Morten T. skrev:pål - lillehammer skrev:Men mitt tips er at manager i Stoke neste sesong heter Tony Pulis hvis vi berger plassen i år. Hvis vi rykker ned blir det nok en ny mann
Det samme tipper jeg. Like it or not...

Ja, det trenger (dessverre) ikke å være så usannsynlig.....
Noe av det som har irritert meg mest gjennom vår dårlige periode er Pulis' totale mangel på evne til å ta selvkritikk. Han fremstår som veldig lite ydmyk, og kommer alltid med en masse bortforklaringer etter et tap. Straffen(e) som vi feilaktig ikke fikk, motstanderens mål som ikke skulle ha vært mål fordi vi skulle hatt frispark i forkant, vårt mål som aldri skulle ha vært annulert, utvisningen av en av våre som ikke skulle ha vært utvist, spilleren på det andre laget som burde ha vært utvist og at det da kunne ha blitt en helt annen kamp.
Osv. osv..... Og om det ikke er dommeren som har snytt for oss poeng, ja, da er det den fordømte uflaksen.....
Aldri hører vi et snev av selvkritikk, aldri ser vi noen særlig justering av laguttak og/eller taktikk.
En viktig læringsfaktor i en læringskurve er å lære av egne feil, slik at man ikke gjør den samme feilen på nytt senere.
I det faget står Pulis opptreden til stryk !