Deadline-day på stoke.no

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Deadline-day på stoke.no

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2011, 00:36

Fint Ruben!
Drøm søtt med god samvittighet, ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 01 Sep 2011, 00:37

Dave, "ITKen" på oatcake sier at Crouch er i boks. FÅ DET BEKREFTET!! :|
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2011, 00:40

Jeg køyer sjøl nå.
Synes det har vært en bra dag.
Palacios er sannsynligvis bra
Jerome er ok
Crouch er et meget bra kjøp.

Skulle gjerne hatt inn en ving og en back, men man kan ikke få alt man peker på. ;)

Good night, folkens!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 01 Sep 2011, 00:42

Fornøyd jeg også. Men £10 000 000 for Crouch er i drøyeste laget. Bekreftes innen 10 minutter. God natt folkens!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg lindalen » 01 Sep 2011, 00:45

rubensnielsen skrev:Da takker jeg for meg idag! Håper dere alle er fornøyde. :)

Godt jobba, ha en god natt.
lindalen
Newbie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Sep 2011, 00:50

Er vel egentlig brukbart fornøyd med kvelden. Palacios tror jeg er en veldig bra signering, og selv om jeg har antydet at Crouch kanskje er "over the top", så kan han sikkert likevel bli en nytttig spiller for oss. Jerome er vel den jeg er mest usikker på, men han kan kanskje komme til å overraske oss positivt, slik Walters gjorde i fjor ? Skulle også gjerne hatt en cover på vingen, og hadde heller ikke hatt noe i mot en back. Men det er som det er sagt av andre her, man kan jo ikke få alt man vil heller.... Vi skal huske på at vi har signet Upson og Woodgate også, og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at vi har styrket oss en hel del gjennom dette transfer-vinduet.

Da venter bingen ! God natt alle sammen :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 01 Sep 2011, 01:07

Siste ord fra meg også før jeg finner senga. Er vel egentlig sånn passe fornøyd. Tror at Palacios blir en meget god signering. Jerome er jeg spent på, mener han har potensiale. Crouch, hva skal man si ? han har jo sine kvaliteter. Og det er ihvertfall sikkert, at vi ikke kommer til å forandre spillestilen med det første. Men jeg mener at vi har enda et trumfkort på hånd, som ikke må glemmes. nemlig Ricardo Fuller. Holder han enda som våres beste spiss.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 01 Sep 2011, 06:37

Rekap:

Jerome
Palacios
Crouch

Alle er bekreftet.

Ikke dårlig, og nå blir det spennende å se hvordan dette blir utover høsten,,,,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 01 Sep 2011, 07:19

Godt å våkne til bekreftelse om at Crouch er 101% på plass. "SPENSTIG" signering! Forsterker vår hodestyrke på død-ball ytterliggere. Her blir vi ekstreme! På corner venter følgende i boksen i radius rundt keeper: Crouch, Huth, Shaw, Jones m.fl. :-) . Gode innlegg fra kantene vil såklart fortsatt være viktig mønster. Sånn sett savner også jeg signering av en god cover til Eth/Pennant. Litt skjøre kropper/bein disse to viktige verktøyene i Pulis sin ....verktøykasse, og det blir jo mange matcher og tøff belasting på disse gutta utover høsten. Det synes som om klubben seriøst satset på forsterkning her, men nådde ikke fram. Synd! Burde vi sett langt utenfor spillere på balløya for å sikre oss en smart ving?
Backen vi har ønsket oss alle mann ble aldri synlig i dette vinduet; virket desverre ikke å være prioritert denne gangen heller. Mener tida er inne for å gi Shotton flere sjanser.
Henger meg kjapt på uttalelser fra flere at dette i det minste ser OK ut og at det alt-i-alt er urealistisk å få inn alt man ønsker seg og peker på. Men noen stor overraskelse som vi ble lovet kom aldri på banen.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 01 Sep 2011, 07:22

Altså da har vi fått inn Upson og Woodgate bak (Der vi allerede har Huth & Shawcross) så der er vi megasterke.

Keeperplassene er godt okkupert av Begovic, Sørensen og Nash.

På backene er det relativt skralt. Vi har jo brukt Huth, som er helt grei å bruke, men desverre ikke helt komfortabel.
Wilson glimter til, å vi har jo Wilkinson og Higginbotham etterhvert. Blir spennende å se hva Shotton utvikler seg til å bli etterhvert.

På midtbane blir det spennende å se om Palacios kan teame opp med Whelan, klart en forsterkning.
I bakhånd har vi Delap, Whitehead og Diao (ser helst at Diao gir seg snart)

Vingene våre er knall i Etherington og Pennant, men med skader/suspansjoner der må vi kaste innpå Delap, Pugh evt. Walters.
Skulle gjerne sett en kvalitetsving i reserve.

Helt der forran finner vi Walters, Jones og nå også Crouch, Jerome..Jeg er veldig spent på hvordan Pulis vil stille i denne mixen. Blir kansje Jones og Crouch når vingene våre er fit. Å full satsing på dødball.
(Vi har jo skader på Fuller og Sidibe) Hadde vært gøy å prøve Fuller og Crouch, hvis Fuller blir bedre..

Vi har helt klart et forsterket lag, og jeg gleder meg til di langtidsskadede er tilbake (med forbehold om at vi ikke får andre skader på spillere)

Savner egentlig mest salg av spillere idag. Masse daukjøtt som tjener et stykke mer enn meg.

Alt i alt fornøyd, blir spennende å se fremover om dette funker. Da kan vi virkelig se frem mot Januarvinduet, når vi får inn en Back og Ving til :mrgreen:
Josef
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest