Richard Prestegård skrev:Fibula er det nest største leggbeinet hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan ta alt fra noen uker til mange måneder. Tror vi får mer info om helsetilstanden hans i løpet av de nærmeste dagene.
JonC skrev:Richard Prestegård skrev:Fibula er det nest største leggbeinet hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan ta alt fra noen uker til mange måneder. Tror vi får mer info om helsetilstanden hans i løpet av de nærmeste dagene.
Eller det minste beinet av de to vi har fra kneet og ned til ankelen om du vil. Fibula bærer ikke vekt, slik tibia gjør, som er det største av disse to. Nederste del av Fibula er den velkjente knoken på utsiden av ankelleddet.
Richard Prestegård skrev:JonC skrev:Richard Prestegård skrev:Fibula er det nest største leggbeinet hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan ta alt fra noen uker til mange måneder. Tror vi får mer info om helsetilstanden hans i løpet av de nærmeste dagene.
Eller det minste beinet av de to vi har fra kneet og ned til ankelen om du vil. Fibula bærer ikke vekt, slik tibia gjør, som er det største av disse to. Nederste del av Fibula er den velkjente knoken på utsiden av ankelleddet.
Og derfor utdanner jeg meg til lærer og ikke fysioterapeut. Kroppen er fascinerende, men inneholder altfor mye![]()
JonC skrev:Richard Prestegård skrev:Fibula er det nest største leggbeinet hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan ta alt fra noen uker til mange måneder. Tror vi får mer info om helsetilstanden hans i løpet av de nærmeste dagene.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest