Før Arsenal - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Arsenal - Stoke

Innlegg Josef » 18 Des 2010, 08:19

Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Før Arsenal - Stoke

Innlegg bjørn123 » 18 Des 2010, 10:42

Det var engelsk direkte oversatt til norsk ord for ord gitt.. :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før Arsenal - Stoke

Innlegg Morten T. » 18 Des 2010, 12:23

Josef skrev:dette var en morsom artikkel

http://www.express.co.uk/posts/view/218 ... beyond-me-

Fin artikkel! Pulis virker som en fyr som ikke er spesielt opptatt av tidsriktige fenomener, staffasje, fjolleri, image og populistiske idèer. Han virker mer som et reflektert menneske med genuin interesse for, og trua på, det han holder på med. Det digger jeg!

Blir aldri klok på den mannen.... :lol:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Arsenal - Stoke

Innlegg Knut Ole » 18 Des 2010, 12:55

Jepp, igjen en fin artikkel om Pulis. Akkurat den siden av Pulis har jeg lært å kjenne ganske lenge (gjennom div. intervjuer og uttalelser), så den har jeg blitt klok på. Og jeg digger den!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Arsenal - Stoke

Innlegg Morten T. » 18 Des 2010, 16:17

Knut Ole skrev:Jepp, igjen en fin artikkel om Pulis. Akkurat den siden av Pulis har jeg lært å kjenne ganske lenge (gjennom div. intervjuer og uttalelser), så den har jeg blitt klok på. Og jeg digger den!

Enig, men det er viktig å presisere at det går an å være uenig i mye av det han gjør, og har gjort, på tross av det synet. Han virker som en kompleks person. Den ene dagen kan han virke som et stabeist av dimensjoner og urettferdig overfor enkeltpersoner, den neste dagen kan han komme trekkende med noen idealer som flere burde ha tatt etter. På grensa til schizofreni, nesten... :?

Jeg digger f.eks. Kåre Willoch også, jeg. Sjøl om jeg er dypt ueing i mye av det han har sagt og gjort...
Capicè? ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Arsenal - Stoke

Innlegg -Tottal- » 18 Des 2010, 17:36

Pulis er en merkelig , hard nøtt....men minst 'en ting er vaffal stabilt med mannen.
Work aaaaard and wooork aaaarder.....
Følger man dette, er det gode muligheter for å få en stjerne eller to i boka hos Pulis.
"Skills" behøver absolutt ikke være første prioritering for å ta ut en spiller til match.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Arsenal - Stoke

Innlegg Knut Ole » 18 Des 2010, 18:45

Så klart mange mange av fansen har meninger og er uenige i laguttak, innkjøpspolitikk og taktiske disposisjoner når det gjelder fotballklubben i vårt hjerte. Sånn vil det vel alltid være, også i klubber med mer suksess enn Stoke. Dette forsterkes vel når vår mann opptrer ganske så sta og tro mot relativt primitive prinsipp også i motgang.
De synspunkter og prinsipper han uttrykker som samfunnsengasjert, også om endel av hysteriet innen proff.fotball verden har jeg stor sans og sympati for, og har hatt det lenge.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 198 gjester

cron