Ut/Inn Ønsker?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg O2Stokie » 10 Des 2010, 12:44

Tror ikke Tuncay blir solgt, og er enig med dere andre at Pennant er pri 1 i januar. Ellers har det vært stille på ryktefronten. Kunne tenkt meg en sentral midtabenspiller, Parker kan vi bare glemme, men Ireland på lån hadde vært bra. Og så trenger vi en høyreback til, slik at Huth kan konsentrere seg om stopperplassen.
Alt i alt så klarer vi oss fint med de vi har ut sesongen, husk vi får jo en tilvekst til troppen når Mama blir spillerklar...
Meeen skulle vi få bare én ekstra, så håper jeg på en sentral midtbanespiller.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Morten T. » 14 Des 2010, 13:40

Ser ikke ut til at Coates vil "splash the cash" i dette vinduet:
http://www.teamtalk.com/stoke-city/6577 ... plash-cash
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Knut Ole » 14 Des 2010, 14:12

Morten T. skrev:Ser ikke ut til at Coates vil "splash the cash" i dette vinduet:
http://www.teamtalk.com/stoke-city/6577 ... plash-cash

Tenkte / fryktet litt det, ja.
Eller kanskje det er en taktisk & lur uttalelse i et slags posisjoneringsspill?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg bejori » 14 Des 2010, 20:14

Selv om dette ikke har noe med overgangsvinduet i januar å gjøre, ønsker jeg meg et managerskifte til sommeren selv om Pulis har gjort en kjempejobb, men synes vi nå er klar for å gå et skritt videre. Drømmen for meg ville være å få tak i Steve Bould, gammel Stoke-spiller og født og oppvokst i byen. Han har ingen erfaring som manager men gjør en veldig god jobb med ungdommene i Arsenal og nyter stor respekt. Tror det hadde blitt meget bra om han hadde flyttet "hjem" og kanskje tatt med seg litt av kulturen i Arsenal når det gjelder spillestil, men det betyr også at vi må skifte ut deler av spillerstallen, og det spørs hva Coates mener om det.
bejori
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 293
Registrert: 09 Aug 2010, 23:27

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Morten T. » 14 Des 2010, 20:26

bejori skrev:Selv om dette ikke har noe med overgangsvinduet i januar å gjøre, ønsker jeg meg et managerskifte til sommeren selv om Pulis har gjort en kjempejobb, men synes vi nå er klar for å gå et skritt videre. Drømmen for meg ville være å få tak i Steve Bould, gammel Stoke-spiller og født og oppvokst i byen. Han har ingen erfaring som manager men gjør en veldig god jobb med ungdommene i Arsenal og nyter stor respekt. Tror det hadde blitt meget bra om han hadde flyttet "hjem" og kanskje tatt med seg litt av kulturen i Arsenal når det gjelder spillestil, men det betyr også at vi må skifte ut deler av spillerstallen, og det spørs hva Coates mener om det.

Nå har Pulis bygget klubben etter sitt hode over flere år. Kastes han ut nå, så må det vel også bety at en god del spillere som han har hentet inn bør ta sin hatt å gå? Ikke sikkert at en ny manager synes at spillere som Whitehead, Delap, Wilkinson, Jones, Fuller, Shawcross, Collins, Higginbotham osv. osv. er noe vits å satse videre på, og definitivt ikke sikkert at en ny manager ville ha fått til noe som helst med dagens spillergruppe...

Pulis er ikke hellig og fortjener av og til kritikk, men han har gjort det bra summasummarum. Dessuten er jeg skråsikker på at Coates ikke gir Pulis fyken så lenge han eier klubben.

Bould er sikkert et ok alternativ på sikt og kan sikkert være et trenertalent, men en PL-klubb bør velge fra en hylle lenger opp, synes jeg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg -Tottal- » 14 Des 2010, 20:37

bejori skrev:Selv om dette ikke har noe med overgangsvinduet i januar å gjøre, ønsker jeg meg et managerskifte til sommeren selv om Pulis har gjort en kjempejobb, men synes vi nå er klar for å gå et skritt videre. Drømmen for meg ville være å få tak i Steve Bould, gammel Stoke-spiller og født og oppvokst i byen. Han har ingen erfaring som manager men gjør en veldig god jobb med ungdommene i Arsenal og nyter stor respekt. Tror det hadde blitt meget bra om han hadde flyttet "hjem" og kanskje tatt med seg litt av kulturen i Arsenal når det gjelder spillestil, men det betyr også at vi må skifte ut deler av spillerstallen, og det spørs hva Coates mener om det.



Jeg våger meg på - NEI, Nei og nei.
Pulis har fått et slikt fotfeste i Stoke, at det ville vært å røske ut noen våres grunnleggende røtter, å sparke mannen idag. Er det pga av tapet mot Blackpool du mener dette ? Mannen kan være spesiell og han er ikke hellig, men han har likevel rett å lede et lag som kan drite seg ut innemellom. De gode minnene veier fortsatt tyngst etter min mening, og jeg syntes at mannen har fortjent å lede lage ut sesongen. Deretter får det bli den nødvendige oppvask. Den kommer uannsett av seg selv etterhvert.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg JonC » 15 Des 2010, 20:55

Denne mannen kan være ledig om kort tid. Men han er vel ikke god nok ?? Kanskje vi bør gå for Huseklepp i stedet, slik at lønningene til alle varer til mai :!: :lol:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 047890.ece
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Ut/Inn Ønsker?

Innlegg Morten T. » 15 Des 2010, 21:53

JonC skrev:Denne mannen kan være ledig om kort tid. Men han er vel ikke god nok ?? Kanskje vi bør gå for Huseklepp i stedet, slik at lønningene til alle varer til mai :!: :lol:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 047890.ece

Fantastisk fotballspiller. Motbydelig fyr.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 136 gjester

cron