Altså da har vi fått inn Upson og Woodgate bak (Der vi allerede har Huth & Shawcross) så der er vi megasterke.
Keeperplassene er godt okkupert av Begovic, Sørensen og Nash.
På backene er det relativt skralt. Vi har jo brukt Huth, som er helt grei å bruke, men desverre ikke helt komfortabel.
Wilson glimter til, å vi har jo Wilkinson og Higginbotham etterhvert. Blir spennende å se hva Shotton utvikler seg til å bli etterhvert.
På midtbane blir det spennende å se om Palacios kan teame opp med Whelan, klart en forsterkning.
I bakhånd har vi Delap, Whitehead og Diao (ser helst at Diao gir seg snart)
Vingene våre er knall i Etherington og Pennant, men med skader/suspansjoner der må vi kaste innpå Delap, Pugh evt. Walters.
Skulle gjerne sett en kvalitetsving i reserve.
Helt der forran finner vi Walters, Jones og nå også Crouch, Jerome..Jeg er veldig spent på hvordan Pulis vil stille i denne mixen. Blir kansje Jones og Crouch når vingene våre er fit. Å full satsing på dødball.
(Vi har jo skader på Fuller og Sidibe) Hadde vært gøy å prøve Fuller og Crouch, hvis Fuller blir bedre..
Vi har helt klart et forsterket lag, og jeg gleder meg til di langtidsskadede er tilbake (med forbehold om at vi ikke får andre skader på spillere)
Savner egentlig mest salg av spillere idag. Masse daukjøtt som tjener et stykke mer enn meg.
Alt i alt fornøyd, blir spennende å se fremover om dette funker. Da kan vi virkelig se frem mot Januarvinduet, når vi får inn en Back og Ving til