Stoke - Man Utd på Tordenskiold

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Stoke - Man Utd på Tordenskiold

Innlegg Richard Prestegård » 21 Okt 2010, 15:31

Søndag 24. oktober er det klart for Stoke City mot Manchester United på Britannia Stadium. En kamp jeg, og sikkert mange flere, har gledet meg til i en god stund allerede. Skal vi endelig greie å score mot United i PL? Så langt har vi spilt fire oppgjør hvor alle har endt med tap og 0-12 i målforskjell på de fire kampene. Men skal dette være vår sjanse? United har harket litt i det siste mens Stoke sin formkurve stadig peker oppover til tross for det kjedelige tapet mot Bolton sist lørdag. Og med mange nordmenn og et fullsatt Britannia vil det ikke være noe å si på den stemningen spillerne kommer til å oppleve.

Denne kampen kommer selvsagt til å bli vist på stampuben Tordenskiold. Stoke-Tom(eieren) inviterer alle til å se kampen direkte på Tordenskiold. Tom kan tilby kampen på et stort lerret samt billigere øl i baren for alle Stokefans. Mot Blackburn for snart tre uker siden var det ny rekord for antall Stokesupportere samlet på ett sted. Nærmere 25-30 supportere var samlet på en gang. Men Tom har plass til fler. Mange fler. Så om du har mulighet, så ta turen innom Tordenskiold denne søndagen for å se kampen sammen med andre likesinnede Stokefans.

Kampen starter 14:30, men Stoke-Tom åpner puben klokka 14 denne dagen!

Jeg kommer til å ta turen! Er det flere der ute som kommer? :D

PS: Mer info om Tordenskiold, samarbeidet vi har med puben og beliggenhet finner du ved å trykke på linken, http://stoke.no/?page_id=226
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron