selvfølgelig ha blitt solgt, eller gitt bort, for flere år siden, men han kommer nok til å henge med helt fram til den dagen han vil trenge rullator og gyngestol.

Jeg tror også at Tuncay, Faye, Gudjohnsen, Davies, Whelan og muligens Shawcross og Sørensen fort kan forsvinne i dette vinduet litt avhengig av hvem og hvor mange som kommer inn.
Shotton blir vel lånt bort igjen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg jørgen » 08 Jan 2011, 20:20

Tror denne karen kan mate spissene våre med gode baller:

http://en.wikipedia.org/wiki/Paulo_Henr ... as_de_Lima

1:41! Skulle likt å se Delap prøve seg på det samme!

http://www.youtube.com/watch?v=Bf8ZIPMffAw
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg O2Stokie » 12 Jan 2011, 21:26

Noble og Davies inn, Whelan og Faye ut. Og mest sannsynlig Gudjohnsen, og da kommer det vel inn en ny spiss?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg radiola » 16 Jan 2011, 23:14

Jeg synes Wilkinson har spilt veldig bra på høyreback i år - men mener vel snarere at Collins på motsatt side ikke akkurat har imponert. Derfor var det deilig å se at Higginbotham fikk sjansen mot Bolton - og at han grep den så begjærlig. Men for å tilføre Stoke det lille ekstra så håper jeg mest av alt på styrking av en offensiv sentral midtbanespiller.
radiola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 551
Registrert: 14 Okt 2010, 22:32
Bosted: Ottestad

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg Morten T. » 17 Jan 2011, 16:42

Synd at vi ikke fikk tilslaget på Bent for en stund siden. Redknapp anbefalte jo den svært gode spissen til sin gode venn Pulis da han var i Tottenham. Pulis gjorde et forsøk på å hente han, men.... :cry:
Bent har scora smått utrolige 36 mål på 63 kamper for et middels lag som Sunderland. Ingen tvil, Stoke henta så definitivt feil spiss fra Sunderland! Nå går den notoriske målscoreren for 180-220 millioner kroner til Aston Villa:
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10021227

Vel, vel....

---
Jeg tipper Faye, Gudjohnsen, Tonge og Soares forsvinner nå. Kanskje også Shotton, Tuncay, Shawcross,Diao, Pugh, Whelan og Higginbotham. Alle disse vil selvfølgelig ikke forsvinne og noen går muligens ut på lån, men noen av de nevnte er nok borte før Januar er over.

INN: To midtbanespillere MED ballfølelse, to backer med offensive fibre( type Gareth Bale ) og en spiss. Det er idèelt sett, men i dette vinduet tipper jeg det kommer inn max 2-3 spillere.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Inn/ut jan.-10

Innlegg JonC » 18 Jan 2011, 15:10

Det er lite man leser om Stoke i gossip i britisk presse. Det har vel sine grunner. Pulis er vel ikke desperat akkurat med solide 30 p på kontoen etter 22 spilte kamper. I fjor var det poengsummen man rykket ned med. I fjor hadde Stoke til sammenligning 26 poeng etter 22 spilte. Første året var vi litt mer på hæla etter 22 kamper med 21 poeng. Da hadde vi allerede signert Beattie (13.jan09) og Etherington (8.jan09). Pulis vil ha 40 poeng så snart som mulig, det han ser som den magiske grensen i år. Han bør nok handle et-par tre spillere. Vi trenger en god venstreback (kanskje 2), + en solid midtbanespiller. Som Morten nevner får vi vel aldri den spilleren som scorer 15+ i løpet av en sesong (pga spillestil osv...). Men vi trenger noe mer kvalitet der oppe. At vi satser nok en gang på Gary O'Neill - viser at vi handler på hyllene under øverste og vel så det. Fra sin midtbaneposisjon scorer han lite ( 1 mål i år), men har Pulis med dette sett at Delap HAR sine begrensninger ? Jeg kritiserer Delap for de ferdighetene han har (ser bort i fra slyngarmene hans), men jeg må yte ham rettferdighet og si at i begge de PL kampene jeg har sett med Stoke har Delap scoret, og det har han bare gjort totalt 3 ganger. Kanskje mannen med de lange kastene inviterer meg over for å få et nytt løft.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 195 gjester