Kortet skal gløde, gjerne til søndagsmorgen

Selger de øl der eller kun ringnes?
Roger skrev:Selger de øl der eller kun ringnes?
Morten T. skrev:Roger skrev:Morten T. skrev:Dette blir morro( og nervepirrende ). Bra Tom har såkalt "alle rettigheter"...
Husk at det ikke gjelder overnatting
Melder om 2-3 drammensere som kommer togende innover (hvis ikke bilettene skulle blitt dumpa i pris)
Jøss! 2-3 fra Drammen. Det blir jo reineste Paradise Hotel detta, jo.
Lars skrev:Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel.![]()
Uansett, jeg tusler innover til Oslo i dag og ser fram til å tilbringe noen timer sammen med likesinnede på Tordenskiold i morgen ettermiddag.
Lilledino skrev:Lars skrev:Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel.![]()
Uansett, jeg tusler innover til Oslo i dag og ser fram til å tilbringe noen timer sammen med likesinnede på Tordenskiold i morgen ettermiddag.
du verden. Tusler allerede i dag ... Skal du ligge utenfor i natt og sikre deg bra plass ? hehe
Lars skrev:Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel.![]()
Morten T. skrev:Lars skrev:Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel.![]()
Sosialantropologi er en hobby, Lars. Skal jeg danne meg et nogenlunde kurant bilde av som rører seg i samfunnet så må jeg av og til legge fra meg Dostojevskij-boka og foreta et dypdykk på "den andre siden". Det betinger så vel gryntelyder fra det "siiiinsyyyyyyyyyykt kule" Paradise Hotel som turer til "Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen".
Skjønner?
Ses i morra og da kan vi jo alltids slå i hjel litt tid og tynnslitte nerver i forkant av finalen med å fortsette på tankespinnet.
Lars skrev:Morten T. skrev:Lars skrev:Jeg er jo litt bekymret/forundret over at Morten fakstisk vet å koble drammensere med Paradise hotel.![]()
Sosialantropologi er en hobby, Lars. Skal jeg danne meg et nogenlunde kurant bilde av som rører seg i samfunnet så må jeg av og til legge fra meg Dostojevskij-boka og foreta et dypdykk på "den andre siden". Det betinger så vel gryntelyder fra det "siiiinsyyyyyyyyyykt kule" Paradise Hotel som turer til "Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen".
Skjønner?
Ses i morra og da kan vi jo alltids slå i hjel litt tid og tynnslitte nerver i forkant av finalen med å fortsette på tankespinnet.
Hehe, si meg, er du Fantomet? Mener å huske et ordtak som sa: Det hender Fantomet forlater jungelen, og går rundt i byen som en vanlig mann.![]()
Tror vi ikke er så langt unna i alle fall, sosialantropologiens Fantomet.![]()
Vi ses i morgen Morten!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest