Bortekamper

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Bortekamper

Innlegg Seivåg » 05 Okt 2010, 22:55

Det første halvåret av 2011 skal jeg bo og studere i Reading. Satser på å få med meg noen Stoke-kamper da selvfølgelig, og det burde være mulighet for å få sett flere bortekamper pga nærheten til London. Jeg lurer på om det fortsatt er slik at bortesupportere må busses fra Stoke? Og eksisterer det fortsatt Away card? Andre tips og triks? Satser også naturlig nok på å se noen kamper på Britannia også ;) men prisene på togbilletter er stive, og det kan fort bli dyrt skal man ha med seg alle hjemmekampene (vurderte nemlig half season ticket om det var mulig) :P Ser ellers virkelig frem til oppholdet med masse herlig britisk kultur og rundreiser :D
Seivåg
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 10
Registrert: 07 Aug 2010, 19:44

Re: Bortekamper

Innlegg Morten T. » 06 Okt 2010, 00:15

For tog har du noe som heter "Savers return"( tur-retur samme dag ). Det er mye billigere enn ordinær pris. Eller så er buss et mye billigere alternativ også.

Away card er borte, men så vidt jeg husker eksisterer det en slags "forkjøpsrett" til bortekamper i Stoke.
Ellers så har Stoke en supporterclub i sør-England og London som du kanskje kan ta kontakt med å forhøre deg om billetter o.l.?
Her er adressen:
http://www.scssc.co.uk/default.htm

Lykke til i England! :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bortekamper

Innlegg Seivåg » 06 Okt 2010, 18:41

Ja, stemmer det. Det er mulig å bestille billetter til bortekamper med Silver membership på SCdirect. Takk for all info. Det blir forhåpentligvis et minneverdig semester, med mange Stoke-kamper som mulig :D
Seivåg
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 10
Registrert: 07 Aug 2010, 19:44

Re: Bortekamper

Innlegg Morten T. » 06 Okt 2010, 20:59

Hei Seivåg!
Kanskje du får brukt for denne?:
http://www.footballgroundguide.com/

Mye bra info om engelske stadioner, transport etc.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bortekamper

Innlegg Seivåg » 07 Okt 2010, 09:34

Herlig side! :D
Seivåg
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 10
Registrert: 07 Aug 2010, 19:44


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 137 gjester

cron