Special Event på Tordenskiold

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Special Event på Tordenskiold

Innlegg Richard Prestegård » 08 Sep 2010, 23:57

Til alle Stoke supportere som planlegger å få med seg Stoke Citys hjemmekamp mot Aston Villa mandag 13. september. Denne kampen vil bli vist direkte på vår nye stampub, Tordenskiold. Etter den flaue episoden i kampen mot Tottenham, så har Tordenskiold hatt flere ekstraordinære styremøter og de har vedtatt å kjøpe inn alle kanalene de trenger for å kunne vise Stoke. Alle disse kanalene er nå innstallert å klare til bruk. Kampen blir som sagt spilt mandag, og denne dagen er Tordenskiold stengt, men det har Stoke-Tom tenkt til å gjøre noe med.

Stoke-Tom inviterer nemlig alle Stoke supportere til et “Special Event” når Stoke – Aston Villa spilles. Puben er egentlig stengt, men Tom åpner puben akkurat i de timene Stoke – Aston Villa spilles. Det vil si at puben kun blir åpent for Stoke supportere. Tordenskiold har laget et eget hjørne med storskjerm hvor kampen vil bli sendt. Ettersom puben egentlig er stengt denne dagen, så kommer nok ikke Tom til å åpne Tordenskiold før cirka 20:30-20:45.

Så vi håper at så mange som mulig har anledning til å møte opp denne dagen for å se kampen på vår nye stampub. Denne beskjeden gjelder primært folk som bor i nærheten av stampuben, men om noen har lyst til å ta turen innover, så er dere hjertelige velkommen. For nå er det slutt på feilskjærene. Denne kampen blir vist!

Dette betyr at vi fra nå av har Tordenskiold som fast stampub. Tordenskiold ligger i Rådhusgaten 27, men ligger inn i Rozenkrantzgata. Det vil si vegg-i-vegg med velkjente ”Smuget”. Mer info om puben finner du ved å trykke på “Stampub” øverst på menyen.

Vi ønsker dere alle velkommen til det som vi håper blir en kjempekamp med god stemning!

Styret i SCSCoN
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Special Event på Tordenskiold

Innlegg Richard Prestegård » 08 Sep 2010, 23:58

I'll be there !! :mrgreen:

Noen fler som tar turen?
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Special Event på Tordenskiold

Innlegg Morten T. » 09 Sep 2010, 00:45

90% sikker at jeg stiller.
Kan bli en fin mandag( som jo vanligvis er ukas desidert kjipeste dag ). Først Skeid på Bislett og dernest Stoke på pub..... :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Special Event på Tordenskiold

Innlegg idle » 09 Sep 2010, 09:42

Pokker, spiller bedriftskamp 20:30, men tar turen innom på vei hjem hvis jeg rekker 2.omgang.
idle
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 10
Registrert: 09 Aug 2010, 13:55

Re: Special Event på Tordenskiold

Innlegg TrondG » 10 Sep 2010, 02:10

Godt å lese at ting ordner seg i Hovedstaden. Håper at det er en kamp neste gang jeg reiser dit.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Special Event på Tordenskiold

Innlegg Knut Ole » 10 Sep 2010, 15:48

Rekker ikke avspark pga. kurs i medlemsregisteret. :?
Mulig jeg rekker pub'en til pause.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Special Event på Tordenskiold

Innlegg Morten T. » 14 Sep 2010, 23:12

Veldig trivelig på Tordenskiold i går.
Mange år siden jeg har vært der nå( pleide å gå der hvis køen på Smuget var drøy ), men denne puben er fin. Ganske så tradisjonelt pub-interiør( og det er jo kult! :D ) og flere typer øl. Flotte sitteplasser og supre skjermer. Vet ikke om Stoke-Tom har noe fast føde på menyen, men jeg registrerte at det var mulig å få tak i nøtter og det er jo mer enn nok når man skal se fotball. Røykeplasser ute( for dem med nerver i helspenn ). Veldig hyggelig personale( med Stoke-Tom i spissen ). Og for dem som legger vekt på slikt: Toalettene er strøkne.
Adkomsten er lett uansett hvor du måtte befinne deg i Oslo. 1 minutts gange fra Karl Johan( 3 minutter på vei hjem igjen :mrgreen: ).

Veldig bra i går og det er überkult at vi har en pub hvor eieren faktisk prioriterer Stoke før alle disse populærkulturelle klubbene. :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 122 gjester

cron