Før Stoke - Manchester United

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke - Manchester United

Innlegg Richard Prestegård » 18 Okt 2010, 18:13

Det er fortsatt god tid til neste kamp mot Manchester United, men jeg har lyst til å legge ut litt info om den kampen allerede nå. For denne kampen kommer til å bli spilt søndag 24. oktober med kampstart 14:30. Kampen kommer dermed til å bli sendt direkte på TV2 PL HD 1. En del nordmenn kommer til å reise over til England for å se kampen direkte og en nordmann skal også være maskot.

Men for oss som er igjen i Norge, så har jeg et tilbud til dere alle som har tid og anledning. Kampen kommer til å bli sendt direkte på vår stampub Tordenskiold i Rozenkrantzgata. Stoke-Tom og Tordenskiold er egentlig stengt på søndager, men Tom kommer selvfølgelig til å åpne puben for oss Stokesupportere. Stoke-Tom kan tilby kampen på lerret samt flere andre store skjermer rundt om i puben. Det tilbys billigere øl til alle Stokesupportere, og Tom åpner puben klokka 14 denne dagen.

Så jeg håper så mange som mulig har anledning til å ta turen til Tordenskiold denne søndagen for å følge Stoke - Manchester United direkte sammen med andre Stokesupportere. Jeg kommer til å ta turen ned og skal prøve å få med meg noen kompiser som er ManU fans.

Velkommen skal dere være!

PS: Mer info på hjemmesiden :)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg JonC » 18 Okt 2010, 19:25

Det kommer til å koke på The Brit på søndag. Stoke har Fuller tvilsom, men lenger nord er United ganske shaky fortiden. De har også en CL-kamp på onsdag, noe jeg mener er en fordel United. De får muligheten til å rette opp det slette inntrykket de har gjort de siste ukene. Mot Bursaspor bør det bli seier. MEN surprompen Wayne Rooney er i skikkelig trøbbel for tiden. Hans negative vibber tror jeg er nok til at The Potters tar minst 1 poeng. Giggs er også ute, han har vist seg som viktig spiller når de andre svikter. Gjør Stoke som Norge gjorde på Ullevål mot Portugal, ja da ser vi ikke mye til Nani heller.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 101905.stm
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 100542.stm
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg O2Stokie » 19 Okt 2010, 11:03

Før Bolton kampen hadde jeg en dårlig følelse, og det viste seg desverre å være rett. Vi spiller ALLTID dårlig etter en landslagspause, når vi har spilt bra før pausen. Men før helga som kommer nå så er følelsen faktisk en annen. Jeg tror vi kommer til å slå ManU
Rooney lager bråk og er helt ute, Giggs er ute og det er bra, han pleier ikke å være god å ha å gjøre med når han kommer innpå i 2. omgang. Ellers slipper de inn mål etter dårlig forsvarsspill, som er litt uvant ManU. De virker å være litt ute av form.
Nå skal de ut i en CL kamp denne uken, de få formspillerne deres vil da ha en kamp mere i beina enn våre, og skulle de gjøre nok en dårlig kamp mot Bursaspor, så vil moralen deres bli enda dårligere. Spiller de en bra kamp vil de være for kjepphøye uten å egentlig være gode.
Nei dette går veien karer, vi taper i hvert fall IKKE!
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg pål - lillehammer » 19 Okt 2010, 15:04

Det pleier å være en fordel å møte CL lagene rett etter kamp i midtuka så nå har vi en skikkelig mulighet. Jeg synes ikke vi var spesielt dårlige mot Bolton det ble mer en stang ut kamp. Mot United på et fullstappa Britannia ligger det til rette for poeng mot et litt hanglende Manchester U. Vi mangler Whitehead men han bør det være relativt greit å ertstatte. Wilson får vel prøve seg på den plassen vil jeg tro. Skal ikke se bort fra at det kan bli en liten kamp i kampen også Wilson mot Scholes. Scholes ligger ofte mellom midtbaneleddet vårt og forsvaret og han har vært i kjempeform så langt. Hvis Wilson gjør en knallkamp her er endel gjort. Tror også det blir viktig å ta ut Nani av kampen. Han spiller jo litt på begge sider så både Etherington og Pennant må nok regne med noen returløp for å hjelpe et litt treigt Stoke forsvar. Gleder meg til søndagen og forhåpentligvis 3 poeng
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg Morten T. » 19 Okt 2010, 15:16

Blir også spennende å se om Begovic får sjansen. Pulis har jo nærmest gitt Sørensen skylda for tapet mot Bolton, så kanskje det kommer et bytte på keeperplassen?

Jeg tipper Whelan, eller muligens Diao, går inn for Whitehead. Virker som om Wilson er en investering for framtida og vil neppe være med fra start i denne tøffe matchen. Skulle også ønske at vi kunne starte med Fuller( hvis han blir frisk ), men Walters virker å være en spiller som virkelig faller i smak hos Pulis( workin`aaaaaaaard! ), så han starter vel. Delap er nesten bankers på midten nå og de fire bak blir ganske sikkert Huth,Faye, Shawcross og Collins.

Vi kan ta dem, men uansett siste tids form på United så vil de fortsatt være en ganske stor favoritt. Dette blir selvfølgelig ikke lett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg bjørn123 » 20 Okt 2010, 13:31

Frykter ikke Man- U fortiden. Tror vi har en stor mulighet å ta alle tre poengene her.
Veldig skuffet om vi iallefall ikke får med oss ett.
Fikk bare sett siste del av Bolten kampen i reprise, og jeg må si meg imponert igjen av Stoke.
Virker mye mer solide iår - allikevel må det komme enda noe utskiftinger dersom vi skal ta steget videre.
Veldig spent på Delap til denne kampen - svært dårlig defensivt - gjøre utrolig mye dumme ting - kan faktisk koste oss poengene i denne kampen :(
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg -Tottal- » 20 Okt 2010, 22:17

De seneste hjemmekamper mot ManU, har vi skapt svært lite og fortjent tapt begge kampene.
Håper og tror vi har mer å stille opp med denne gang, da vi har mye større kvalitet og bredde i laget.
Det gjelder først og fremst at de rette spillerene blir plukket ut og har en god dag på jobben.

Må vel legge til at det er synd at en av våre beste spillere, Tuncay, ikke får lov til komme med.
Har vanskelig for å forstå at vi har råd til å sløse slik med ressurser, og attpåtil betaler vi enorme lønninger til en spiller som på liv og død ikke skal brukes.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg JonC » 21 Okt 2010, 08:08

Ja, United har i hvert fall Stoke i tankene da de mønstret et noe redusert lag mot Bursa i går. Berbatov, v.d. Sar og Scholes var ikke på banen da Nani avgjorde med en tidlig scoring. Det kommer til å bli en gysare på søndag. Boothen End kommer til å lage et lurveleven uten like. Eia var jeg der!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg Svein Nilsen » 21 Okt 2010, 20:31

Nå vinner vi - hvis vi tør! Aldri har vel sjansen vært større til å banke dette møkkalaget enn nå! Starter vi med to kantspillere i vår nå vel utprøvde 4-4-1-1 skal vi kunne klare det. Men da må forsvarsrekka holde formen, de sentrale MB spillerne må ikke ligge for lavt(som sist mot United når Scholes fikk halve banen på egenhånd til å styre matchen), vingene jobbe hardt begge veier og mate Jones med de riktige ballene. Da kan vi lykkes og endelig ta tre poeng fra United. Vi hadde samme muligheten mot Liverpool i vinter, men da turte vi ikke - det SKAL vi nå! Æ glær mæ 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Før Stoke - Manchester United

Innlegg gunny » 22 Okt 2010, 14:18

Rooney har signert ny femårs avtale med og alt er happy i Manchester - ihvertfall frem til søndag ;)

http://fotball.bt.no/england/article183578.ece
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 167 gjester

cron