NRK Rogaland

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: NRK Rogaland

Innlegg Baretor » 22 Des 2010, 13:30

Det stemmer at hun har fått stoler fra gamle gode Victoria Ground. Jeg sitter som formann i Ålgård Fotballklubb og vi har en del stoler fra Old Vic. En i styret hørte innslaget og tipset meg umiddelbart. Han tok også kontakt med kåseriholder og to eksemplarer er overlevert med nødvendige forsikringer om at disse skulle få ærbødig behandling og en plass i solen. :)
Vi skal sammen med Frode Olsen lage en story for TV2 som forhåpentligvis kommer ifm en Stoke kamp på samme kanal. :idea:
Sylvelin Vatle er forøvrig forfatter og enhver Stokie bør vel etter dette kunne vise frem minst en tittel i bokhylla fra den prisbelønte forfatteren. ;)
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: NRK Rogaland

Innlegg Svein Nilsen » 22 Des 2010, 23:17

Oj da Baretor, jeg var i kontakt med noen hos dere for flere år siden med tanke på å kjøpe noen stoler. Dessverre lykkes jeg ikke til tross for at det visstnok skulle ordnes. Er det forstatt muligheter? Skulle gjerne hatt 2-4 stoler til Stoke pub'en i kjeller'n!

Du må veldig gjerne ta kontakt med meg på svein.nilsen@lego.com eller 91103706 hvis det er muligheter for et kjøp!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: NRK Rogaland

Innlegg bjørn123 » 23 Des 2010, 09:59

Baretor skrev:Det stemmer at hun har fått stoler fra gamle gode Victoria Ground. Jeg sitter som formann i Ålgård Fotballklubb og vi har en del stoler fra Old Vic. En i styret hørte innslaget og tipset meg umiddelbart. Han tok også kontakt med kåseriholder og to eksemplarer er overlevert med nødvendige forsikringer om at disse skulle få ærbødig behandling og en plass i solen. :)
Vi skal sammen med Frode Olsen lage en story for TV2 som forhåpentligvis kommer ifm en Stoke kamp på samme kanal. :idea:
Sylvelin Vatle er forøvrig forfatter og enhver Stokie bør vel etter dette kunne vise frem minst en tittel i bokhylla fra den prisbelønte forfatteren. ;)

Veldig bra. Kan du gi beskjed når dette evt. vises?
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: NRK Rogaland

Innlegg Baretor » 24 Des 2010, 23:54

Ref Frode Olsen så vil dette bli vist boxing day i premier league studio.
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: NRK Rogaland

Innlegg Richard Prestegård » 02 Jan 2011, 00:20

Her kommer det enda mer godt stoff fra NRK Rogaland. Sylvelin Vatle har virkelig fått mye medieoppmerksomhet etter kåseriet hun laget om sitt kjære Stoke City. Nå på tirsdag, før kampen mot Man Utd, vil det komme en reportasje om hennes kjærlige forhold til Stoke på TV2 PL HD 1. Det er noe som vil være verdt å få med seg.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/roga ... /1.7440093 - Artikkel om Sylvelin før kampen mot Blackburn

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/695671/ - Spol frem til 1:14:30. Der vil du finne en reportasje og intervju med Sylvelin
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 169 gjester