Før Newcastle-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg -Tottal- » 25 Sep 2010, 11:15

Vil ALLTID ha respekt for skrika med caps, MEN......det er lov å bøye seg litt innemellom.
For sitt eget beste, og ikke minst STOKE CITY. Vi behøver våres beste spillere på banen på mest mulig tid.
Slik burde det være med den saken ? Kanskje ikke med Pulis som coach.

MOM Tuncay ikke engang på benk ? tragisk og grenser til barnslig maktbruk fra vår professor dette.

Og ikke minst en veldig negativ måte å bygge opp en kropp som har kosta klubben 50 mill kroner.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg torage » 25 Sep 2010, 11:21

http://www.teamtalk.com/stoke-city/6399 ... n-headache
Ut fra denne artikkelen kan en håpe på at Tuncay er med i bildet, på lik linje med de andre. I og med at Pennant er litt usikker, så skal det bli spennende å se hvilken midtbane vi stiller. For ikke å ta noen sjanser ville jeg begynt med Pennant på benken, og det kan gi en liten åpning for Tuncay, selv om det nok er mer realistisk å tro at han velger mer defensive spillere som Diao eller Whelan. Tror kanskje Higginbothan får fornyet tillit fra tirsdag. Personlig skulle jeg håpet at Wilson hadde vært et naturlig valg foran både Whitehead, Diao og Whelan. Delap regner jeg som fredet pga sine innkast. Med et hjerte for Tuncay tipper jeg vi stiller med følgende lag:
Sørensen, Huth, Faye, Shawcross, Higginbothan, Tuncay, Whitehead, Delap, Etherington, Jones, Walters
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg O2Stokie » 25 Sep 2010, 11:41

torage skrev:http://www.teamtalk.com/stoke-city/6399046/Pulis-admits-to-selection-headache
Ut fra denne artikkelen kan en håpe på at Tuncay er med i bildet, på lik linje med de andre. I og med at Pennant er litt usikker, så skal det bli spennende å se hvilken midtbane vi stiller. For ikke å ta noen sjanser ville jeg begynt med Pennant på benken, og det kan gi en liten åpning for Tuncay, selv om det nok er mer realistisk å tro at han velger mer defensive spillere som Diao eller Whelan. Tror kanskje Higginbothan får fornyet tillit fra tirsdag. Personlig skulle jeg håpet at Wilson hadde vært et naturlig valg foran både Whitehead, Diao og Whelan. Delap regner jeg som fredet pga sine innkast. Med et hjerte for Tuncay tipper jeg vi stiller med følgende lag:
Sørensen, Huth, Faye, Shawcross, Higginbothan, Tuncay, Whitehead, Delap, Etherington, Jones, Walters

Vi er ganske enige på laguttaket, ser jeg. Jeg tippet Pennant på høyre, men nå ser det ut som om han ikke blir helt klar til startoppstillingen, og da tror jeg det blir slik du tipper. Bare det at Tunny spiller på topp med KJ og Walters spiller på høyre.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg torage » 25 Sep 2010, 12:30

O2Stokie skrev:
torage skrev:http://www.teamtalk.com/stoke-city/6399046/Pulis-admits-to-selection-headache
Ut fra denne artikkelen kan en håpe på at Tuncay er med i bildet, på lik linje med de andre. I og med at Pennant er litt usikker, så skal det bli spennende å se hvilken midtbane vi stiller. For ikke å ta noen sjanser ville jeg begynt med Pennant på benken, og det kan gi en liten åpning for Tuncay, selv om det nok er mer realistisk å tro at han velger mer defensive spillere som Diao eller Whelan. Tror kanskje Higginbothan får fornyet tillit fra tirsdag. Personlig skulle jeg håpet at Wilson hadde vært et naturlig valg foran både Whitehead, Diao og Whelan. Delap regner jeg som fredet pga sine innkast. Med et hjerte for Tuncay tipper jeg vi stiller med følgende lag:
Sørensen, Huth, Faye, Shawcross, Higginbothan, Tuncay, Whitehead, Delap, Etherington, Jones, Walters

Vi er ganske enige på laguttaket, ser jeg. Jeg tippet Pennant på høyre, men nå ser det ut som om han ikke blir helt klar til startoppstillingen, og da tror jeg det blir slik du tipper. Bare det at Tunny spiller på topp med KJ og Walters spiller på høyre.


Hadde det bare blitt slik, men jeg er nok redd vi bommer med Tuncay :(
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg Morten T. » 25 Sep 2010, 22:45

Ser at The Sentinel lanserer dette laget:
Sorensen
Huth-Shawcross-Faye-Higginbotham
Delap-Whitehead-Whelan-Etherington
Jones-Walters

Ingen Tuncay.....
Tipper det blir mye Walters og Jones framover. Det ville i så tilfelle ikke vært så merkelig. De to passer veldig, veldig godt inn i Pulis sin filosofi.
Og hva med Gudjohnsen? Skyver han ut vår tyrkiske venn av troppen?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg Knut Ole » 25 Sep 2010, 23:16

Delap på kant? I beste fall en feil resonnering av The Sentinel. Hvis ikke håper jeg Pennant er rustet til å steppe inn utover kampen......
Whelan ? Overraskende hvis det stemmer. Greit hvis han er i langt bedre form enn tidligere i år. Hadde vel tro og håp om at Wilson skulle feste anker-grepet.
Dette er en klassisk word-aaaard ellver.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg Torleif » 26 Sep 2010, 01:30

Hva med dette laget da?

.............................Sorro.............................
Deano..........Huth..........ShawX..........Higgy
...........................Delap...............................
Pennant.................Tunny ............Ethers
................Ricardo........Kenwyne.................

Det blir nok ikke slik, men det hadde kunne vært en tanke å prøve å tatt Newcastle på senga.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg Oddvin » 26 Sep 2010, 10:18

Torleif skrev:Hva med dette laget da?

.............................Sorro.............................
Deano..........Huth..........ShawX..........Higgy
...........................Delap...............................
Pennant.................Tunny ............Ethers
................Ricardo........Kenwyne.................

Det blir nok ikke slik, men det hadde kunne vært en tanke å prøve å tatt Newcastle på senga.

Hadde vert spennende, men laget ditt består nok av for mange offensive fibre til at TP vil vurdere det.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg Knut Ole » 26 Sep 2010, 10:53

Oddvin skrev:
Torleif skrev:Hva med dette laget da?

.............................Sorro.............................
Deano..........Huth..........ShawX..........Higgy
...........................Delap...............................
Pennant.................Tunny ............Ethers
................Ricardo........Kenwyne.................

Det blir nok ikke slik, men det hadde kunne vært en tanke å prøve å tatt Newcastle på senga.

Hadde vert spennende, men laget ditt består nok av for mange offensive fibre til at TP vil vurdere det.

Ja, ,,,,,,,nei det blir vel litt utenfor TP sin filosofi og fibre. Men til denne kampen kunne jeg tenke meg at Shawx ble benket. Faye har stått bra de siste kampene og bør starte, mens Shawx har litt å jobbe med.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Newcastle-Stoke

Innlegg Morten T. » 26 Sep 2010, 11:53

Torleif skrev:Hva med dette laget da?

.............................Sorro.............................
Deano..........Huth..........ShawX..........Higgy
...........................Delap...............................
Pennant.................Tunny ............Ethers
................Ricardo........Kenwyne.................

Det blir nok ikke slik, men det hadde kunne vært en tanke å prøve å tatt Newcastle på senga.

Jeg savner at Pulis ikke bruker seg mer av "tatt på senga"-taktikk. Alle klubber i dag har høyteknologiske videorom hvor de sitter og dissekrerer motstanderen i uka før match. Og de som analyserer Stoke trenger ikke å jobbe overtid, for å si det sånn. Grovt sett er vi ultradefensive på bortebane og satser nesten bare på dødball. På hjemmebane tør vi stort sett litt mer.
Tenk om vi innimellom kunne ha sjokka litt, sånn at vi ikke blir så lette å lese og mye mer uforutsigbare?
Ja, å ha en filosofi er flott, men av og til kan det være fikst å slippe opp litt slik at motstanderen ikke skjønner bæret.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 158 gjester