Før Stoke-West Ham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-West Ham

Innlegg Morten T. » 15 Sep 2010, 22:12

Manager Avram Grant og spilleren Tel Ben Haim, begge fra Israel, står over matchen mot Stoke av religiøse grunner.:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 002873.stm
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-West Ham

Innlegg pål - lillehammer » 16 Sep 2010, 11:52

Morten T. skrev:Manager Avram Grant og spilleren Tel Ben Haim, begge fra Israel, står over matchen mot Stoke av religiøse grunner.:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 002873.stm


Og dermed så blir det vel ikke mer Avram Grant på benken til Hammers for etter et ydmykende tap mot oss får han vel sparken og Martin O Neil står klar til å ta over.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Før Stoke-West Ham

Innlegg Morten T. » 17 Sep 2010, 15:08

Etter hva jeg har lest så er Stoke helt skadefrie til denne. Eneste som er ganske sikkert er at Eidur ikke starter. Det skal visstnok ennå være noen gram med baconfett som må fjernes før han er klar.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-West Ham

Innlegg Lilledino » 17 Sep 2010, 15:17

Bare Eidur ikke får fleske bot også... Og håper han ikke bor på Pub enda...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Stoke-West Ham

Innlegg O2Stokie » 17 Sep 2010, 17:58

Hva tror dere om laget da? Leser rykter om at vi starter med samme lag som mot Villa. Håper ikke det, men at vi starter med mye av laget som avsluttet mot Villa.
Sorro- Huth, Shawcross, Faye, Collins- Pennant, Wilson, Whitehead, Etherington- Jones, Fuller
Benken: Bego, Higgy, Wilkinson, Whelan, Delap, Walters, Gudjohnsen.
Langkastene til Delap er litt gått ut på dato, håper vi kan satse på litt mere vingspill. Ser ikke bort fra at Walters blir foretrukket foran Pennant eller Fuller.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Stoke-West Ham

Innlegg -Tottal- » 17 Sep 2010, 18:46

O2Stokie skrev:Hva tror dere om laget da? Leser rykter om at vi starter med samme lag som mot Villa. Håper ikke det, men at vi starter med mye av laget som avsluttet mot Villa.
Sorro- Huth, Shawcross, Faye, Collins- Pennant, Wilson, Whitehead, Etherington- Jones, Fuller
Benken: Bego, Higgy, Wilkinson, Whelan, Delap, Walters, Gudjohnsen.
Langkastene til Delap er litt gått ut på dato, håper vi kan satse på litt mere vingspill. Ser ikke bort fra at Walters blir foretrukket foran Pennant eller Fuller.


Fuller er ALLTID god når han kommer inn som innbytter. Blir nok en av våres jokere dette, når vi skal ha mer driv på topp. Men hva med Tuncay ? Herlig vilje, og klarer innemellom det lille ekstra som vi ofte har manglet. Hvis det ikke lenger engang er plass til han på benken, da får jeg lyst til å lufte capsen til Pulis.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Stoke-West Ham

Innlegg Oddvin » 17 Sep 2010, 20:55

-Tottal- skrev:
O2Stokie skrev:Hva tror dere om laget da? Leser rykter om at vi starter med samme lag som mot Villa. Håper ikke det, men at vi starter med mye av laget som avsluttet mot Villa.
Sorro- Huth, Shawcross, Faye, Collins- Pennant, Wilson, Whitehead, Etherington- Jones, Fuller
Benken: Bego, Higgy, Wilkinson, Whelan, Delap, Walters, Gudjohnsen.
Langkastene til Delap er litt gått ut på dato, håper vi kan satse på litt mere vingspill. Ser ikke bort fra at Walters blir foretrukket foran Pennant eller Fuller.

Fuller er ALLTID god når han kommer inn som innbytter. Blir nok en av våres jokere dette, når vi skal ha mer driv på topp. Men hva med Tuncay ? Herlig vilje, og klarer innemellom det lille ekstra som vi ofte har manglet. Hvis det ikke lenger engang er plass til han på benken, da får jeg lyst til å lufte capsen til Pulis.

Dere er nok inne på noe av den beste troppen vi noen gang har hatt i PL. Bytter vi ut Whelan eller Delap med Tuncay så har vi toppet det. Eneste ulempen er at vi da kan bli litt "framtunge" etter TP sin smak, det er kanskje litt mye farm og kreativitet i denne troppen.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Før Stoke-West Ham

Innlegg Lilledino » 18 Sep 2010, 07:41

Jeg er skikkelig spent på uttaket, men dessverre viser det seg at det jeg sjelden blir positivt overrasket av uttaket til TP.

Jeg er fortsatt fan av Tunc, og håper han får mer spilletid. Pennant og Jones gleder jeg meg også til å se...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 140 gjester