Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg torage » 30 Mai 2013, 09:03

Svein Nilsen skrev:Det BLIR Mark Hughes! Peter Coates bekrefter dette til The Sentinel og har gitt han en 3-års kontrakt. Da må vi alle ta dette til etterretning og stå bak klubbens valg. Det blir uansett en svært spennende Silly Season. Gratulerer med ny manager alle Stokies 8-)

Også NTB har fanget opp nyheten, her ved Nettavisen: Mark Hughes ansatt som ny Stoke-manager. Nyheten blir annonsert på en pressekonferanse senere i dag.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 630035.ece
torage
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 30 Mai 2013, 13:18

Vel, ikke akkurat mitt førstevalg...Men det er uansett ikke viktig. Nå blir det viktig å legge følelser til side og støtte helhjertet opp om ny manager og klubben.
Ikke noe ville gledet meg mer om jeg måtte krype til korset og bite i meg min skepsis...
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 30 Mai 2013, 14:20

Bjarne skrev:Beklager Pål, men Hughes fremstår som en sur grinebiter! Jeg har rett og slett problem med å like ham!

Det er greit nok det Bjarne har egentlig trodd at det ligger der. Men nå får vi stille oss bak han. Tror det blir bra jeg
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 30 Mai 2013, 21:27

Ja ja. Det ble Mark Hughes som ble den som skal føre Stoke til et høgare nivå. Det var ikkje mitt førstevalg, men eg skal så Kurt gi mannen ein sjangse. Eg håper for alt i verden at han lykkes, så det blir ein spennende sesong vi står foran. Blir spennende å sjå hvem som kommer inn og hvem som må gå. Er det noen som vet hvor mye peng han får til å kjøpe spillere for?
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest