Før Stoke - Fulham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke - Fulham

Innlegg Josef » 27 Des 2010, 08:14

Fulham virker å være helt ute av form etter 3-1 tapet mot West Ham igår, å det på hjemmebane!

Stoke: Har ikke vunnet på di forrgie 2 hjemmekampene. Etherington er kansje usikker? Sidibe er fortsatt ute med skade
Blir vel forøvrig også Pennants siste kamp hos Stoke for nå

Fulham: Har ikke vunnet på di siste 14 bortekampene, og den siste seieren kom for 8 kamper siden
Bobby Zamora og Philippe Senderos er ute med skade

Kansje på tide å la Higginbotham få prøve seg? Faye lever vel enda..
Fuller burde også være på fra start!
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 27 Des 2010, 12:47

Her er anledningen for å snuble.....så la oss endelig IKKE gjøre det. Møter et lag som raser nedover i full fart og garantert er preget av det i ledelsen og spillergruppa. En gang snur det, men IKKE i morgen.
Fullt fokus, innsats og entusiasme og vilje til offensiv handling + defensiv kontroll er viktige ingredienser.
Håper virkelig Ethrington er ship-shape. Han hadde ikke verdens beste 1.omg, men viste hvor viktig han er for oss i 2.omg.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg Lilledino » 27 Des 2010, 14:55

Og jeg håper at jeg har sååå totalt feil når jeg tenker på hva som alltid skjer etter en deilig seier.
Spes når vi innerst inne tror at dette skal bli en enkel match hjemme...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg bjørn123 » 27 Des 2010, 15:10

Ser poengene deres, men tror faktisk de kommer til å kjøre over Fulham imorgen. :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg JonC » 27 Des 2010, 18:15

At Etherington kanskje er ute kan bli avgjørende for utfallet. Han var det fart over 2.juledag. Blir ikke det samme med Delap på kanten vettu. MED Ethers blir det plankekjøring, UTEN kan det bli andre boller :!:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg O2Stokie » 27 Des 2010, 18:53

Tipper Etherington blir spart, og at vi får se Walters på venstrekanten. Hvis ikke TP overrasker med å flytte Pennant over på venstre og kjører med en uthvilt Tuncay på høyre? Tuncay kan ikke spille venstre kant, det har vi sett før.
Og så tror jeg vi får se KJ og Fuller på topp.
Forsvaret blir uendret.
Denne vinner vi ;)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg Lilledino » 27 Des 2010, 21:42

Fulham har ikke vunnet en match på de 8 siste som nevnt.

Stoke er sterke hjemme... All fornuft sier at vi skal vinne....

..HMM... Blackpool.... irriterer meg hver gang jeg ser det navnet..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg Kjell Ola » 27 Des 2010, 23:28

Stoke er faktisk nr. 11 på heimetabellen og nr. 7 på bortetabellen og serien er snart halvspelt. Gjer vi Britannia til eit Fort resten av sesongen, vil 10/11-sesongen ende veldig bra. Fulham har ennå ikkje vunne på bortebane og i morgon blir deira 4. tap på bortebane denne sesongen :D. Men eg håpar "våre" har landa etter kampen mot Blackburn. Det bør uansett ikkje vera vanskeleg å motivere spelarane etter tapet mot Blackpool.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg -Tottal- » 28 Des 2010, 04:52

Har ingen kramgo' magefølelse før denne kampen, selv om dette er av de kampene som burde være en grei seier for oss. Håper Tuncay blir valgt denne gang, hvis en våre andre førstevalgte ikke blir kampklare. Hvor har det forresten blitt av Faye ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg torage » 28 Des 2010, 12:52

Det er vel mye som tyder på at Etherington ikke blir klar til dagens kamp. Men det var litt skremmende å se hvor mye Etherington betyr for oss når han måtte ut mot Blackburn, både offensivt men også defensivt. Venstresiden vår forsvant helt. Og Whelan gjorde ingen god figur når han kom inn, så jeg håper det blir Tuncay eller Wilson som får starte. Starter Tuncay betyr vel det at Walters starter istedenfor Fuller, da Pulis vel aldri har startet med både Fuller og Tuncay. Wilson kan være et spennende alternativ til Tuncay hvis Delap flyttes ut på kant. Wilkinson bør også benkes og jeg mener fortsatt at Faye bør inn, selv om det betyr at Huth må flyttes på venstreback.
Jeg tror (håper) på følgende lag: Begovic, Huth, Faye, Schawcross, Collins, Pennant, Whitehead, Delap, Tuncay (Wilson), Jones, Walters (Fuller)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 180 gjester

cron