Tuncay AWOL...?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Tuncay AWOL...?

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2010, 20:24

...eller "stukket av gårde uten lov", som det heter fritt oversatt til norsk.
Ryktene går i hvertfall heftig at han bare stakk av etter å ha blitt utelatt fra 18-manns troppen i går.
Kan man forstå og forsvare reaksjonen hans?
På den ene side JA: Han er skuffa over å ha blitt vraka. Og etter å ha blitt vraka så kan han jo selv velge hva han bruker fritida til, eller ?

På den andre siden NEI: Stoke betaler han 40 000-45 000 pund i uka og han skal ikke dra noe som helst sted hvis ikke arbeidsgiveren tillater det.

Jeg er 90% sikker på at Mr. Sanli er borte i løpet av Januar 2011.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tuncay AWOL...?

Innlegg mfkpotter » 17 Okt 2010, 21:00

Morten T. skrev:...eller "stukket av gårde uten lov", som det heter fritt oversatt til norsk.
Ryktene går i hvertfall heftig at han bare stakk av etter å ha blitt utelatt fra 18-manns troppen i går.
Kan man forstå og forsvare reaksjonen hans?
På den ene side JA: Han er skuffa over å ha blitt vraka. Og etter å ha blitt vraka så kan han jo selv velge hva han bruker fritida til, eller ?

På den andre siden NEI: Stoke betaler han 40 000-45 000 pund i uka og han skal ikke dra noe som helst sted hvis ikke arbeidsgiveren tillater det.

Jeg er 90% sikker på at Mr. Sanli er borte i løpet av Januar 2011.


Jeg er 100% sikker på at han forsvinner i januar. Jeg forstår også Tuncay veldig godt, er helt utenfor min forståelse at han ikke er i troppen. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at han ikke ble solgt i august, da denne disputten med Pulis har vart lenge nå. At en 70% Fuller og 60 % Eidur går foran en 100% Tuncay, er etter min mening totalt skivebom.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Tuncay AWOL...?

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2010, 22:59

Jeg hadde vært 100% jeg også, men jeg tror ikke Stoke vil la han gå for under 5 millioner pund og det er jeg usikker på om noen vil betale for en fyr som nok uansett har sine beste år bak seg...?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tuncay AWOL...?

Innlegg TrondG » 18 Okt 2010, 01:10

Morten T. skrev:...eller "stukket av gårde uten lov", som det heter fritt oversatt til norsk.
Ryktene går i hvertfall heftig at han bare stakk av etter å ha blitt utelatt fra 18-manns troppen i går.
Kan man forstå og forsvare reaksjonen hans?
På den ene side JA: Han er skuffa over å ha blitt vraka. Og etter å ha blitt vraka så kan han jo selv velge hva han bruker fritida til, eller ?

På den andre siden NEI: Stoke betaler han 40 000-45 000 pund i uka og han skal ikke dra noe som helst sted hvis ikke arbeidsgiveren tillater det.

Jeg er 90% sikker på at Mr. Sanli er borte i løpet av Januar 2011.



Helt enig. Jeg forstår frustrasjonen, og jeg forstår ikke hva Pulis' mistillit kommer av. Men, å opptre på denne måten er så uprofesjonelt som man kan få det. Spillere med litt respekt for seg selv, kollegaene og klubben bør løse slike problemer på en bedre måte. Er synd at ting skal være sånn som dette mellom Tuncay og klubben.

Kan jeg forresten lufte tanken om disiplinærproblemer i Stoke? Syntes jeg leser alt for ofte om spillere som ikke stiller på trening, klabber til med- og motspillere, driter seg ut på byen osv. Ikke at dette er noe nytt mtp. profesjonelle spillere i PL, men jeg mener at ting som dette dessverre skjer litt for ofte i klubben vår.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Tuncay AWOL...?

Innlegg Morten T. » 18 Okt 2010, 20:36

Tuncay tok like godt taxi hjem fra Bolton. Han har råd...:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... clash.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tuncay AWOL...?

Innlegg mahoney » 18 Okt 2010, 21:57

Det skjærer meg langt inni i sjelen at ikke det finnes plass til Tuncay i Stoke sin førsteellever. At han ikke er i troppen er komplett ubegripelig.. Er ikke så lenge siden han ble MOM for så å bli belønnet med benk og utelatelse fra troppen.
Det må være ett eller annet som stikker dypere i forholdet mellom Pulis og Tuncay, for Pulis kan ikke med sine fulle fem forsvare at ikke Tuncay er med i troppen. Nei.. her er det noe annet som ligger bak...
Og ja... jeg har stor forståelse for Tuncay sin reaksjon. Når du får slag i trynet gang på gang...og har lyst og spille og vet du er god nok..Da gidder du ikke mer tilslutt.. "Trekk meg i lønn, gjør hva f... du vil, men selg meg!" Noe sånt tror jeg Tuncay har sagt eller tenker..
Trist synes, jeg.., men det er bare å legge bak seg og komme seg videre for alle parter..
mahoney
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 130
Registrert: 12 Aug 2010, 22:22


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 181 gjester

cron