FA.Cup 5.runde

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: FA.Cup 5.runde

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2012, 20:44

Jeg synes den trekninga de har i England gjør hele cupen mye mer sjarmerende og interessant. Skulle ønske de kunne gjennomført noe tilsvarende i Norge også, slik at vi som holder med relativt små klubber KANSKJE kunne fått en tur til Ullevaal sånn ca. hvert 40. år...Sjansen hadde i hvertfall blitt litt større hvis de i Norge hadde benyttet samme konstruksjonen som i England, for da kunne Eliteserielagene ha eliminert hverandre. Nå viste riktignok kvartfinalen i 2003 at det går an å klå opp såkalte "storebrødre" hvis man bare har litt guts,talent og at rettferdighet skjer fyllest. Så helt umulig er det jo ikke. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 29 Jan 2012, 21:18

Det eneste minuset jeg kan finne med denne trekningen, er at kampen neppe blir vist på TV...... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 29 Jan 2012, 21:41

Torstein Norevik skrev:Det eneste minuset jeg kan finne med denne trekningen, er at kampen neppe blir vist på TV...... ;)

Si ikke det. Kampen flyttes mest sannsynlig til søndag på grunn av Stokes kamp mot Valencia torsdag 16. februar. Og de fleste søndagskamper skal vises på en eller annen tv-kanal. Time will show :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 29 Jan 2012, 22:12

Dette er jo helt opplagt en tv-kamp. David hjemme mot Goliat er jo det hele FA cupen dreier seg om.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2012, 22:16

Crawley går for seier.:
http://www.crawleyobserver.co.uk/sport/ ... _1_3467576

De røyk vel ut i fjor mot ManU på Old Trafford og tapte vel bare 0-1(???).
De gjør det bra på fjerde nivå( tror de ligger på 3. plass ), men det skal uansett være såpass til forskjell her at det ikke er noe bananskall å skli på.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 29 Jan 2012, 22:22

Det verkar som alle(?) alt ser oss vidare. MEN, eg meiner at om laget/spelarane ser det slik, og det kan fort vera slik, er det RETT ut, også mot eit lag på det nivået. Men eg har trua på at vi går vidare, altså, om innstillinga er den rette.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 29 Jan 2012, 22:35

Richard Prestegård skrev:
Torstein Norevik skrev:Det eneste minuset jeg kan finne med denne trekningen, er at kampen neppe blir vist på TV...... ;)

Si ikke det. Kampen flyttes mest sannsynlig til søndag på grunn av Stokes kamp mot Valencia torsdag 16. februar. Og de fleste søndagskamper skal vises på en eller annen tv-kanal. Time will show :mrgreen:

Svein Nilsen skrev:Dette er jo helt opplagt en tv-kamp. David hjemme mot Goliat er jo det hele FA cupen dreier seg om.

Jeg håper dere har rett karer, det hadde vært moro det :) Kan bare ikke huske at det har vært noen tradisjon for å vise lagene langt nede i divisjonene, selv mot PL-lag, men heller de mer åpne og antatt mest spennende kampene, men det er mulig jeg husker feil.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 29 Jan 2012, 22:37

Kjell Ola skrev:Det verkar som alle(?) alt ser oss vidare. MEN, eg meiner at om laget/spelarane ser det slik, og det kan fort vera slik, er det RETT ut, også mot eit lag på det nivået. Men eg har trua på at vi går vidare, altså, om innstillinga er den rette.

Det er helt rett, Kjell Ola, men jeg føler meg trygg på at TP greier å holde gutta nede på bakken, og kommer til å være på tå hev mot ethvert signal om at noen tar lett på oppgaven. TP pleier å være flink til det.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 31 Jan 2012, 13:25

Morten T. skrev:
TrondG skrev:Ah, Morten, de fleste som kjenner meg vil nok beskrive meg som svært folkelig! :D Er også utrolig hvordan to opphold i telt på en stor plen sammen med 80.000 andre får fellesskapsfølelsen og solidariteten til å blomstre innvendig!

Du forstår vel hva jeg mener? ;)
Da er du nok adskillig mer solidarisk enn meg. Jeg takka farvel til teltlivet etter å ha våkna opp gjennomsvett og fyllesjuk i blådressen på en slette et eller annet sted i Irland på slutten av 80-tallet.

Vel, i motsetning til meg slapp du unna (foruten de vanlige festivalsymptomene du nevner) å sove i telt med dette sjarmtrollet.. http://www.youtube.com/watch?v=NLK8AysjzBo Sånn må man tåle.. :D

Uansett, Crawley har ikke plass videre i FA-cupen. Vi er et bedre lag enn dem, og bør ende eventyret deres kort og brutalt. ;)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 13 Feb 2012, 15:04

Kampen vil blir vist på Viasat Sport HD kl.1300
Josef
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet