Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2013, 09:16

De gamle heltene fra 70-tallet støtter Pulis. Norgesvennen Conroy og Mike Pejic har mye fornuftig å si her, etter mitt syn.
Mannen med en av de desidert heftigste afroene som noensinne har trukket i Stokedrakt, nærmere bestemt George Berry, sier også mye bra til lokalavisa The Sentinel.:
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/st ... z2PwX1E49T
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 09 Apr 2013, 09:25

Torstein Norevik skrev:
monken skrev:Martin O Neill e mannen...gi mæ han etter sesongen:-)

For et par-tre sesonger ville jeg nok ha vært enig, Monken.... ;)

Men faktum er at O'Neill ikke har lykkes hverken i Aston Villa eller i Sunderland, så jeg har nok mista litt trua på han underveis.... ;)

Jeg vil ha Pulis ut til sommeren, men hvem som bør komme inn i stedet er verre å svare på. Den rette manageren skal jo være tilgjengelig også. Moyes ville jo ha vært ønskedrømmen, men han anser jeg som svært lite realistisk. Antakelig får han det som han vil i Everton og fortsetter der.... ;)

Kloke ord...er nok veldig enig, men Moyes kommer nok ikke:-(
monken
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 09 Apr 2013, 15:35

monken skrev:Martin O Neill e mannen...gi mæ han etter sesongen:-)

Nei kjære vene. Etter sesongen bør Pulis ut og erstattes av en ny fotballfilosofi. Moyes ville vært drømmen men lite realistisk. Vi må ha en manager som ikke endrer alt over natten men gradvis drar Stoke i riktig retning.

Men mitt tips er at manager i Stoke neste sesong heter Tony Pulis hvis vi berger plassen i år. Hvis vi rykker ned blir det nok en ny mann
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2013, 16:26

pål - lillehammer skrev:Men mitt tips er at manager i Stoke neste sesong heter Tony Pulis hvis vi berger plassen i år. Hvis vi rykker ned blir det nok en ny mann

Det samme tipper jeg. Like it or not... :|
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 09 Apr 2013, 17:00

Morten T. skrev:
pål - lillehammer skrev:Men mitt tips er at manager i Stoke neste sesong heter Tony Pulis hvis vi berger plassen i år. Hvis vi rykker ned blir det nok en ny mann

Ja, det trenger (dessverre) ikke å være så usannsynlig..... :(

Noe av det som har irritert meg mest gjennom vår dårlige periode er Pulis' totale mangel på evne til å ta selvkritikk. Han fremstår som veldig lite ydmyk, og kommer alltid med en masse bortforklaringer etter et tap. Straffen(e) som vi feilaktig ikke fikk, motstanderens mål som ikke skulle ha vært mål fordi vi skulle hatt frispark i forkant, vårt mål som aldri skulle ha vært annulert, utvisningen av en av våre som ikke skulle ha vært utvist, spilleren på det andre laget som burde ha vært utvist og at det da kunne ha blitt en helt annen kamp.
Osv. osv..... Og om det ikke er dommeren som har snytt for oss poeng, ja, da er det den fordømte uflaksen..... :roll:

Aldri hører vi et snev av selvkritikk, aldri ser vi noen særlig justering av laguttak og/eller taktikk.

En viktig læringsfaktor i en læringskurve er å lære av egne feil, slik at man ikke gjør den samme feilen på nytt senere.

I det faget står Pulis opptreden til stryk ! :cry:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2013, 17:31

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:

Ja, det trenger (dessverre) ikke å være så usannsynlig..... :(

Noe av det som har irritert meg mest gjennom vår dårlige periode er Pulis' totale mangel på evne til å ta selvkritikk. Han fremstår som veldig lite ydmyk, og kommer alltid med en masse bortforklaringer etter et tap. Straffen(e) som vi feilaktig ikke fikk, motstanderens mål som ikke skulle ha vært mål fordi vi skulle hatt frispark i forkant, vårt mål som aldri skulle ha vært annulert, utvisningen av en av våre som ikke skulle ha vært utvist, spilleren på det andre laget som burde ha vært utvist og at det da kunne ha blitt en helt annen kamp.
Osv. osv..... Og om det ikke er dommeren som har snytt for oss poeng, ja, da er det den fordømte uflaksen..... :roll:

Aldri hører vi et snev av selvkritikk, aldri ser vi noen særlig justering av laguttak og/eller taktikk.

En viktig læringsfaktor i en læringskurve er å lære av egne feil, slik at man ikke gjør den samme feilen på nytt senere.

I det faget står Pulis opptreden til stryk ! :cry:

Ja, det er et poeng, Torstein, men er det egentlig så mange managere/trenere som tar selvkritikk - utad ?

Ferguson, som vel er den mest suksessrike manageren i England de siste tjue åra har vel knapt gjort noe annet enn å skylde på alt annet når ManU har gått på et sjeldent tap? Nils Arne Eggen i Rosenborg var mye av det samme. Det var alltid motstanderen som var for defensiv, en dommer som gjorde feil, publikum, baneforhold, været osv.
Jeg tror dette rett og slett er en "sykdom" du må ha hvis du vil jobbe som manager/trener og dette er neppe noe spesielt for Pulis. For alt jeg vet så kan jo diskusjonene og selvkritikken fly høyt bak låste dører...?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 09 Apr 2013, 18:31

TP vil ikke høre, vil ikke lære, og finnes ikke ydmyk.

Han har bidratt med masse, og med all respekt.

Men nå er han utdatert og har ikke noe å bidra med, har ei heller en plan B. Stoke går på tomgang.
Statistikk viser at lag ofte vinner når de bytter manager. JA !!! Vi trenger bare en seier og et pyttelite poeng ekstra !!

Få ut TP, la spillere som ikke spiller får selvtillit og la de slippe til.
Jeg vil være en av de første som vil beklage at TP forsvinner, men nå er hans klokke ute. Dessverre...
Og dessuten orker jeg ikke mere visvas og unnskyldninger...

Jeg vil ikke at Stoke er den første klubben han rykker ned med...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2013, 19:24

Lilledino skrev:Statistikk viser at lag ofte vinner når de bytter manager.

Hvilken statistikk?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 09 Apr 2013, 20:43

Lilledino skrev:TP vil ikke høre, vil ikke lære, og finnes ikke ydmyk.

Han har bidratt med masse, og med all respekt.

Men nå er han utdatert og har ikke noe å bidra med, har ei heller en plan B. Stoke går på tomgang.
Statistikk viser at lag ofte vinner når de bytter manager. JA !!! Vi trenger bare en seier og et pyttelite poeng ekstra !!

Få ut TP, la spillere som ikke spiller får selvtillit og la de slippe til.
Jeg vil være en av de første som vil beklage at TP forsvinner, men nå er hans klokke ute. Dessverre...
Og dessuten orker jeg ikke mere visvas og unnskyldninger...

Jeg vil ikke at Stoke er den første klubben han rykker ned med...

Riktig mr:-) så enig:-)
monken
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 09 Apr 2013, 20:45

Morten T. skrev:
Lilledino skrev:Statistikk viser at lag ofte vinner når de bytter manager.

Hvilken statistikk?

.....statistikk...det tror æ du veit Morten...du e såpass oppgående innen fotball:-)
monken
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest