Begovic i trøbbel...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Begovic i trøbbel...

Innlegg Morten T. » 19 Nov 2010, 13:51

...IGJEN!!!:
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 84,00.html

Han nekta visstnok å spille Ligacupkampen mot Shrewsbury for en stund tilbake og skyldte på sykdom. Denne gangen gjelder saken uteblivelse fra landslaget til Bosnia-Herzegovina. Begovic påstår jo selv at han var døden nær i uka som var. Ettertiden får vise om han har snakket sant ved disse to tilfellene. Har han fart med løgn ved begge tilfellene, så er han en dårlig person og da bør han finne seg en ny klubb hvor den slags er greit. En slik klubb kan være Chelsea... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Begovic i trøbbel...

Innlegg mfkpotter » 20 Nov 2010, 11:18

Jeg skrev et innlegg tilbake i august om at vi burde ha solgt Begovic, og kjøpt Anders Lindegaard. Jeg tror Stoke hadde gjort et megakupp på det, nå blir han snart United keeper i stedet,og da har Sørensen spilt sin siste landskamp for Danmark.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Begovic i trøbbel...

Innlegg -Tottal- » 20 Nov 2010, 14:27

En upålitelig og kanskje en usympatisk herremann dette, og spørsmålet er om har en fremtid i Stoke hvis det er riktig at han kommer med flaue løgner for å slippe å spille i enkelte kamper. Jeg syntes han har vært knallgod som keeper for Stoke, og det er synd hvis vi må la han gå pga en særdeles rævva oppførsel og personlighet.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 136 gjester