Omg!!! Ynwa!!!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Omg!!! Ynwa!!!

Innlegg Sven-Erik » 24 Feb 2012, 18:04

Et par som begge er LFC fans har døpt barnet sitt for Ynwa. Er det mulig?? Tenk når hun går i opposisjon mot foreldrene og blir med hos oss i stedet!! :D

Hva ville du ha døpt ditt barn og det skulle vært Stoke relatert? Hadde jeg het Pettersen, kunne jeg jo i alle fall byttet til Pottersen :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Re: Omg!!! Ynwa!!!

Innlegg Sven-Erik » 24 Feb 2012, 18:06

Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 24 Feb 2012, 20:57

Men disse kan du glemme (med mindre du er MU-fan -da går vel alt ;) ): Fy Fasan, Angina, Morfina, Dritten og det finske og grønlandske navnet Kukken. :lol:
http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen ... 724428.ece
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2012, 01:08

Sven-Erik skrev:Et par som begge er LFC fans har døpt barnet sitt for Ynwa. Er det mulig?? Tenk når hun går i opposisjon mot foreldrene og blir med hos oss i stedet!! :D

Hva ville du ha døpt ditt barn og det skulle vært Stoke relatert? Hadde jeg het Pettersen, kunne jeg jo i alle fall byttet til Pottersen :D

Jente: Delila uten h.
Det er KUN fordi jeg mener at "stum" H i alle navn er noe forbanna jåleri og helt unødvendig.
En variant blir dermed Delila H. Så får jeg bare toe mine hender å håpe på at hun blir rapartist, rødvinsdrikkende kunstner eller noe i den duren...

Gutt: Mark Chamberlain Morten jr.
Det hadde stått seg godt. Spesielt i sosiale sammenhenger og for å skape seg en karriere som butler.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg kjartan » 28 Feb 2012, 11:01

Får vi en gutt til er det bestemt at han skal hete Adrian, etter Adrian Heath :-)
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 28 Feb 2012, 17:21

kjartan skrev:Får vi en gutt til er det bestemt at han skal hete Adrian, etter Adrian Heath :-)

Da er det vel bare å sette i gang :-D
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 29 Feb 2012, 00:21

kjartan skrev:Får vi en gutt til er det bestemt at han skal hete Adrian, etter Adrian Heath :-)

Vi har faktisk en sønn som heter Adrian......Men skal være ærlig nok til å innrømme at jeg nok ikke tenkte på Adrian Heath da navnet ble bestemt..... :lol:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 29 Feb 2012, 20:41

Mitt andre barnebarn er på vei og ryktene tilsier at han får fornavnet til to av dagens Stoke spillere. Tror ikke jeg får lov av datteren min å røpe navnet ennå.........Barnebarn nr 1 heter William og er stolt medlem av SCSCoN, men er nok ikke oppkalt etter noen Stoke spillere selv om navnet jo finnes i historiebøkene. Blir det en jente i barnebarn flokken i fremtiden har bestefar søkt om navnet Victoria Britannia, og sønnen min er på glid hvis jeg betaler nok :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest