Før Stoke-Aston Villa

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Aston Villa

Innlegg JonC » 31 Aug 2010, 22:05

13 dager før kampen, og jeg kan knapt vente. Sitter hjemme og ser PL Today på tv2. Southgate og Curbishley sier at Stoke har gjort en god signering i Gudjohnsen, men er mer usikker på hvordan Pulis vil bruke ham. Akkurat slik han har vært usikker på bruken av Tuncay et helt år. De sier at Pulis vil vise fansen at også han kan kjøpe den type spillere, men vet ikke hvordan han skal effektuere styrkene deres. Derfor er det mildt sagt bra at den nye gjengen får noen dager på treningsfeltet sammen før det braker løs mandag 13.sept. Det blir vel umulig å forutse lagoppstillingen allerede, men det vil være fristende å droppe f.eks Whelan og Delap. Bak tror jeg ikke det skjer så mye hvis alle holder seg skadefri. Whitehead begynner vel også å nærme seg karantene for gule kort. Tipper Stoke stiller slik (i skrivende stund): Sørensen, Huth, Shawcross, Faye, Collins, Whitehead, Wilson, Walters, Etherington, Pennant og Jones. Tipper islendingen starter på benken sammen med Fuller og Tuncay (hvis det ikke skjer noe uventet på overgangsmarkedet i kveld). I så fall en sterk benk. Time will show....
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2010, 22:20

Utrolig hvis BÅDE Fuller og Tuncay får flis i rompa samtidig. Utrolig at vi har kommet dit hen at vi kan ha to såpass bra karer sittende på en benk.
Men så lenge Sidibe er skada så tipper jeg at Jones er et glassklart førstevalg på topp. Dernest står det mellom Walters, Gudjohnsen, Fuller og Tuncay. Jeg tipper Pulis kommer til å bruke Walters en god del.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Knut Ole » 31 Aug 2010, 23:02

Så BRA at vi endelig har flere sterke offensive alternativer! Selvsagt en utfordring for Pulis å håndtere en sterk benk og få hele gruppa (ego'ene) til å tenke LAG. Jones er nok en som blir prioritert (hvis du med glassklart mener for enhver pris/uansett håper jeg ikke det). Nå er han jo halvskadet, så JA det er bra å ha alternativer. Gudjohnson er muligens ideel som super-sub inntil styrke og form nærmer seg nivå med gamle dager.
Kjenner det kribler når du lister opp en slik lagoppstilling, Jon :P
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2010, 23:07

Knut Ole skrev:Så BRA at vi endelig har flere sterke offensive alternativer! Selvsagt en utfordring for Pulis å håndtere en sterk benk og få hele gruppa (ego'ene) til å tenke LAG. Jones er nok en som blir prioritert (hvis du med glassklart mener for enhver pris/uansett håper jeg ikke det). Nå er han jo halvskadet, så JA det er bra å ha alternativer. Gudjohnson er muligens ideel som super-sub inntil styrke og form nærmer seg nivå med gamle dager.
Kjenner det kribler når du lister opp en slik lagoppstilling, Jon :P

Enig. Når jeg nevner "glassklart" så mener jeg at Jones er som skapt for rollen som hengende spiss i 4-4-1-1 i det fasttømrede systemet til Pulis. Det som er litt artig nå er at vi enkelt kan slå om til 4-4-2 med 2 gode vinger og flere gode spisser. Håper Pulis tør å prøve, ellers så er det liten vits...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Kjell Ola » 01 Sep 2010, 09:10

Dette blir veeldig spennande. Sjølv om eg i mi fotballkarriere (om det er mogleg å kalle det for ein som aldri kom lenger enn til ein kamp på reservebenken for ein 4. divisjonslag-mange kampar på B-laget da) alltid spelte midtstoppar, er eg ein stor tilhengjar av offensiv fotball. Nå har vi ein stall der vi til og med kan spela 4-3-3 og verkeleg overraske, i alle fall på heimebane.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Stoke - HamKam » 09 Sep 2010, 09:44

På de siste 8 PL-kampene har vi 6 tap, 1 uavgjort og 1 seier. Det betyr at det snart er på tide å snu den negative trenden. Det blir ikke enkelt på mandag og Carew scorer alltid på Stoke, hvilket betyr at hvis vi skal vinne så må vi nok score flere ganger. Blir spennende å se lagoppstillingen !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Knut Ole » 09 Sep 2010, 09:50

.....og så måtte det bare skje! Det er nå bekreftet at Houllier inntar den ledige manager-stillingen i Villa. Og hva er regelen da? seier og trium i første match :cry: Av og til er det unntak fra regler, og det bør skje på mandag. Nemlig!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg bejori » 09 Sep 2010, 17:37

Håper Carew ikke kan spille, ble faktisk en smule glad da han ble skadet i landskampen
bejori
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 293
Registrert: 09 Aug 2010, 23:27

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg pål - lillehammer » 10 Sep 2010, 09:12

Houllier kommer ikke til å sitte på benken mot oss. Han begynner først etter Stoke kampen siden det er endel ting han må ordne i Frankrike først.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Morten T. » 10 Sep 2010, 15:10

pål - lillehammer skrev:Houllier kommer ikke til å sitte på benken mot oss. Han begynner først etter Stoke kampen siden det er endel ting han må ordne i Frankrike først.

Heller ikke neste motstander West Ham vil stille med manager. Avram Grant får fri for å feire den jødiske høytidsdagen Yom Kippur.:
http://www.tribalfootball.com/west-ham% ... ur-1105841
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 146 gjester