Ut/Inn Ønsker?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Morten T. » 08 Des 2010, 17:27

Januarvinduet nærmer seg med stormskritt.
Hvem forsvinner og hvem BØR forsvinne?
Hvem kommer og hvem BØR komme?

Jeg tipper disse forsvinner, enten på lån eller salg:
Pugh( lån )
Soares( salg eller lån )
Tuncay( salg )
Tonge( lån eller salg )
Faye( lån )
Davies( salg )
Shotton( lån )
Disse BØR ut:
Pugh
Soares
Davies
Shotton
Sidibe
Diao
Usikker på om Sørensen, Gudjohnsen og Shawcross blir.

Klubben BØR hente Pennant permanent. I tillegg bør det investeres i en midtbanespiller( Ireland, Parker e.l. nivå ), evt. en back( Bridge? ) og kanskje en ving( Shaun Wright-Phillips? ) hvis Pennant ikke forlenger.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Knut Ole » 08 Des 2010, 22:18

Et lite spørsmål til en av parantesene.... Er Ireland den han engang var? Virket veldig bleik og mett det jeg så av han på mandag da Villa spilte mot L'pool. En match Villa kunne tatt grep om på midtbanen, men hvor bl.a. Ireland ikke stod opp. Mulig det var et unntak. Han har jo vært strålende i gamle-dager, og jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt han spesielt. Hvordan har du / dere sett han i det siste?
Parker har jeg veldig trua på, men WH har vel uttalt at han er den eneste som ikke er til salgs :(
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg jørgen » 08 Des 2010, 22:23

Synes vi burde få inn den savnede midtbanespilleren!

Er det en spiller jeg drømmer om så er det Charles N'Zogbia! Han er eminent!!!!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Simen » 08 Des 2010, 23:02

Første prioritering for min del er og få pennant permanent i januar, føler vi har fått en helt ny dimensjon på kantene nå som vi har to vinger som er med opp på banen.

Jeg håper også som jørgen på Charles N'Zogbia. Det jeg har sett av han syns jeg har vært veldig bra på et nokså dårlig wigan lag.
Ellers håper jeg på minst en back men ikke sikker på hvem enda, og om Tuncay må gå i januar ser jeg helst at vi får inn Charles N'Zogbia's lagkamerat Hugo Rodallega.
Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Knut Ole » 08 Des 2010, 23:15

Beholde/signere Pennant - YES!
Charles N'Zogbia's og Hugo Rodallega er interessant tenker jeg.

Egentlig tror jeg ikke TP vil gjøre mange vesentlige kjøp ved denne andledningen, da han notere seg god flyt nå.
Mine ønsker er minimum en sentral midtbane og en moderne/offensiv back.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Morten T. » 08 Des 2010, 23:41

Knut Ole skrev:Et lite spørsmål til en av parantesene.... Er Ireland den han engang var? Virket veldig bleik og mett det jeg så av han på mandag da Villa spilte mot L'pool. En match Villa kunne tatt grep om på midtbanen, men hvor bl.a. Ireland ikke stod opp. Mulig det var et unntak. Han har jo vært strålende i gamle-dager, og jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt han spesielt. Hvordan har du / dere sett han i det siste?
Parker har jeg veldig trua på, men WH har vel uttalt at han er den eneste som ikke er til salgs :(

Vel, Ireland er jo ikke mer enn 24 år "gammel", så han bør ha noen år foran seg. Han har nok hatt en nedadgående kurve det siste året, men alle har vel sett hva som bor i han da han spilte for ManC? Jeg tror han fort kan ta en "Etherington" eller "Pennant" hvis han kommer til Stoke. Etherington var jo ikke i nærheten av plass på laget til West Ham før han kom til Stoke. Nå er han nære en landslagsplass! Jeg tror Ireland kan gjøre noe av det samme, fordi han har vist at han har ett høyt beste-nivå og har kapasitet til å prestere.
Parker kunne også vært spennende og fått inn. Han greier nesten på egenhånd å løfte West Ham.
N`Zogbia, som mange nevner her, ville absolutt vært en fin tilvekst, men brukes vel primært som ving, eller?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Knut Ole » 08 Des 2010, 23:49

Veldig enig vedr. Parker. Han berget jo WH bokstavelig talt på egenhånd i våres med avgjørende skåring; helt solo, samt lot til å ha stål-kontroll der sentralt. Har vel hatt samme nivå i høst.
Spennende vurdering om Ireland (som jeg forøvrig ofte feilvurderer alderen på....), Morten. Kult om VI / Stoke klarte å gi han løftet og nivået han hadde i man.c.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg jørgen » 09 Des 2010, 00:22

Jeg er enig i at Pennant bør signeres permanent! Han har vært virkelig noe å ha på høyresiden! Men når sant skal sies er jeg ikke i tvil om at N'Zogbia ville vært et bedre kjøp! Er fortsatt trollbundet etter det helvete han slapp løs mot oss forrige kamp! Tror 6-7 mill pund + Tuncay ikke ville være langt fra hva Wigan er villige til å akseptere for han!!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Svein Nilsen » 09 Des 2010, 18:01

Kjøper vi N'Zogbia og Parker så er jeg fornøyd! N'Zogbia er vel i utgangspunktet back men som har alt for mange offensive kvaliteter. Etter mitt skjønn kunne han vært back i Barcelona men kanskje i en midtbanerolle i Stoke...........Parker er akkurat den type spiller vi MÅ ha for å ta neste steg - og det er vel det det først og fremst dreier seg om. Være nærmere Champions League enn nedrykk!
Som Knut Ole er jeg fryktelig skuffet over det jeg har sett av Ireland i år, men det er vel også riktig som Morten sier at han har et høyt bestenivå. Og vi vet jo at det er denne type spillere TP liker å jobbe med. Spillere som har potensiale, men får det ikke helt ut. Men, vi trenger en hjerne i laget, en ballsentral - da er Parker det klart beste alternativer.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg -Tottal- » 09 Des 2010, 20:15

Inn:
Pennant har vært Stoke City sin gullgutt IMO, denne sesongen.
Det skaper en herlig balanse i laget, med Pennant på høyre og med en dyktig Ethers på venstreving.
Vi får nesten uten unntak et lite løft i laget når han er med i spillet, og han skaper ofte veldig mye trøbbel for motstander etter min mening. Håper virkelig vi sikrer en signatur når lånetiden er over.

Jones er god, og har blitt akkurat slik jeg regnet med....litt on and off, men har det lille ekstra innemellom som avgjør kamper. Absolutt verd å ta vare på.

Tuncay er vel nesten sikra til å forsvinne i januar, men det er kanskje lov å håpe på at han er med ut sesongen ? Grøsser litt med tanken om at han blir erstattet med en friskmeldt Sidibe, som får det berømte klippekortet.

En høvding på midten ? Blir glad som en liten guttunge, hvis det blir en ny Hudson på denne plassen. Trur det når jeg ser det dog......kanskje neste sesong.

Ut:
En feit Islending
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 141 gjester

cron