Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Morten T. » 07 Des 2010, 16:44

idle skrev:Dette kan jeg for så vidt være enig i, men det var den bastante "soleklar" som trigga meg. Jeg ville bare vise at det er flere som har vært med på dette, og bl.a. Simonsen og Lawrence var sterkt delaktige i opprykket og stabiliseringa. Lawrence hadde 15 mål og bøtter med assists i opprykkssesongen, og det er samme antall mål som Fuller. Fuller har 42 mål på 155 kamper, og en horribel disiplinær-record.
Halve moroa er jo å diskutere slike ting som dette( og aldri bli ferdig :lol: ), men for meg er det fortsatt ingen som når opp til Fuller i en slik kåring, på tross av ørefiker til lagkameratene, kjøring uten førerkort, bråk på by`n og en pen bunke med gule og røde kort. For å ta en liten paralell: Maradona både snorta, drakk, juksa( noe som trekker ned ) mot England og gjorde mye rart oppgjennom. På tross av alt det negative er han en av de beste fotballspillerene jeg har sett gjennom tidene summasummarum.

Flere spillere har ganske riktig vært delaktige, men det er min bestemte mening at Fuller har vært best og viktigst i perioden.

Så lenge det ikke blir Sidibe, så :-D
Hvis Arne Husveg, Stevie Wonder, Helen Keller og Ray Charles hadde fått bestemme, så skal du ikke se bortifra at Sidibe hadde kommet på topp 3. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Richard Prestegård » 07 Des 2010, 19:36

Det er egentlig litt åpent. For min del er snakk om den viktigste spilleren, men det kan også være den spilleren som har vært best teknisk. Men det er deres valg, og det er også derfor jeg vil ha med en liten begrunnelse ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg JonC » 07 Des 2010, 19:57

Siden 2000 har Stoke City som klubb gjort fantastiske fremskritt. I år 2000 hadde vi akkurat rykket opp til Championship

Enig at vi var på hugget fra år 2000. Men vi rykket ikke opp til Championship før 2002. Etter to mislykkede Play-off spill i 2000 (tap mot Gillingham) og i 2001 ( tap mot Walsall), klarte vi opprykket i 2002. Men husk en ting: I kampene mot Cardiff (1-2 hjemme, 2-0 borte eeo) for å få retten til å spille finale på Millenium, hadde vi tapt hvis bortemålsregelen hadde blitt brukt. Så små var marginene den gangen. Derfor burde vi kanskje gitt litt heder og galle til James O'Connor som scoret 1-0 målet på Ninian Park etter 90 min. Da fikk vi utvidet spilletid og reserven Souleymane Oulare gållet 2-0 fem min før slutt. Wayne Thomas var jo også sentral på denne tiden, kanskje han bør opp på listen. Men så er det jo slik at det er det siste vi husker best. Ricardo Fuller er den spilleren som har gitt meg de beste stundene UANSETT, og blir derfor, for meg, den viktigste og beste vi har hatt dette tiåret.
RICARDO FULLER IS THE MAN :!:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Richard Prestegård » 07 Des 2010, 20:21

JonC skrev:
Siden 2000 har Stoke City som klubb gjort fantastiske fremskritt. I år 2000 hadde vi akkurat rykket opp til Championship

Enig at vi var på hugget fra år 2000. Men vi rykket ikke opp til Championship før 2002. Etter to mislykkede Play-off spill i 2000 (tap mot Gillingham) og i 2001 ( tap mot Walsall), klarte vi opprykket i 2002. Men husk en ting: I kampene mot Cardiff (1-2 hjemme, 2-0 borte eeo) for å få retten til å spille finale på Millenium, hadde vi tapt hvis bortemålsregelen hadde blitt brukt. Så små var marginene den gangen. Derfor burde vi kanskje gitt litt heder og galle til James O'Connor som scoret 1-0 målet på Ninian Park etter 90 min. Da fikk vi utvidet spilletid og reserven Souleymane Oulare gållet 2-0 fem min før slutt. Wayne Thomas var jo også sentral på denne tiden, kanskje han bør opp på listen. Men så er det jo slik at det er det siste vi husker best. Ricardo Fuller er den spilleren som har gitt meg de beste stundene UANSETT, og blir derfor, for meg, den viktigste og beste vi har hatt dette tiåret.
RICARDO FULLER IS THE MAN :!:


Ops, bra du retta meg opp. Gikk litt fort i svingene da jeg skreiv dette i går kveld. Men nå er det rettet opp på hjemmesiden :)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Ovis » 07 Des 2010, 20:30

RICARDO FULLER IS THE MAN
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Bjarne » 07 Des 2010, 20:52

Hva er galt med "the best pieeater in britten" John Porkin? :lol: Eller kanskje Pulis jr.?

Seriøst bør vel Lawrence og Fuller med på en topp 10 liste...
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Morten T. » 07 Des 2010, 21:28

Bjarne skrev:Hva er galt med "the best pieeater in britten" John Porkin? :lol:
Han var bedre enn Sidibe når ballen ble spilt på fot, på tross av den velvoksne bringa...
Bilde

Kunne forøvrig vært artig( eller er det fy-fy!? ) med en "dårligste spiller"-kåring også. Her hadde jeg nok gått for Pericard, Kopteff, Brammer eller Buxton...ved første tanke. :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Morten T. » 07 Des 2010, 21:42

JonC skrev: Derfor burde vi kanskje gitt litt heder og galle til James O'Connor som scoret 1-0 målet på Ninian Park etter 90 min.

Han var også meget viktig fra sin ankerrolle på midten i 02/03 for å unngå nedrykk. Han var god å ha defensivt. Han er forøvrig still going strong i Sheffield Wednesday.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg JonC » 07 Des 2010, 22:39

Morten T. skrev:
JonC skrev: Derfor burde vi kanskje gitt litt heder og galle til James O'Connor som scoret 1-0 målet på Ninian Park etter 90 min.

Han var også meget viktig fra sin ankerrolle på midten i 02/03 for å unngå nedrykk. Han var god å ha defensivt. Han er forøvrig still going strong i Sheffield Wednesday.

Mener å huske at James O'Connor tok en skikkelig framlengs kollbøtte etter en kraftig tackling i en sjelden tippekamp mot nettopp Sheff Wed romjulen 2002. Siger 3-2 etter 2 mål av bedåreren Chris Iwelumo. Gode gamle (ex Vålerenga) Brynjar Gunnarsson avgjorde in the dying seconds mot Trond Egil Soltvedt (Stoke-supporter forøvrig) og co. Den akrobatiske kollbøtten kan også ha kommet senere samme sesong da vi ble vist mot MK Dons (2-1). Husker da at Mark Crossley hadde en utrusning som muligens burde ha gitt rødt kort. Det året (som du nevner Morten) unngikk vi nedrykk med et nødskrik.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Kåring av tiårets beste Stoke City spiller

Innlegg Richard Prestegård » 08 Des 2010, 18:32

Mange gode forslag som har kommet inn, men send meg forslagene på mail, så jeg får registrert dem :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 138 gjester

cron