Torstein Norevik skrev:Det eneste minuset jeg kan finne med denne trekningen, er at kampen neppe blir vist på TV......
Richard Prestegård skrev:Torstein Norevik skrev:Det eneste minuset jeg kan finne med denne trekningen, er at kampen neppe blir vist på TV......
Si ikke det. Kampen flyttes mest sannsynlig til søndag på grunn av Stokes kamp mot Valencia torsdag 16. februar. Og de fleste søndagskamper skal vises på en eller annen tv-kanal. Time will show
Svein Nilsen skrev:Dette er jo helt opplagt en tv-kamp. David hjemme mot Goliat er jo det hele FA cupen dreier seg om.
Kjell Ola skrev:Det verkar som alle(?) alt ser oss vidare. MEN, eg meiner at om laget/spelarane ser det slik, og det kan fort vera slik, er det RETT ut, også mot eit lag på det nivået. Men eg har trua på at vi går vidare, altså, om innstillinga er den rette.
Morten T. skrev:Da er du nok adskillig mer solidarisk enn meg. Jeg takka farvel til teltlivet etter å ha våkna opp gjennomsvett og fyllesjuk i blådressen på en slette et eller annet sted i Irland på slutten av 80-tallet.TrondG skrev:Ah, Morten, de fleste som kjenner meg vil nok beskrive meg som svært folkelig!Er også utrolig hvordan to opphold i telt på en stor plen sammen med 80.000 andre får fellesskapsfølelsen og solidariteten til å blomstre innvendig!
Du forstår vel hva jeg mener?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest