Tordenskiold til lørdag

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Tordenskiold til lørdag

Innlegg Roger » 11 Mai 2011, 10:51

Jeg kommer ikke alene... men det er kun potterhuer som blir med meg ;-)
Kortet skal gløde, gjerne til søndagsmorgen ;-)

Selger de øl der eller kun ringnes?
Come on STOKE!!!
Brukerens avatar
Roger
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 11 Mai 2011, 10:57

Roger skrev:Selger de øl der eller kun ringnes?

Ikke noe tsjekkisk eller tysk fra fat, men Guinness på fat, så der har du jo både mat og drikke i ett og samme glass.

Ellers så har man jo den norske CO2-varianten, uten at jeg nøyaktig husker merket.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 11 Mai 2011, 12:34

Uggha.. Har begynt å få vondt i magen allerede !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Roger » 11 Mai 2011, 22:37

Morten T. skrev:
Roger skrev:
Morten T. skrev:Dette blir morro( og nervepirrende ). Bra Tom har såkalt "alle rettigheter"...

Husk at det ikke gjelder overnatting ;-)

Melder om 2-3 drammensere som kommer togende innover (hvis ikke bilettene skulle blitt dumpa i pris)

Jøss! 2-3 fra Drammen. Det blir jo reineste Paradise Hotel detta, jo. :mrgreen:

Haha denne så jeg ikke før nå Morten.
Knallbra kommentar.. hahaha
Come on STOKE!!!
Brukerens avatar
Roger
Ivrig Stokie

Innlegg Lars » 13 Mai 2011, 09:30

Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel. :lol:

Uansett, jeg tusler innover til Oslo i dag og ser fram til å tilbringe noen timer sammen med likesinnede på Tordenskiold i morgen ettermiddag. :)
Lars
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 13 Mai 2011, 09:43

Lars skrev:Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel. :lol:

Uansett, jeg tusler innover til Oslo i dag og ser fram til å tilbringe noen timer sammen med likesinnede på Tordenskiold i morgen ettermiddag. :)

du verden. Tusler allerede i dag ... Skal du ligge utenfor i natt og sikre deg bra plass ? hehe
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lars » 13 Mai 2011, 10:10

Lilledino skrev:
Lars skrev:Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel. :lol:

du verden. Tusler allerede i dag ... Skal du ligge utenfor i natt og sikre deg bra plass ? hehe

Her gjelder det å være tidlig ute...hehe

Fakta er at denne helgen i Oslo har vært planlagt i over et halvt år, konsert i morgen kveld på Sentrum Scene. :)
Og som en kuriositet kan jeg jo si at jeg så samme bandet nettopp på Sentrum Scene den helgen vi rykket opp til PL. Er nesten som jeg aner et mønster her. :D
Lars
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 13 Mai 2011, 10:34

Sosialantropologi er en hobby, Lars. Skal jeg danne meg et nogenlunde kurant bilde av hva som rører seg i samfunnet så må jeg av og til legge fra meg Dostojevskij-boka og foreta et dypdykk på "den andre siden". Det betinger så vel gryntelyder fra det "siiiinsyyyyyyyyyykt kule" Paradise Hotel som turer til "Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen".

Skjønner?

Ses i morra og da kan vi jo alltids slå i hjel litt tid og tynnslitte nerver i forkant av finalen med å fortsette på tankespinnet. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lars » 13 Mai 2011, 10:46

Morten T. skrev:

Sosialantropologi er en hobby, Lars. Skal jeg danne meg et nogenlunde kurant bilde av som rører seg i samfunnet så må jeg av og til legge fra meg Dostojevskij-boka og foreta et dypdykk på "den andre siden". Det betinger så vel gryntelyder fra det "siiiinsyyyyyyyyyykt kule" Paradise Hotel som turer til "Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen".

Skjønner?

Ses i morra og da kan vi jo alltids slå i hjel litt tid og tynnslitte nerver i forkant av finalen med å fortsette på tankespinnet. ;)

Hehe, si meg, er du Fantomet? Mener å huske et ordtak som sa: Det hender Fantomet forlater jungelen, og går rundt i byen som en vanlig mann. ;)
Tror vi ikke er så langt unna i alle fall, sosialantropologiens Fantomet. ;)

Vi ses i morgen Morten! :)
Lars
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 13 Mai 2011, 11:53

Lars skrev:
Morten T. skrev:

Sosialantropologi er en hobby, Lars. Skal jeg danne meg et nogenlunde kurant bilde av som rører seg i samfunnet så må jeg av og til legge fra meg Dostojevskij-boka og foreta et dypdykk på "den andre siden". Det betinger så vel gryntelyder fra det "siiiinsyyyyyyyyyykt kule" Paradise Hotel som turer til "Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen".

Skjønner?

Hehe, si meg, er du Fantomet? Mener å huske et ordtak som sa: Det hender Fantomet forlater jungelen, og går rundt i byen som en vanlig mann. ;)
Tror vi ikke er så langt unna i alle fall, sosialantropologiens Fantomet. ;)

Vi ses i morgen Morten! :)

Eneste forskjellen er at jeg skifter truser oftere enn han. ;)
Sjalabais og Vi snackas! :D
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest