Billetter til finalen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Billetter til finalen

Innlegg kjartan » 06 Mai 2011, 13:48

bjørn123 skrev:Så vanvittig deilig da. Jeg var en av de heldige. Dersom det er tilfelle at vi får to billetter hver har jeg en til overs. Denne kan fåes til innkjøpspris. Tusen takk til de ansvarlige!!:D

Ba du om to billetter på skjemaet du sendte over? I så fall tar jeg svært gjerne den du har til overs!!

Kjartan Sylta
91886846
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 06 Mai 2011, 14:27

kjartan skrev:
bjørn123 skrev:Så vanvittig deilig da. Jeg var en av de heldige. Dersom det er tilfelle at vi får to billetter hver har jeg en til overs. Denne kan fåes til innkjøpspris. Tusen takk til de ansvarlige!!:D

Ba du om to billetter på skjemaet du sendte over? I så fall tar jeg svært gjerne den du har til overs!!

Kjartan Sylta
91886846

Tar som sagt kontakt dersom dette er tilfelle. :)
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 06 Mai 2011, 17:41

Og hvis det er flere der ute som ikke skal bruke begge billettene de har fått tildelt
Så er vi flere som trenger...veldig..
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 06 Mai 2011, 18:40

Det er bare å gratulere de heldige vinnerne :)
Vi er som sagt 2 stk som reiser over og vil svært gjerne prøve å få tak i billetter. Men for oss må det bli to eller ingen billetter :)

Tor-Åge Brekkvassmo
92 86 66 96
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Bjørn Fredrikstad » 06 Mai 2011, 23:42

Jeg reiser også over, uten å ha kampbillett. Håper å møte flere av dere andre i nærheten av Wembley på kamdagen. Noen som vet om det blir The Green Man Pub, som blir et sted å møtes før finalen også? -Og kanskje se kampen der, hvis det ikke er mulig å skaffe seg en kampbillett til en fornuftig pris.. Jeg drar fra Rygge fredag morgen, og regner vel med å treffe på flere på samme fly.
Bjørn Fredrikstad
Stokie

Innlegg torage » 07 Mai 2011, 12:57

Bjørn Fredrikstad skrev:Jeg reiser også over, uten å ha kampbillett. Håper å møte flere av dere andre i nærheten av Wembley på kamdagen. Noen som vet om det blir The Green Man Pub, som blir et sted å møtes før finalen også? -Og kanskje se kampen der, hvis det ikke er mulig å skaffe seg en kampbillett til en fornuftig pris.. Jeg drar fra Rygge fredag morgen, og regner vel med å treffe på flere på samme fly.

Jeg reiser også fra Rygge fredag formiddag. Husker ikke helt tidspunktet i farta, men tror vi lander på Gettwick kl. 13. (Det er vel ikke så mange avganger å velge mellom :) Jeg er ikke så kjent i området, men vi har fått oss hotell i Wembleyområdet, så jeg regner med vi etterhvert finner andre i samme ærend ;)

Sjekket ticketservice.no og de kunne på etterspørsel tilby billetter til kr 4433. Vi syntes det var vel drøyt, så vi har valgt å avvente... Får vi ikke billetter, så får vi iallefall stemningen rundt festen, så dette blir gøy uansett :D
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 09 Mai 2011, 11:16

Fant denne linken hvor det fortsatt er mulig å skaffe seg en billett til finalen på lørdag. Dette må være blant de siste billettene som er til salgs. Noe som også gjør at prisen er så stiv som den er, men det kan være et alternativ til de som ennå ikke har skaffet seg billett;

http://www.londonfotball.no/kamp/fa-cup ... 011-05-14/
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg kay » 09 Mai 2011, 14:49

Jeg nekter å tro at man må ut med 4-5 tusen for å få sett finalen. Selv reiser jeg over uten billett og tenkte å satse på å få kjøpt to billetter like før kampstart. Det må da være mulig å komme ned i 1.500-2000 per billett??

Har snakket med noen av mine kontakter i Stoke-on-Trent og de mente dette dette var realistisk. Hadde senest i går muligheten til å få kjøpt 2 stk billetter via en Stoke-supporter der borte på row 105 (på gressmatte-nivå) for ca 4500 for to billetter men valgte å stå over.

Jeg tror de selskapene som selger på internett har en formidabel fortjeneste som ikke gjenspeiler den faktiske etterspørselen.

Noen som har tanker om dette?
kay
Newbie

Innlegg gunny » 09 Mai 2011, 17:15

Eg har tatt sjansen og kjøpt via et nettselskap til ganske så stiv pris. Men deler man 4000 på 40 års ventetid blir det ikke så gale pr år... Og går det 40 år til neste gang, så får eg neppe oppleva dette ;)
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 09 Mai 2011, 18:01

Halleluja! Miraklenes tid er ikke forbi!! Etter en del mail og telefonkorrespondanse til billettkontoret i Stoke var det endelig noen som forbarmet seg over meg (eller de ble luta lei..) Vi klarte omsider å grine oss til 4 billetter som vi kunne hente på Wembley.... Godt at det fremdeles er folk med hjerte som sitter bak telefoner og billettsalg... og godt at de er i Stoke. Verdens beste klubb!! :D
mahoney
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest