TPs spillerkjøp

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

TPs spillerkjøp

Innlegg jørgen » 29 Des 2010, 16:58

Ser man på kjøpene våre så er det ikke mye å skryte av!

Ethers og Fuller er de to røverkjøpene jeg kommer på i farten, sammen med Faye, Huth og Shawcross. Resten er ikke imponerende!

Jones (ikke verd prislappen for 5 øre)
Deano
Kitson
Collins
Whelan
Arismendi
Olofinjani
Walters

Alle disse har kostet mer enn 3 mill pund hver, og danner sammen en pengebinge som kunne vært brukt langt mer annet spennende.

Greit at PC er kritisk til massiv pengebruk, men detter er ikke akkurat noe å skryte av!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: TPs spillerkjøp

Innlegg Morten T. » 29 Des 2010, 18:56

Sørensen kom jo gratis, så han har vært et strålende "kjøp". Delap må sies å være et godt kjøp, hvis man ser på pris og spilletid. Soares, Tonge, Tuncay, Gudjohnsen, Amdy Faye, Andrew Davies, Kitson har vært dårlig bissniss. Men det skyldes sikkert flere forskjellige faktorer og for meg blir det helt feil å legge all skyld på TP.
Jones er oppskrytt etter min mening og er ikke verdt det han ble kjøpt for. Jeg har sagt det før: folka i Sunderland har all mulig grunn til til å glise bredt i barten over de penga de har taua inn fra Stoke de siste åra. Fuller, Shawcross, Sørensen, Faye, Etherington og Huth er meget gode kjøp. Olifinjana er det beste salget klubben har gjort. Der ble Hull grunnlurt!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 181 gjester

cron