Nedrykk...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Nedrykk...

Innlegg Morten T. » 17 Aug 2012, 11:57

... for Stoke kommer ikke på frågan, men nå har faktisk Tv2 klinka til og sikra seg rettighetene for Championship også, slik at vi kan følge kampene på det nest-øverste nivået. Jeg liker, isolert sett, Championship som liga. Det er litt nærmere det genuine, mener jeg. Så detta kan bli skøy!
I tillegg har de sikret seg rettighetene til Ligacup, FA-cup, Community Shield, engelske landskamper og play-off matchene til PL(!)
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10067745

Spørsmålet nå blir jo rett og slett om vi må forsøke å utvide døgnet med et par timer sånn at vi får konsumert all fotballen... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Nedrykk...

Innlegg TrondG » 17 Aug 2012, 15:36

Dette var en gledelig nyhet. Ikke bare er det positivt at mer av engelsk fotball blir samlet under TV2, men jeg syntes også TV2 gjør en aldeles glimrende jobb i å produsere produktet som vi betaler for. Huuuzzah!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 17 Aug 2012, 17:05

Quanta costa ??
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 18 Aug 2012, 21:56

TrondG skrev:Dette var en gledelig nyhet. Ikke bare er det positivt at mer av engelsk fotball blir samlet under TV2, men jeg syntes også TV2 gjør en aldeles glimrende jobb i å produsere produktet som vi betaler for. Huuuzzah!

Jeg er også fornøyd. Synes folka i TV2 i det store og hele er flinke, selv om en håndfull kommentatorer er en smule surrete og at jeg må ta en ekstra Paracet hvis Davy Wathne er gjest med munndiarèen sin...
Jeg liker også godt skråblikkene til Alexander Schau og at de henter inn gode engelske og norske eksperter.

Har fått Altibox som, så vidt jeg vet, er det eneste kabelselskapet som sender alle de 364 kampene i PL. Man kan jo bli sofagris av mindre... ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 19 Aug 2012, 13:36

Morten T. skrev:
TrondG skrev:Dette var en gledelig nyhet. Ikke bare er det positivt at mer av engelsk fotball blir samlet under TV2, men jeg syntes også TV2 gjør en aldeles glimrende jobb i å produsere produktet som vi betaler for. Huuuzzah!

Jeg er også fornøyd. Synes folka i TV2 i det store og hele er flinke, selv om en håndfull kommentatorer er en smule surrete og at jeg må ta en ekstra Paracet hvis Davy Wathne er gjest med munndiarèen sin...
Jeg liker også godt skråblikkene til Alexander Schau og at de henter inn gode engelske og norske eksperter.

Har fått Altibox som, så vidt jeg vet, er det eneste kabelselskapet som sender alle de 364 kampene i PL. Man kan jo bli sofagris av mindre... ;)

Davy Wathne er jo en helt! Du får ikke et bedre prakteksempel på en bergenser enn Davyen. ;)

Jeg trives foran TVen med alle gutta i studio bortsett fra Schau - syntes det blir vel mye fjas og dårlige spøker. I tillegg presierer han alltid hvor mye steinaldermentalitet som preger Stokes spillestil - hvilket er sant, men jeg liker ikke at han skal fyre oppunder. :roll:
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Aug 2012, 14:04

TrondG skrev:
Morten T. skrev:

Davy Wathne er jo en helt! Du får ikke et bedre prakteksempel på en bergenser enn Davyen. ;)

Jeg trives foran TVen med alle gutta i studio bortsett fra Schau - syntes det blir vel mye fjas og dårlige spøker. I tillegg presierer han alltid hvor mye steinaldermentalitet som preger Stokes spillestil - hvilket er sant, men jeg liker ikke at han skal fyre oppunder. :roll:

Da har vi nok forskjellig mening og det er selvfølgelig helt fair.

Men Davy....?
Nei, you have to draw the line somewhere! ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest