Før Stoke-Aston Villa

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg pål - lillehammer » 13 Sep 2010, 09:43

Morten T. skrev:
Oddvin skrev:Er nok redd for at du er nærmere fasiten en det eg er Morten, men kanskje på sikt vil vi kunne stille meg "mitt" lag?

Jeg håper det. Det kunne vært spennende å prøve Gudjohnsen sentralt. Hvis han får plass og tid der så kan det gå bra. Hvis ikke det går, så synes jeg vi skal forsøke( jeg har nevnt det før ) Abdoulaye Faye sentralt. Han har spilt på den plassen lenge tidligere i karrieren, så why not? Kanskje også Pugh eller Tonge burde få 45 minutter sentralt en gang før de sables ned og dyttes ut i et enda dypere mørke? Vi har ikke så mange alternativer offensivt sentralt på midtbanen, dessverre. Derfor kan vi kanskje prøve ut noe annet enn Delap/Diao/Whelan/Whitehead snart?


Pugh og Tonge har vel bevist nok ganger at de ikke holder PL nivå synes jeg. Det ryktes vel også at vi ikke har stor nok drakt til Gudjohnson så det blir vel benken på han til han har trent litt mer. Pennant og Wilson starter tror jeg
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Morten T. » 13 Sep 2010, 10:01

Mulig du er inne på noe, Pål.
Pugh har 25 kamper for Stoke i PL, 15 av dem som innbytter. Men jeg kan ikke huske at han har fått prøve seg i noe særlig mer enn 45 minutter i sentral midtbaneposisjon.

Tonge har 12 PL-kamper for Stoke, i løpet av 2,25 sesonger. 11 av de som innbytter. Han går for å være den beste midtbanespilleren MED ballen i beina på Stoke, men det er en kvalitet som jeg tviler på henger spesielt høyt når laget skal plukkes...

Jeg mener at ingen av disse to har fått prøvd seg skikkelig.
Sidibe har fått prøvd seg regelmessig over flere sesonger og har fått anledning til å vise at han så definitivt ikke duger, men disse to har det ikke.

Tykkjer eg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg pål - lillehammer » 13 Sep 2010, 13:42

Når det gjelder Sidibe så er vi helt på linje. Han har vel fått prøvd seg noe sånn som 50-60 ganger for mye. Jeg tror rett og slett ikke Pugh og Tonge er gode nok over tid uansett hvor på banen de spiller. de kan godt lykkes i en kamp eller to men ikke over tid tror jeg. Jeg håper vi velger å bruke Eidur som offensiv setral midtbanespiller eller Eidur på topp med Tuncay som den offensive sentrale midtbanespilleren. Tror ikke jeg får oppleve det i hvertfall ikke den siste løsningen men det er jo lov å håpe.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Josef » 13 Sep 2010, 17:02

Oy som jeg gleder meg til kamp igjen!
Har vel sjeldent vært så spent på lagoppstillingen før, som idag...Vi spiller på hjemmebane, har nye signeringer, og 0 poeng..Vi må tørre å satse på 3 poeng idag


Glemmer ikke når vi spilte 2-2 for et godt år siden mot villa :mrgreen:

http://soccer-video.tv/aston-villa-2-2- ... ighlights/
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg -Tottal- » 13 Sep 2010, 18:52

Jeg husker de aller fleste resultater fra 08/09 sesongen, men fra 09/10 er det mange svarte hull.
Hvordan ble resulatene mot Aston Villa i forrige sesong ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg O2Stokie » 13 Sep 2010, 19:04

Drakta er på og nervene i høyspenn. Umulig å forutsi dagens laguttak, gleder meg!!!!
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Josef » 13 Sep 2010, 20:06

hører noen vage rykter om at Pulis ikke er på kampen pga familie?
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Josef » 13 Sep 2010, 20:10

Dave Kemp skal vist lede oss i denne kampen..Da blir det 2 lag uten managere denne kampen :?
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg JonC » 13 Sep 2010, 20:11

Josef skrev:Dave Kemp skal vist lede oss i denne kampen..Da blir det 2 lag uten managere denne kampen :?

http://www.stokecity-mad.co.uk/news/tmn ... ndex.shtml
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg JonC » 13 Sep 2010, 20:23

-Tottal- skrev:Jeg husker de aller fleste resultater fra 08/09 sesongen, men fra 09/10 er det mange svarte hull.
Hvordan ble resulatene mot Aston Villa i forrige sesong ?

Tap 0-1 på Villa Park (Karuu), 0-0 på The Brit.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 146 gjester

cron