Før Bolton -Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Bolton -Stoke

Innlegg Lilledino » 06 Okt 2010, 21:11

Ikke et stykke tårta...

Bolton har spilt mye uavgjort, bla mot Vila og Utd.

Vi får håpe TP topper laget, og jeg satser trygda på at vi får 3 nye poeng den 16 okt !!!

Tordenskjold ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg O2Stokie » 14 Okt 2010, 16:45

Har grublet litt på denne kampen noen dager nå, og klarer ikke helt å gjøre med opp en mening om hvordan dette kommer til å gå, litt usikker... redd vi går på et tap, fordi: vi typisk kom i godt sig rett før en pause (igjen), og i stedet for å kunne skli videre på godfølelsen har vi fått et treningsopphold som kan slå ut i alle retninger for begge klubbene.
Meeeen, Boltons finspill med ikke like gode spillere som Arsenal har, burde passe oss godt.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg Lilledino » 14 Okt 2010, 21:24

Helt enig.

Hver gang vi er i støtet, og har spilt en god kamp, detter vi sammen i neste kamp

Håper jeg tar inderlig feil !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg pål - lillehammer » 15 Okt 2010, 15:07

Jeg tror vi fortsetter den gode trenden vi har hatt de siste ukene. Bolton har endel skader mens vi er tilnærmet skadefrie. Vi kommer til å få en fantastisk støtte fra tribunen hvor vi nå har solgt 4.200 av 4.500 billetter. Det betyr at det kan bli utsolgt på bortetribunen og vi kommer til å synge ut de blasse Bolton tilhengerne.
Laget virker å bli bare bedre og bedre så jeg tipper en 3-1 seier med 2 Kenwyne Jones scoringer og en Ricardo Fuller scoring.

Jeg tror dette kan bli en veldig bra sesong for oss selvom vi kanskje ikke har imponert så veldig spillemessig så er det noe enda mer solid over laget i år. Vi har mange spillere nå som holder et godt PL nivå både i start elveren og på benken ja faktisk på tribunen også. (les: Tuncay). Det betyr at vi ikke er riktig så sårbare som vi har vært før når spillere kommer skadede hjem fra landslagsopphold eller at Ricky Fuller er døgnvill.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg Morten T. » 15 Okt 2010, 15:26

Ser at Sørensen er klar. Spørsmålet må bli om ikke Begovic snart bør få prøve seg uansett? Om ikke annet for å pushe den aldrende dansken litt. Tuncay har vel prata seg til en stengt dør nå? En dør som forøvrig allerede må sies å ha vært godt lukket en god stund.

Bolton er aldri lett match og Davies og Elmander kan være ekle å møte. Coyle er vel i ferd med å gjøre de til et mer spillende lag. Greier han å kombinere det med fandenivolskheten de er kjent for, så kan de bli tøffe framover. Dette blir ingen enkel match og uavgjort er bra her.

Tipper vi stiller med disse:
Sørensen-
Huth-Faye-Shawcross-Collins-
Pennant-Delap-Whitehead-Etherington-
Jones-
Walters

Benk: Begovic-Wilkinson-Diao-Gudjohnsen-Fuller-Whelan
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg Knut Ole » 15 Okt 2010, 23:42

Tipper vi stiller med disse:
Sørensen-
Huth-Faye-Shawcross-Collins-
Pennant-Delap-Whitehead-Etherington-
Jones-
Walters


Du har rett! Sånn blir laget :)
Realistisk 1 poeng.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg Lilledino » 16 Okt 2010, 01:10

Av seire i år, rangerer jeg seieren over Newcastle bort høyest.

vi er i god stim , etter seier mot Villa hjemme, uavgjort mot West Ham, seier mot Blackburn hjemme. Vanskelig kamper og ingen ting er "given".

Seier i morgen (i dag) ville vært sinnsykt deilig, og jeg setter trygda på at K. Jones putter sitt 4 dje PL mål for Potters !!!

Går alt som jeg tror, vil vi dog maks rykke opp 1 plass......
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg Lilledino » 16 Okt 2010, 01:47

In worst case, detter vi 4 plasser ned.....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg Sven-Erik » 16 Okt 2010, 15:23

Håper på seier, men kan leve med U. Blir sur og tverr resten av helga om vi taper!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Før Bolton -Stoke

Innlegg Lilledino » 16 Okt 2010, 15:32

Sven-Erik skrev:Håper på seier, men kan leve med U. Blir sur og tverr resten av helga om vi taper!



Helt enig,,,, men jeg blir bare deppa om vi taper, spes om vi, mot all fornuft, spiller rævva.....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 179 gjester

cron