Før Stoke-Blackburn

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Blackburn

Innlegg JonC » 28 Sep 2010, 22:32

Ser av oversikten til TV2 Premier League at Stoke-Blackburn sendes på HD3 direkte kl 16 på lørdag. Da får vi i pose og sekk forhåpentligvis: Seier med ordentlig (engelsk) kommentator. Hvor har egentlig TV2 hentet sine fra?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg Morten T. » 28 Sep 2010, 23:10

JonC skrev:Ser av oversikten til TV2 Premier League at Stoke-Blackburn sendes på HD3 direkte kl 16 på lørdag. Da får vi i pose og sekk forhåpentligvis: Seier med ordentlig (engelsk) kommentator. Hvor har egentlig TV2 hentet sine fra?

Bra funnet! Jeg trodde denne bare gikk på Sumo, jeg!
Da blir det nok pub og match, ja! :D

Jeg synes Morten Langli på TV2 har høy klasse på kommenteringa, men kanskje er jeg litt inhabil fordi jeg kjenner han litt og han kommer fra området her...? Men synes han er flink og de gangene jeg har snakka med han så toucher han kunnskapsnivået til legendariske Arne S. Det digger jeg! :mrgreen:
Resten kjenner jeg ikke til, men de fleste er uansett bedre enn Fuglum på Canal+... :lol:
Men engelske kommentatorer er veldig flinke. Helt enig i det.

Studiopanelet er dog bra, synes jeg. Fint å se at Lundekvam er på beina igjen og han derre broren til Kristopher Schau er også en flink, småsær og rimelig morsom fyr. Skal jeg være litt tverr og sette fingern på noe, så er det at de kjører for mye reklame( som jeg faktisk har betalt for å slippe ) og at de kunne brukt litt mere tid på analyser àla Tjærnås.
Pluss i margen dog, for at vi slipper krakilske Davy, Mini, Ivar Hoff og lignende størrelser.....
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg JonC » 29 Sep 2010, 07:59

Enig ang. Morten Langli. Han liker jeg. Et par av de andre virker litt enkle. Annonserer målet før det er godkjent osv....Stadig bruk av feil navn får meg til å lure på om de faktisk er tilstede på kampen, eller bare ser TV-bilder slik vi gjør. Som bergenser liker jeg allikevel best kommentator med annen dialekt enn min egen. Men Davy i studio er jo bare Davy. Enten liker du ham eller ikke. Jeg synes han faglig holder nivået. Og så er han ikke lik de andre. Men han spretterten fra Bodø er et dårlig TV-emne. Likeså Hoff. Aleksander Schou derimot er en artig fyr. Til å være Spurs tilhenger er han en fin type. FK Fotball (radioprogrammet) er jo også et artig program. Men dette handler fanken ikke om Stoke-Blackburn, så jeg gir meg her....
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg Morten T. » 29 Sep 2010, 20:49

JonC skrev:Enig ang. Morten Langli. Han liker jeg. Et par av de andre virker litt enkle. Annonserer målet før det er godkjent osv....Stadig bruk av feil navn får meg til å lure på om de faktisk er tilstede på kampen, eller bare ser TV-bilder slik vi gjør. Som bergenser liker jeg allikevel best kommentator med annen dialekt enn min egen. Men Davy i studio er jo bare Davy. Enten liker du ham eller ikke. Jeg synes han faglig holder nivået. Og så er han ikke lik de andre. Men han spretterten fra Bodø er et dårlig TV-emne. Likeså Hoff. Aleksander Schou derimot er en artig fyr. Til å være Spurs tilhenger er han en fin type. FK Fotball (radioprogrammet) er jo også et artig program. Men dette handler fanken ikke om Stoke-Blackburn, så jeg gir meg her....

Lett å la seg rive med, Jon. ;) Jeg glemte Alsaker. Han er også flink.

Men over til noe som kan relateres til matchen i hvertfall. Jeg leste akkurat en tabell som bare gjaldt 1. omgang hittils i PL. Og det var dyster lesning. Stoke er desidert nederst med 0 poeng. Det er i 2. omgang det skjer for oss. Stoke har bare sluppet inn ett mål i 2. omgangene( Drogba, Chelsea ) og har tatt alle 7 poeng i denne omgangen. Gjør spillerne dette for at de synes det er skøy å se Pulis sprekke av sinne, eller er de slakke 1. omgangene en del av selveste "masterplanen" til Tony P.?
Håper vi får se TO solide omganger mot Blackburn. Da KAN det bli show! :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg -Tottal- » 29 Sep 2010, 21:10

Det har foreløpig blitt en hel første omgang i hver kamp, før Pulis forstår at vi bør satse mer offensivt hvis vi skal få poeng. Vil han en dag lære.....? I wonder, wonder :?

Alsaker er trolig norges beste kommentator etter min mening.
Dårligste programleder: Jan Åge Fjørtoft (en sterk prestasjon, når han har konkurranse med professorer Egil Olsen, Kjetil Rekdal og Mini Jacobsen)
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg O2Stokie » 30 Sep 2010, 17:55

Laget da, gutter!
Blir igjen spennende å se hvem TP slipper utpå. Tør han prøve med følgende?:
Sorro
Wilkinson, Shawcross, Huth, Collins
Pennant, Wilson, Whitehead, Etherington
Tuncay, KJ
Er vel mest sannsynlig at Walters starter i stedet for Tunny, men...
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg Simen » 30 Sep 2010, 19:23

O2Stokie skrev:Laget da, gutter!
Blir igjen spennende å se hvem TP slipper utpå. Tør han prøve med følgende?:
Sorro
Wilkinson, Shawcross, Huth, Collins
Pennant, Wilson, Whitehead, Etherington
Tuncay, KJ
Er vel mest sannsynlig at Walters starter i stedet for Tunny, men...


Bytter du Wilson med Delap og Tuncay med Walters, så tror jeg du har laget som starter.
Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg Morten T. » 01 Okt 2010, 12:49

Stoke har så langt tatt 99 poeng på 82 kamper i PL. Det betyr at The Potters SKAL passere 100 i morgen!

Pennant og Fuller er tvilsomme. Wilkinson har litt trøbbel med et kne, men skal være klar.

Har foreløpig ikke sett noen rapporter på tilstanden i Blackburn.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg Morten T. » 01 Okt 2010, 17:01

"Big Sam" skryter av Delap, Jones og Stoke:
http://www.teamtalk.com/stoke-city/6418 ... apon-Delap?

Ser at hos Blackburn er Dunn og Grella ute.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Blackburn

Innlegg Morten T. » 01 Okt 2010, 17:06

Jeg tror vi starter slik i morgen:
Sørensen-
Huth-Faye-Shawcross-Collins
Whitehead-Delap-Whelan-Etherington
Jones
Walters

Benk: Begovic-Higginbotham-Tuncay-Wilson-Wilkinson-Gudjohnsen
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 133 gjester

cron