Pulis Out?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Pulis Out?

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2010, 16:17

Jeg tror nok ikke det, men her er han plassert som nr.5 blant managerene som ligger best an til å få fyken...:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... straw.html?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Pulis Out?

Innlegg Knut Ole » 02 Sep 2010, 21:49

Svak sesongforberedelse og tilsvarende dårlig første match. Fallhøyden stiger litt i takt med opprustning av spillerstallen.
Men, jeg tror også han har rimelig trygg plattform og at styre og stell har tålmodighet en god stund.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Pulis Out?

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2010, 22:18

Knut Ole skrev:Svak sesongforberedelse og tilsvarende dårlig første match. Fallhøyden stiger litt i takt med opprustning av spillerstallen.
Men, jeg tror også han har rimelig trygg plattform og at styre og stell har tålmodighet en god stund.

Jeg tror vi snakker om en kombinasjon av Nostredamus værste spådommer, 3. Verdenskrig og syndeflod før Pulis får fyken av Coates. Jeg er 99,9% sikker på at det IKKE kommer til å skje. Pulis går av når HAN selv føler for det, omtrent som Sir Alex...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Pulis Out?

Innlegg JonC » 08 Sep 2010, 15:37

Kanskje Pulis, med de nye kjøpene som defintivt IKKE er typiske Stoke-spillere, planlegger sin egen avgang ??? Martin O'Neill er jo ledig på markedet.
Hva om det blir tap mot Villa, WestHam og Newcastle ? Kanskje syndefloden er rundt hjørnet da!!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Pulis Out?

Innlegg Morten T. » 08 Sep 2010, 15:42

JonC skrev:Kanskje Pulis, med de nye kjøpene som defintivt IKKE er typiske Stoke-spillere, planlegger sin egen avgang ??? Martin O'Neill er jo ledig på markedet.
Hva om det blir tap mot Villa, WestHam og Newcastle ? Kanskje syndefloden er rundt hjørnet da!!

O`Neill er en veldig god manager, synes jeg, men jeg tror Coates må selge klubben hvis Pulis skal gå. Jeg ønsker ikke Pulis bort pr. dato, men han er ingen hellig ku.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 120 gjester

cron