Før Stoke-Man C

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg Torleif » 24 Nov 2010, 14:34

Er helt sikker på at det blir ett helt annet tenningsnivå blant spillerne hjemme på The Brit enn det var i kampen mot West Brom. Tror dette kommer til å bli en skikkelig "thriller" med ett voldsomt "trøkk", hvor vi forhåpentligvis tar alle 3 poengene. Håper på samme laget som startet forrige kamp. Er Pennant skadet, så synes jeg Tuncay, bør få ny tillit.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg -Tottal- » 24 Nov 2010, 20:56

Baretor skrev:Tror nok M.C. er ett av de lag som vil være sårbar ovenfor den "fighting spirit" som våre gutter har vist i det siste. Det er viktig at guttene er på hugget og "plager" motstander hver gang de er i nærheten av ballen. Den innsats som har vært vist de siste kampene mener jeg er den viktigste grunnen til suksessen. Ingen motstander får lov til å spille sitt spill.


Er helt enig. Det er først og fremst innsats og innstilling som vinner kamper for Stoke. Heldigsvis ser jeg at midtbane og spisser ofte jobber hjemmover (har kanskje lite valg når Pulis sstår og dirigerer fra sidelinjen) når det er behov, og vi står sammen som et samlet lag når vi er på vårt beste. Glemmer spillere dette, blir også resultatene deretter. Kanskje en av de beste sidene med Pulis som coach, at han er veldig flink til å få frem innsats og vilje hos spillere.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2010, 22:01

Enig i at tenningsnivå er viktig, men jeg har aldri skjønt hvorfor spillerene ikke tar større ansvar for å komme i rett "modus" sjøl. Vi snakker om gutter som soper inn astronomiske summer og er priviligerte så det suser. At den gjengen trenger et titalls tupp i akterspeilet for å forstå alvoret er egentlig litt sørgelig...
Jeg skjønner at det ligger mye psykologi bak for å få folk til å prestere og jeg har sjøl vært i yrker hvor folk har fått huden full og blitt knekt for deretter å bli bygget opp igjen, delvis ved egen hjelp og delvis ved andres hjelp, for dernest å prestere bedre. Kanskje en slik metode er velegnet og mye brukt i fotballen også? Synes allikevel at folk som får en årslønn i ukelønn har et spesielt ansvar i å motivere seg selv.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg Ovis » 24 Nov 2010, 22:39

Skal vi vinne mot Manchester C så må spillerne hente frem den samme gøtsen og innsatsen som de hadde mot Liverpool. Den kampen synes eg Stoke spillerne ga jernet. Det må vi ha tilbake i denne kampen. Da har eg virkelig troa på noe virkelig stort. :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg -Tottal- » 25 Nov 2010, 00:26

Morten T. skrev:Enig i at tenningsnivå er viktig, men jeg har aldri skjønt hvorfor spillerene ikke tar større ansvar for å komme i rett "modus" sjøl. Vi snakker om gutter som soper inn astronomiske summer og er priviligerte så det suser. At den gjengen trenger et titalls tupp i akterspeilet for å forstå alvoret er egentlig litt sørgelig...
Jeg skjønner at det ligger mye psykologi bak for å få folk til å prestere og jeg har sjøl vært i yrker hvor folk har fått huden full og blitt knekt for deretter å bli bygget opp igjen, delvis ved egen hjelp og delvis ved andres hjelp, for dernest å prestere bedre. Kanskje en slik metode er velegnet og mye brukt i fotballen også? Synes allikevel at folk som får en årslønn i ukelønn har et spesielt ansvar i å motivere seg selv.


Har jeg forstått ting riktig: så er Pulis sine favoritter de som gjør det han sier, uten nykker eller spørsmål. Ferdigheter behøver på ingen måte være det viktigste. Det er holdningen fra en spiller, at du er en slags disippel under hans styre og spillestil. Klarer man dette, er man under vingene til Pulis....og kan få sjeldent mange sjangser uten egentlig å prestere så mye for Stoke City. Resultatet blir grenseløs frustrasjon fra Stoke fans, som vet at vi har bedre fotballspillere på benk. Synd for fansen som har hjerte for laget og spillere som viser klasse, men dette må vi nok regne med som en del av "The Pulis Years". På en merkelig måte så har vi VELDIG mye å være takknemlig for også, når det det gjelder vår manager. Jeg lener meg til det fremdeles, at Pulius er en merkelig, hard nøtt....og ikke minst dyktig, som klarer å få oss videre....skritt for skritt...det riktige veien. Neste sesong blir det Top 7 i PL. Europa i 2011. "Good Things Always Comes Back". Kanskje det blir litt sølvtøy etterhvert også.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg RunarK » 25 Nov 2010, 16:58

Må si jeg er rimelig spent på denne matchen. Man C fikk jo virkelig sving på sakene (og scoringene) mot et tafatt Fulham-lag, som ble rundingsbøyer på alle plasser. Mark Hughes ble ganske enkelt ydmyket... Her ligger nok svaret: Stoke må være agressive, tett på og krige ballsikre Man C-spillere ut av stilen. ikke ligge og vente på egen 16-meter, da kan det bli ugly. Man C er nok høyt oppe nå etter ketchup-kampen mot Fulham, da kan nedturen bli desto mer brutal. Stoke vinner 2-1. Kan til nød akseptere 1-1.
RunarK
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 14
Registrert: 25 Aug 2010, 06:21

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg Morten T. » 26 Nov 2010, 14:34

Stoke:
Tvilsomme: Pennant. Walters, Wilkinson

ManC:
Ute: Zabaleta, M. Johnson, Nimely
Tvilsomme: Barry, Boateng

Manchester City har ikke vunnet på Britannia siden 1999, men har bare tapt en av de syv siste ligakampene mot Stoke.
Denne kan bli spanandes! :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg Sven-Erik » 27 Nov 2010, 00:37

Ovis skrev:Skal vi vinne mot Manchester C så må spillerne hente frem den samme gøtsen og innsatsen som de hadde mot Liverpool. Den kampen synes eg Stoke spillerne ga jernet. Det må vi ha tilbake i denne kampen. Da har eg virkelig troa på noe virkelig stort. :D


Enig, det er denne oppskriften som må hentes frem på lørdag. Må ha to gode omganger i denne kampen, men gjerne en bra 1. omg og en 2. omg med trøkk!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg Knut Ole » 27 Nov 2010, 00:53

Ikke bare her på berget det er kaldt. Ser det er varslet 4 kuldegrader om morgenen, men det skal vippe over frysepunktet på ettermiddagen. Uansett ingen fare for snø. Tenker det kan være ekstra kjølig med bris bra nord oppe ved stadion.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Stoke-Man C

Innlegg Sven-Erik » 27 Nov 2010, 00:56

Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 138 gjester