Før Sunderland - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg O2Stokie » 04 Nov 2010, 16:41

Tror vi får dette laget:
Sørensen
Huth- Shawcross- Faye- Collins
Pannant- Whitehead- Wilson- Etherington
Tuncay- Jones

Kunne tenkt meg Higgy inn sentralt for Faye, men tror ikke det vil skje. TP tar neppe sjansen med Wilko på høyre på bortebane. Siden Delap er litt usikker, tror jeg Wilson fpr sjansen igjen. Walters var så rævva på høyre sist at Pennant kommer inn igjen.

"Jesus saves": bra Savatage låt, Morten :-)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2010, 22:27

O2Stokie skrev:"Jesus saves": bra Savatage låt, Morten :-)

Den låta og den artisten kjenner jeg ikke til, men hvis det dreier seg om såkalt "kristen-rock" så står jeg elegant over...

Forøvrig enig. Hvis Delap er ute, så går nok Pulis for å gi Wilson en ny sjanse. Hva gjelder Walters så virker det som om det alltid finnes en plass til han...
Apropos å switche Higginbotham med Faye.....okei!
Men her er noe enda villere: Hva med å switche Faye med en sentral midtbanespiller? Både i Bolton og Newcastle var han titt og ofte å se som defensiv midtbanespiller. Kan Huth plasseres på back så kan Faye spille sentralt!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Nov 2010, 00:42

Ser at Sunderland sannsynligvis starter med Bent og Gyan på topp. Ett meget bra spisspar og spesielt Bent er jo formidabel til tider. Han ble vel nr. 3 i skytterligaen i PL i fjor på et middels Sunderland-lag og det er kvalitet.
Stopper Stoke de to gutta så kan mye være gjort i forhold til å få et resultat. Hvis Stoke i tillegg gutser litt så kan det fort bli 3 points med hjem igjen til S-o-T.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg O2Stokie » 05 Nov 2010, 14:44

[/quote]
Den låta og den artisten kjenner jeg ikke til, men hvis det dreier seg om såkalt "kristen-rock" så står jeg elegant over...
[/quote]

He he, gammel, dessverre nedlagt kult-heavy band fra USA. Lever videre i en av frontfigurenes band nå som John Olivas Pain. De var gode fra slutten av 80-tallet og på 90-tallet. Ikke mye kristenmanns blod her...
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Nov 2010, 15:17

Pulis i tvil om han velger Begovic eller Sørensen til denne:
http://www.tribalfootball.com/stoke-bos ... ce-1228331
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg -Tottal- » 05 Nov 2010, 20:53

Spennende tanke...Faye som defensiv midtbane hødving, sliter og dirigent. Hadde vært svært interessant å la det prøve seg ut i noen matcher. Da ville vi i tilfelle også behøve en på midten som er det helt nødvendig bindeledd til de offensive krefter. Kanskje dette kunne være en plass for Walters ?

Litt skummelt at vi ikke har bedre valgmuligheter på back enn Higgy, Huth, Wilco eller Collins, men det meste kan repareres....en av mange utfordringer når kjøp/salg igjen blir aktuellt i Jan 2011.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg Sven-Erik » 06 Nov 2010, 14:43

fått tips om en stream til denne kampen, så får vi håpe den virker

www.eugene3.proboards.com
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg Torleif » 06 Nov 2010, 14:59

Tenkte på Faye som midtbanespiller tidligere jeg også. Men har ikke tro på det lenger, han er for treg!!!
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Før Sunderland - Stoke

Innlegg -Tottal- » 06 Nov 2010, 15:40

Torleif skrev:Tenkte på Faye som midtbanespiller tidligere jeg også. Men har ikke tro på det lenger, han er for treg!!!


De er derfor jeg liker raske backer. De skal helst hate å kun være på på backplass, kjappe til beins, leser spillet og ta imot en real trøkk innemellom. En tøff jobb faktisk, men desto så viktig hvis vi får riktig menn på riktig plass.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 172 gjester